Dinsdale Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gud bedre for en maskin. Testet utgaven med "alt på". Det dumme er at prisen da er ca. 1,5 mill. 390 hester++ gjør noe med en mann. Når man sitter ubegripelig komfortabelt i en bil på ca. 2,5 tonn og suser forbi alle blir man overbevist. Harmon Kardon-anlegget gjør også sitt til å heve komforen. Luftfjæringen gir følelsen av å kjøre på luft... Les mer om bilen her. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 wæææ, ekkelt øye! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 wæææ, ekkelt øye! Hvor da? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 du som har prøvd den? sikkert en bra bil det, men er forbehold kaksene syntes nå jeg.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Er jeg som har testet den, og jeg er ingen kakse. Kommer nok aldri til å kunne handle denne nei, men den var herlig å teste. Av de 1.5 mill bilen koster med alt, er ca. 700.000 avgifter. I England, f.eks, er bilen myye billigere, men fremdeles litt uoppnåelig hvis man ikke er en jævel på å spare og i tillegg kjenner noen som eier et forsikringselskap. I norge er bilen ansett som luksus fremdeles vet du, og det som er dyrest avgiftsmessig er bl.a vekten og hesteantallet. Hadde de helle fokusert på utslipp og forurensing hadde prisene på nye og gode biler vært betraktelig lavere. Kjøper jeg en Lada som fourenser som f.. (mye mer enn f.eks Range Rover Sport), men som ikke veier noe, er denne med dagens billig. Følelsen av å sitte i et slikt elegant monster med flat pedal var hinsides. Stikk å prøv den du også. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 kjøper jeg en Lada som fourenser som f.. (mye mer enn f.eks Range Rover Sport), men som ikke veier noe, er denne med dagens billig. Gah, ja! Er så plagsomt.. Også at av bensinprisen så er ca. 70 øre co2-avgift, mens 4kr er "bensinavgift" ... Kunne ihvertfall vært omvendt da.. gah Ellers så det ut som en fin bil, ja hehe Btw: Øyet i den flash-animasjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå