Gå til innhold

mail drops for hunter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De blå delene av scarlet settet er vel ganske fine, chestpiece (elendig droprate) boots (ikke så altfor bra drop rate) og leggings (sett de droppe fra Herod)

Hjelper en hunter venn med å skaffe seg armoren som dropper fra Herod. Jeg mener at alt som dropper der er fint for hunter. Det er noe agi, mye str og sta stats på delene og helt okei set bonus hvis du har 3 deler.

Lenke til kommentar
De blå delene av scarlet settet er vel ganske fine, chestpiece (elendig droprate) boots (ikke så altfor bra drop rate) og leggings (sett de droppe fra Herod)

Hjelper en hunter venn med å skaffe seg armoren som dropper fra Herod. Jeg mener at alt som dropper der er fint for hunter. Det er noe agi, mye str og sta stats på delene og helt okei set bonus hvis du har 3 deler.

Og hva skal en hunter med +str?

Agi/Sta er det eneste som gjelder for hunter, ved siden av +crit% da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Jeg bare sier hva slags stats det er på det som dropper. Imo er nesten alt der bra for en hunter som akkurat har dinga 40 og skal ha ny armor, mount, nye skills osv.. pga kostnadene av å hive seg igjennom SM et par ganger. (null) utenom repair og det vanlige da.

Lenke til kommentar
Herod's Shoulder har jeg :)

Husker godt at jeg ble ninja lootet den 3 ganger på rad.....

det skjedde meg 2 ganger på rad...

2. gangen var der en hunter med i partyet som før vi startet gratulerte meg med at jeg kunne bruke Plate på neste lvl (jeg er warrior), og så når vi skulle ta herod begynte han å mase om at jeg skulle jo ha plate, så jeg trengte jo den ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...