peet-79 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hei eg har nettopp instalert ff og når eg starter det kommer eg ikke inn på oppkoblingen. Eg har isdn og må koble opp hver gang eg ikke er på nettet men mozilla ff starter ikke oppkoblings vinduet. Noen som vet hva eg må gjøre?? Tungvint med å manuelt gå og koble opp først for så å starte ff PeeT Endret 20. september 2005 av peet-79 Lenke til kommentar
toretors Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 er vel mulig å legge oppkoblingen i tray, så høyreklikker man bare og velger koble til hver gang man skal på nett. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kobler IE seg på automatisk når du starter den. Det er også mulig å legge en snarvei til oppkoblingen på skrivebordet. Da er det relativt fort gjort å koble til. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 IE kobler seg heller ikke opp. *er vel mulig å legge oppkoblingen i tray, så høyreklikker man bare og velger koble til hver gang man skal på nett. * Hva mener du spesific med dette? Aa legge snarvei til oppkoblingen paa skrivebord blir litt tungvint. Det Funket fint foer eg formaterte og la in xp [hadde w98] Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 I kontrollpanel -> alternativ for internett -> koblinger(noe i den duren), finner du valg som gjør at maskinen kobler seg opp når en internetttilkobling er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå