AvaloN - TLW Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) på bildet under så ser dere ett bilde fra Ground Control 2, og alle di lilla og grønne dottene bygger seg opp som en orkan! Dette skjer kun i spill der jeg har "Bird view", ser landskapet ovenifra! Dette skjedde da jeg fikk nytt skjermkort, GeForce 6600 GT 256ram! Jeg har fomratert C:Windows, men uten noe hell! Jeg har nyeste drivere og DirectX, og prøvd med minimalt med grafikk på spill, noen som kan hjelpe? -AvaloN Endret 20. september 2005 av AvaloN - TLW Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 kan jo prøve å reinstallere drivere+directx.. Men er nok lurest om du formaterer ferdig...? Sett i windows cd'n og start maskinen på nytt, hvis den booter fra cd kommer det opp velkomst skjerm og greier. Hvis ikke må du sette på cd-boot i bios. Så tilslutt kommer du inn på hvor du skal legge windows, der viser alle partisjoner. Der sletter du rett og slett de forskjellige partisjonene og fortsetter å installere Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg vet hvordan jeg formaterer pcen Men...uff...har ikke lyst til å formatere "D:Instalert", da må jeg innstalere WoW (tar timer) Steam (cs1.6, cz og source, 3 timer) også da må jeg ta "C:Windows" men bra jeg har SP2 på datan, slippe jeg vente 2 timer på å laste det ned! jaja....viss det er det so, må til, for jeg har fomatert Windows 1 gang etter at jeg fikk skjermkortet! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 trenger nok ikke formatere en gang til, eneste rådet jeg kan gi deg er å kreve nytt skjermkort, trolig noe feil med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå