Gå til innhold

Logitech Z-5500 - Treng hjelp til installasjon...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har null peiling på stereoanlegg og alt dette leidningstyret, så difor spør eg dykk om råd:

 

Eg har gått til anskaffelse av Logitech Z-5500, og skal bruka dette til TV (PHILIPS 32PW...), DVD og X-box. Vil óg ha mulegheiten til å kopla til laptopen.

 

Eg skulle setja opp anlegget i går, men fann ut at det berre følgjer med kabel til PC. Tenkte difor at eg skulle stikka innom Clas Ohlson og handla det eg treng i dag.

 

Blei litt forvirra når eg såg på dette i går, for eg fann berre éin (?!) inngong (dvs éin optisk og éin coax). Er ikkje litt av meininga med eit slikt anlegg at eg skal kunna kopla på fleire ting utan å måtta bytta kablar for kvar gong eg vil spela x-box/sjå film?

 

Er det nokon som kan forklara meg litt her? Kva treng eg for å kopla på tv,xb,dvd,pc? Skal eg ha optisk eller coax? evt kor mange? Treng eg ein eller annan boks som gjer at eg kan kopla alle apparata på logitechen utan å måtta bytta kablar for kvar gong?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror muligens at Z5500'en ikke er tenkt aa vaere tilkobla all mulig slags opplegg slik et godt surround anlegg er. Men, Xbox'en kan kobles til via optisk, tv'en via DIN stereo kablene, dvd spillere har vanligvis en koaks og laptop'en via mini-stereo'en paa sida av kontrol boksen. Xbox har optisk ut om du kjoeper advanced AV pakken til den mener jeg.

 

Hvis dette ikke funker maa du nesten finne en switch boks eller noe.

 

Z5500 skal ha

Source Inputs

- Digital optical for DVD or CD players, PlayStation®2, Xbox®**

- Digital coaxial for DVD or CD players or PC sound cards (requires coaxial cable, sold separately)

- 6 channel direct (3 stereo-mini connectors) for 2, 4, or 6 channel PC sound cards OR

6 channel direct (3 stereo-mini connectors) for 3 stereo analog mini audio sources, like CD and DVD players, Playstation 2, Xbox, or 2 channel PC sound cards (some devices may require stereo mini to dual RCA adapter, sold separately)

- Analog stereo-mini (on side panel of control center) for portable CD, MP3,or MiniDisc® players

 

 

 

Den nye Z5450 serien har derimot

- (2) Digital optical for DVD or CD players, PlayStation®2, XboxTM*, or PC sound cards (requires optical cable, sold separately)

- (1) Digital coaxial for DVD or CD players or PC sound cards (requires coaxial cable, sold separately)

- (1) 6-channel direct (3 stereo-mini connectors) for 2, 4 or 6-channel PC sound cards OR

- (3) stereo-mini connectors for 3 stereo analog audio sources, such as CD and DVD players, PlayStation®2, XboxTM*, or 2 channel PC sound cards (some devices may require stereo mini to dual RCA adapter, sold separately)

- (1) Analog stereo-mini (on side panel of control center) for portable CD, MP3, or MiniDisc® players

 

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Takk for eit godt og grundig svar !

 

Xboxen er vel eigentleg ikkje det viktigaste, men eg skal sjå om jeg får kjøpt ein Advanced AV (kjekt å ha alt på plass).

 

Skal sjekka om DVD-en har koaks. Når det gjeld TV-en: Kan ikkje denna koplast på i anna enn stereo? Når det blir sendt ein film i dolby digital på tv, kan eg vel ikkje då få full effekt av surrounden? Eller er det rett og slett slikt at ein ikkje kan få anna enn stereo-lyd frå den TV-en min?

 

Du nevnte óg switch-boks. Er dette ein dyr sak? Korleis fungerer han?

Lenke til kommentar

Du kan sjekke om TV'en har coaks eller optisk ut (krevd for Dolby Digital) men om den ikke har det faar du kun stereo ut av den. Siden jeg har bodd i utlandet de siste 4 aarene vet jeg ikke hvordan det er i Norge, men her i USA er det kun dekoder boksen som kan sende ut digital lyd, ikke TV'en.

 

Clas Ohlson har noen billige switcher, men de er veldig SCART fokusert virker det som

 

http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....B38798C1B967601

 

 

-

Per Christian

Lenke til kommentar
Når det gjeld TV-en: Kan ikkje denna koplast på i anna enn stereo? Når det blir sendt ein film i dolby digital på tv, kan eg vel ikkje då få full effekt av surrounden? Eller er det rett og slett slikt at ein ikkje kan få anna enn stereo-lyd frå den TV-en min?

Det norske TV-nettet sender ikke lyd i annet enn stereo/mono. ;)

Hva som sende på parabol/kabel er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar

Ser ut til at TV-en kun gir lyd i mono/stereo ja. UPC kabel-tv er heller ikkje digitalt.

 

Gløymte å sjekka om dvd-en hadde koaks, men føler meg ganske sikker på at han har både koaks og optisk ut.

 

Elles kan eg jo nemna at lydutgangen på den bærbare pc-en min lyser raudt... Vil det bety at dette er ein optisk lydutgang? Då bør eg i så tilfelle kanskje ta hensyn til dette óg?

 

Viss dette då blir sånn som eg trur vil eg trenga vanlege stereokablar til TV, koaks til DVD og optisk kabel med to (er det muleg?) inngongar for x-box/pc.

Endret av Gullars
Lenke til kommentar

Har sjekka opp apparata og kan gi følgjande oppsummering:

 

TV: Stereo

 

DVD: Har både koaks og optisk utgang

 

X-box: Kun stereo. Reknar med at det var denne kabelen Flippo nemnte: http://www.joytech.net/product_info.php?cP...&products_id=54 (ser at den har optisk 5.1 tilkopling).

 

Laptop: AC-97' Audio, Direct Sound Compatible, Sound Blaster-Pro Compatible. Blant I/O ports står Line-Out jack, One Audio DJ Panel, One Speaker / Headphone-out jack (SPDIF). Lydutgangen lyser som sagt raudt.

Lenke til kommentar

Saa det du trenger av switch er enten

- en optisk (om laptopen har optisk)

eller

- en vanlig stereo (dersom du line-out utgangen paa laptopen).

 

Om du skal snurre dvd film paa laptopen kan det vaere toeft med digital fra den til Logitech'en for skikkelig surround lyd. Hvis ikke er det bortkasta tid siden spill ikke benytter AC3/DTS digital og du kun faar stereo over den likevel.

 

Om du gaar den optiske veien og ikke trenger fjernkontroll tror jeg ikke det blir mye billigere enn denne her

 

3 veis optisk switch - Den burde gaa inn tollfritt og pga. prisen

 

Eller tar jeg helt feil naar jeg tror du klarer deg fint uten switch slik:

 

Laptop - minijack inn paa sida (kun stereo, se over)

Xbox - optisk inn

dvd - coaks inn

tv - inn paa 6 kanals analoge inngangen

 

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet då er om det er optisk lydutgang på laptopen min (som sagt raudt lys). Er det nokon andre her med HPC 1557 som kan svara meg på det?

 

Viss det ikkje er optisk på laptopen bør det vel gå fint med det siste oppsettet du føreslår.

 

Har forresten eit lite problem når det gjeld å kopla tv-en til den 6 kanals analoge inngangen. Det eg då treng er ein leidning med 2 phonokablar i eine enden og 3 mini-jackkablar i andre enden (muleg at eg brukar feil namn på kablane, men som de har forstått er eg ikkje så dyktig på dette området...).

 

I manualen er det ei teikning som viser noko liknande dette (blir vist med eksempel DVD til anlegg, men går vel for det same):

 

381619_X_2005-07-04_094234.jpg

 

Denne får eg kjøpt på Clas Ohlson. Problemet er at eg ikkje klarar å finna den siste delen eg treng. Det er ein kabel med 1 jack i eine enden og 3 i den andre. Nokon som veit kor eg kan få tak i ein slik kabel?

Endret av Gullars
Lenke til kommentar

Har nå fått bekrefta at laptopen har optisk lydutgang. For å oppsummera:

 

x-box: optisk

dvd: koaks

tv: stereo

laptop: optisk

 

Tenkjer å gjera følgjande:

 

TV: kjøpa ein kabel lik den som er avbilda tre postar ovanfor og ein med éin jack i eine enden og tre i andre (kor kan eg få tak i den?)

 

DVD: koaks

 

laptop: optisk

 

x-box: eg venter med å kjøpa optisk + switch. I mellomtida koplar eg han via tv-en og bruker stereolyden frå tv-en. Går ut ifrå at det går fint.

 

Elles er dei to kablane til dei bakre satellitane for korte. Kva heiter desse? Må vita kva eg skal spørja etter i butikken...

Lenke til kommentar
Elles er dei to kablane til dei bakre satellitane for korte. Kva heiter desse? Må vita kva eg skal spørja etter i butikken...

Det spoers. Paa noen Z5500'er er disse ikke byttbare. Dvs. du maa muligens spleise kabelen. Om du ser paa hoytalerene, kan kabelen kobles fra?

 

Saa denne paa ei side om z5500 forresten:

- 6 channel direct (3 stereo-mini connectors) for 3 stereo analog mini audio sources, like CD and DVD players, Playstation 2, Xbox, or 2 channel PC sound cards (some devices may require stereo mini to dual RCA adapter, sold separately)

 

saavidt jeg skjoenner kan du da bruke totalt 4 analoge stereo kilder inn ved aa bruke 6 kanalers inngangene som 3 stereo innganger via RCA til minijack kabler. Da burde alt faa plass uten aa gaa gjennom TV'en og.

 

-

Per Christian

Lenke til kommentar

Laptop'en din har nok en kombinert stereo og optisk utgang. Så om du ikke vil invistere i en dyr optisk switch, kan du bare bruke stereo-utgangen (med mindre du vil se film i sorround, men det har du jo DVD'en til).

En stereo-switch er langt billigere enn en optisk-switch og fåes på omtrent alle elektrosjapper rundt om kring (Elkjøp, Biltema, Clas Ohlson osv.).

Lenke til kommentar

kabler er standard ja. Med mindre det er en eller annen plugg i en eller begge endene vil hvilken som helst hoytaler kabel duge. Sjekk bare at dem ikke blir for tykk. Du kan sikkert ta med en kabel til butikken og se om de har noe med samme tykkelse. Tror ikke det er mye vits i aa ta helt av og bruke voldsomt mye penger paa kabler til bakkanalene heller.

 

Paa www.clasohlson.no kan du skrive inn 49-218-15 i soek. Den tar deg til kabel.

 

-

Per Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...