ED209 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har bare en liten opplysning til dere som har noe å selge inne på HW bruktmarkede. Når jeg blar meg gjennom sidene der og ser "Diskuteres", "Høystebydende" og "Gi bud" så er dette helt uinterresante anonnser for min del. Blar som regel rett forbi disse. Det hadde faktisk vært mer interresant hvis dere hadde satt en pris, og så evt. "Kan diskuteres". Dette var bare en ide fra meg til dere som skal selge. Men men, det ser dere jo selv. Lykke til med salgene uansett. Mvh. ED209 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ja, blir litt irritert over det eg og, men tror denne er feilpostet. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Det er ikke det at jeg blir irritert, er bare det at en annonse hvor man kan se prisen er mer atraktiv enn en uten. Var ment som et tips til de som skal selge det de evt. måtte ha å selge. Vet ikke om dette er feilpostet, men siden dette er "Annet" forumet, så tror jeg nok at det passer best her. Inne under forumet som omhandler kjøp og salg, tviler jeg på at de som har lagt ut ting for salg surfer så masse. Da er det bedre å henvende seg til allmenheten slik at flest mulig får lest hva de bør og ikke bør gjøre. Takk for seg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 "Diskuteres", "Høystebydende" og "Gi bud" sier ikke en drit om den faktiske prisen, så ja, jeg er veldig enig med trådstarter. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Helt enig med trådstartet. Det er et sleipt salgstriks å ikke oppgi en pris. Da kan selgeren jo håpe på at f.eks. noen i ren uvitenhet tilbyr overpris. Men det er jo lov å være en smart selger da :!: Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 enig med trådstarter, og tror denne hører under tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 enig med trådstarter, og tror denne hører under tilbakemeldinger Sannsynligvis ikke, for det er jo et tips for SELGERNE, og ikke en tilbakemelding til hardware.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg