Denethor Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 OI! Kor har du fått tak i den? Den vil eg og ha! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 la inn musikk fila rett inn på mobilen... funka veldig fint det. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Okei, takker! Men eg har berre standard gammaldags ringetone (TONE). Eg skal gå for ny mobil snart Men ang. Tetrinet.. 2.0 er best på internett, men på LAN plar eg berre spela 1.3, synest den siste er den beste Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 spiller som regel bare 1.3 jeg og. vare ikke klar over 2.0 versjonen var kommet. gleder meg til og hjem og spille tetrinet når jeg kommer hjem fra skolen. hvordan er nivået på de på nettet? er de veldig gode? sikkert mye bedre enn meg ivartfall. spiller kunn på lan. men blir nokk bedre nå håper jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Transport Tycoon Deluxe med OpenTTD Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Eg har til nå berre spelt med ekstremt dårlige folk Folk som tester om dette er gøy for første gang osv. Men syns det er ca 1000 ganger gøyare(moresame) på lan og datatreff. På internett vert det for upersonleg liksom. (kan ikkje vera sokalla fjortiss og ropa: haha, eigde deg i tetris) Endret 19. oktober 2005 av Denethor Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Spel mot meg du Denethor, skal eiga deg din tetris noob! hehe:D Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Codename: Eagle veldig hektende spill. Kanskje ikke så lite, men spillet i seg selv er veldig artig på lan Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 blobby volley....... Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 blobby volley....... 5107337[/snapback] Allerede foreslått, og jeg synes ikke det er så bra som f.eks. rymdraket. Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 ragdoll masters (bare 2-player) Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har vært på flere LAN-hvor vi litt utpå natta når vi begynner å bli litt lei har LAN-mesterskap i Little-fighter 2! Kongespill som også inkluderer små formande inputs som f.ekd " Don't do drugs" o.l! En klasikker i mine øyne. Google it.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 det dansespillet som du kan danse på matte.. En utgave som du kan spille på PC med piltastene, veldig moro med mange sanger. Har fått det av andre på LAN... Skal prøve og huske hva det heter Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Soldat er en gjenganger på mine de LAN jeg er på. Tetrinet er også veldig gøy. Ellers så finnes det SNES-spill (med emulator). I tillegg hadde jeg også en veldig morsom bomberman-klon, mrboooom eller noe slikt, husker ikke helt hvor mange o'er det er. Genialt spill, opp til 8-player. En rekke liero-kloner er også netverks-spill, deriblant Liero Xtreme, som er nevnt, og Wormz! (tror det var det det het..). Lenke til kommentar
mESA Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://www.holdthebutton.com/ gl! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 det dansespillet som du kan danse på matte.. En utgave som du kan spille på PC med piltastene, veldig moro med mange sanger. Har fått det av andre på LAN...Skal prøve og huske hva det heter 5243551[/snapback] StepMania Genialt spill Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Elastomania er jo temmelig festelig da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Elastomania er jo temmelig festelig da 5265903[/snapback] Mangler multiplayer.. Eller så er det et veldig likt spill på 123-spill.no som er tøft.. Det er jo mange småspill på 123-spill som er festlige.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 soldat....................... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Soldat eier.. Går jo ann å linke også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå