Mr Burns Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) På LAN blir det ofte en del venting på at alle skal få installert det vi eventuelt blir eninge om å spille, og noe må man gjøre i mellomtiden. Har noen noen forslag til småspill som f.eks. Rymdraket og Liquid War. Begge to geniale spill! Trenger noe som er kjapt og intensivt! Endret 20. september 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Soldat Genialt spill! perfekt til små LAN! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 gta 2 er veldig morsomt på multiplayer http://rockstargames.com/classics/ gratis er det og Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Soldat var ganske hektisk! Kult! GTA2 er på 344 MB på en ganske treg server. Tar jo over 10 min å laste ned... For stort til å gå inn i kategorien småspill! Endret 20. september 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
futti Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Blobby Volley er kult små spill. Kan ha compo også i det Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Blobby Volley var kanskje litt for ... ikke helt det jeg så etter... Tror jeg kjører turnering i Rymdraket og Liquid War! Kanskje også Soldat.... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 AirHockey 3D... google it Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Fikk nettopp vite om Liero Xtreme. Likhetstrekk med soldat, minner om Worms i realtime! Kult! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 WarCraft 3 Frozen Throne Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 red alert 2. Små spill = Spill som ikke er kompliserte, går raskt, ikke tar stor plass right? Ergo ike red alert 2, WC3 osv. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Riktig! Jeg regne under 30MB som småspill, ev under 2 min å laste ned (helst max 30s)... Bør også være demo/gratis! Endret 29. september 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 litt digg å bruke ventetida på å spille uplink Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tetrinet er det tøffaste spelet eg har spelt på lan! Tetris i nettverk, der du skal bombe dei andre i gamet osv. Team og strategiar må leggast. Lurt å lesa readme før du speler, har mykje å henta der Høyres kanskje drit-kjedeleg ut. Men det er det absolutt ikkje! Og i tillegg til alt, så er tetrinet sangen heilt konge Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Tetrinet er det tøffaste spelet eg har spelt på lan! Tetris i nettverk, der du skal bombe dei andre i gamet osv. Team og strategiar må leggast. Lurt å lesa readme før du speler, har mykje å henta der Høyres kanskje drit-kjedeleg ut. Men det er det absolutt ikkje! Og i tillegg til alt, så er tetrinet sangen heilt konge 5020738[/snapback] endelig noen andre enn meg som reklamerer for dette spillet spillet er genialt!! men vet du om det finnes noen levende servere på nettet? må øve meg til neste lan tenkte jeg. edit: la til pustepauser Endret 18. oktober 2005 av Minerva Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jepp, det finnes mange levande serverer på nett. Sjekk www.tetrinet.org - Der kan du laste ned den nyaste versjon, og det er mange serverer der. Lykke til Endret 18. oktober 2005 av Denethor Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er en stor fan av "Radmin", dette er et fantastisk spill som har både en fysisk aktivitetdel og en datadel. Det går ut på å lete etter maskiner som står ubevoktet, installere Radmin og så løpe tilbake til plassen din før noen oppdager det, derifra sitter du og styrer alt for offeret ditt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 tusen takk du er helten min... glemte og si tetrinet melodien er ringetonen på mobilen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå