Howard Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Terratec har lansert en oppgradert versjon av sin trådløse lydavspiller Noxon. Les mer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, for å zappe gjennom tusenvis av mp3-filer med en klassisk fjernkontroll er artig... Mer enn nok med å få holde styr på det som står på ipoden... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ligna fært på en Mac-mini den der.. men koselig det.. så fin den atte.. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel hvis du har problemer med å gå igjennom tusenvis av MP3 filer, så er det jo bare å kategorisere dem på en god måte først da, hvis du ikke har gjort det. Lag en samling med musikk stil, så med artistene/gruppene, så de forskjellige albumene til hver artist.... anyway, går utifra at denne må koples til et stereo anlegg? Er det noen som vet om det er f.eks mulig å kople høytalere direkte på denne enheten eller bør man ha en forsterker. syntes denne virker genial jeg, fint til å ha på soverommet kanskje kombinere dette med en mediasenter...heh Frankie Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 anyway, går utifra at denne må koples til et stereo anlegg? Er det noen som vet om det er f.eks mulig å kople høytalere direkte på denne enheten eller bør man ha en forsterker. Fra spek'en: Connectors Line out (RCA) Headphone out (3.5mm Jack - plug) S/P-DIF digital out (TOS-Link) Ethernet RJ-45 USB 2.0 Power Så du greier deg med høyttalere som klarer seg med øretelefonutgang. Jeg hadde tenkt å kjøpe den gamle Noxon, men nå venter jeg nok en måned til, til denne er på plass i web-butikkene. Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det der er noe av det styggeste jeg har sett på evigheter! De har jo tatt utgangspunkt den nydelige Mac mini og ødelagt designet fullstendig. "Oouups, displayet ble litt for stort...jaja, da får boksen stå på skrå istedet da!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå