Pixi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Er det mulig å overklokke en intel celeron M som står i en Dell Latitude 110L laptop? En kamerat som lurer på dette. Er litt n00b på dette, så lurer også på om noe kan si meg hvordan jeg gjør det.. Endret 20. september 2005 av Pixi Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 vell, er den fra dell tror jeg ikke det går... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 vell, er den fra dell tror jeg ikke det går... HAHA! God spøk . Joda, det går nok det. Det som stort sett begrenser mest er kjølingen, som ikke alltid er laget for overklokking. Men det er bare å ta en titt i biosen det, også prøve å øke fsb forsiktig mens man følger med på tempen. Jeg skal ikke _love_ at den dellen kan overklokkes da, men det er en rask sak å sjekke Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 vell, er den fra dell tror jeg ikke det går... HAHA! God spøk . Joda, det går nok det. Det som stort sett begrenser mest er kjølingen, som ikke alltid er laget for overklokking. Men det er bare å ta en titt i biosen det, også prøve å øke fsb forsiktig mens man følger med på tempen. Jeg skal ikke _love_ at den dellen kan overklokkes da, men det er en rask sak å sjekke Hehe. Får teste det ut.. Er noen skolepc'er som skal få kjørt seg litt, skjønner dere.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har aldri hørt om, eller sett en Dell av noe slag som lar deg stille på noe som helst av prosessorhastigheter. En Celeron M skal i prinsippet absolutt la seg klokke, men her er det nok hovedkortet i din bærbare som setter stopper for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå