BeNeFit Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har merket at shg.no er billigere enn andre net butikker.. Noen som har bestilt fra den siden før ? fornøgd med butikken ? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bestilt noe småtteri der. Relativt kjapt levert, null hassle og alt i sin skjønneste orden. Kan trygt anbefales fra min side hvertfall. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 ingen andre som har handlet hos shg ??? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har handlet komponenter (hovedkort, minnebrikker, prosessorere, skjermkort) der i løpet av de de siste månedene. Har vel blitt i overkant av 10000 kroner alt i alt. Og har intet negativt og bemerke om butikken. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mange har skrytt av butikken andre steder her på forumet, eneste prob skal visst være at det er kun oppkrav, men de skal visst ta visa osv snart, er bare ikke klart ennå pga de er ganske nye i norge (er visst egentlig dansk butikk).. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 flott at det kommer nye butikker med rimeligere priser, det trengs litt skjerping på prisene Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har handla for godt over 10k i sommer fra shg jeg også. mene mest billig utstyr. har kjøpt et dfi hovedkort der, og det var åpna da jeg fikk det, så jeg sendte det tilbake, og fikk et nytt (etter mye om og men, ble forsinka i tollen og greier) mene det var også åpna. og ikke får jeg overklokka med det heller. så det går tilbake iløpet av et par dager. har bestillt nytt kort mene fra netshop. det kan forekomme at de også er åpna, mene det var fordi netshop hadde flasha biosen. det shg sa var at han jeg snaka med trodde det var lov å selge returvarer som nye varer i danmark dersom innholdet var komplett. så konklusjonen min er: kjøp fra shg om du vil, mene tenk deg om to ganger føre du handler varer som det er mye retur på, som da dfi. kan legge til at det hovedkortet er det eneste av alt jeg har kjøpt som jeg har hatt problemer med. alt annet har funka strøkent Lenke til kommentar
eddott Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kjøpte en Brother 7010 skriver der for under 1500. Hadde ingen problemer med den. Kommer nok til å bruke dem igjen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Får se hvor lenge de klarer å holde lave priser. Bare for å si det slik så er Norge en meget billig land når det gjelder datatustyr, små marginer. Jo billigere det blir jo lavere service kan man forvente i lengden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen problemer med shg.no! Anbefales. Billig og trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå