play`ern Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Når jeg laster ned ting fra BitComet står det noe med seeds og peers.. Når det var 0 seeds stoppet nedlastinga. Er seeds en slags koplings-tråd til nedlastinga di? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Seedere: Delere. Antall folk som har HELE filen og kun sender til andre. Peers: Nedlastere. Antall folk som bare har deler av filen og fremdeles laster den ned. Disse deler derimot også til andre det de hittil har lastet ned. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det har med bussen på BitTorrent kortet ditt å gjøre... Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Så det er bra hvis jeg har mye "seeds" og "peers"? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Så det er bra hvis jeg har mye "seeds" og "peers"? Det blir ofte bra ja. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det har med bussen på BitTorrent kortet ditt å gjøre... Ontopic: Hvis du f.eks. laster ned Americas Army(som tilfeldigvis også er gratis) så synes ihvertfall jeg det er viktig at du du lar "share ratio" komme opp i minst 1 eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå