Zeph Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bredbåndsselskapet NextGenTel har havnet på klagetoppen til Forbrukerombudet. Nå må selskapet i møte for å forklare seg, skriver Dagens Næringsliv. Teleselskapene er verstingene i Forbrukerombudets klagestatistikk og på toppen så langt i år finner vi bredbåndsleverandøren NextGenTel med 537 registrerte klager. En stor del av klagene gjelder leveringstiden til selskapet. - Vi leverer så fort som mulig til så mange som mulig, sier markedsdirektør Morten Ågnes i NextGenTel til Dagens Næringsliv. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article459579.ece - Vi leverer så fort som mulig til så mange som mulig Men dei vurderer ikkje å oppbemanne serviceavdelinga? Det var på tide at det skjedde noko her, no kan me berre håpe at det blir merkbare endringar. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ikke særlig god reklame det der nei ... Jeg har heldigvis sjelden hatt problemer med de; eneste var da jeg satt et sted mellom 20 og 40 minutter i kø for å få vite om jeg trengte montør i forbindelse med flytting. Ellers har det meste gått smertefritt og produktet de leverer er jeg svært fornøyd med. Men etterhvert som konkurransen øker, har folk "råd" til å velge blant service også, ikke bare produkt... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette vet vel de fleste om da!? Billig internett kutter ofte ned på service og tilleggsprodukter (antivirus mm.) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eneste problemet jeg har hatt med dem var under supporten under installering. noe gikk veldig galt og jeg satt en time i kø.. Før det har jeg ingenting å klage på.. Fikk levert på døra alt utstyret 2 uker etter bestilling, montør tilbydde seg å komme en uke tidligere enn planlagt osv.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg lurer på om NGT er like trege når de skal koble meg ned den 30. i denne måneden. Lyse here I come! Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har utelukkende negative ting å si om nextgentel. Men nå er det heldigvis flere aktører på banen, så da kan jeg holde meg langt unna og holde kjeft.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Litt dumt det ikke finnes et teleselskap som er gode på pris OG service. Telenor har forresten også fått mye ris i mediene(noe som jeg forsåvidt håper kommer oss forbrukere til gode). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Litt dumt det ikke finnes et teleselskap som er gode på pris OG service.Telenor har forresten også fått mye ris i mediene(noe som jeg forsåvidt håper kommer oss forbrukere til gode). Jeg syns da Telenor sine priser begynner å ble levelige jeg, selvom de sikkert kan setter ned prisen 50 kr. pr. abo. men husk at Telenor har vannvittig mange servicemedarbeidere da, og har du noen gang ventet kjempelenge på telefon hos dem? Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Supporten til NGT er for dårlig. Jeg ser poenget i at man skulle kunne betale for bedre support, men det funker ikke i praksis. Folk forventer ikke å ha noen problemer, og blir forbanna når de faktisk får det og ventetiden er for jævelig. Hadde det bare vært lang ventetide på tlf så hadde det vært en ting, men de svarer jo bare en sjelden gang på mail også. Har også opplevd at det har tatt over en måned før NGT har besvart email jeg har sendt dem. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Litt dumt det ikke finnes et teleselskap som er gode på pris OG service.Telenor har forresten også fått mye ris i mediene(noe som jeg forsåvidt håper kommer oss forbrukere til gode). Jeg syns da Telenor sine priser begynner å ble levelige jeg, selvom de sikkert kan setter ned prisen 50 kr. pr. abo. men husk at Telenor har vannvittig mange servicemedarbeidere da, og har du noen gang ventet kjempelenge på telefon hos dem? Jepp, samt at vi har opplevd frekke kundebehandlere, samt å bli sendt inkassokrav på en feil de gjorde... (eneste som holder meg til telenor for øyeblikket, er deres lave ping(tror ngt har høyere) samt at NGT kan ikke levere ADSL på egne linjer her...) Telenor Edit: glemte det viktigste: Det jeg mente i det første innlegget mitt, var at det er synd det ikke finnes noen som er like gode på priser som NGT, og som samtidig har en levelig kundeservice... Flk har da ingen grunn til å velge noe annet, og den ÌSP`en, vil få mange flere kunder enn de andre ISP`ene. Endret 20. september 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå