Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel må forklare seg for Forbrukerombudet


Anbefalte innlegg

Bredbåndsselskapet NextGenTel har havnet på klagetoppen til Forbrukerombudet. Nå må selskapet i møte for å forklare seg, skriver Dagens Næringsliv.

 

Teleselskapene er verstingene i Forbrukerombudets klagestatistikk og på toppen så langt i år finner vi bredbåndsleverandøren NextGenTel med 537 registrerte klager.

 

En stor del av klagene gjelder leveringstiden til selskapet.

 

- Vi leverer så fort som mulig til så mange som mulig, sier markedsdirektør Morten Ågnes i NextGenTel til Dagens Næringsliv.

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article459579.ece

- Vi leverer så fort som mulig til så mange som mulig

Men dei vurderer ikkje å oppbemanne serviceavdelinga?

 

Det var på tide at det skjedde noko her, no kan me berre håpe at det blir merkbare endringar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke særlig god reklame det der nei :no:... Jeg har heldigvis sjelden hatt problemer med de; eneste var da jeg satt et sted mellom 20 og 40 minutter i kø for å få vite om jeg trengte montør i forbindelse med flytting. Ellers har det meste gått smertefritt og produktet de leverer er jeg svært fornøyd med. Men etterhvert som konkurransen øker, har folk "råd" til å velge blant service også, ikke bare produkt...

Lenke til kommentar
Litt dumt det ikke finnes et teleselskap som er gode på pris OG service.

Telenor har forresten også fått mye ris i mediene(noe som jeg forsåvidt håper kommer oss forbrukere til gode).

Jeg syns da Telenor sine priser begynner å ble levelige jeg, selvom de sikkert kan setter ned prisen 50 kr. pr. abo. men husk at Telenor har vannvittig mange servicemedarbeidere da, og har du noen gang ventet kjempelenge på telefon hos dem?

Lenke til kommentar

Supporten til NGT er for dårlig. Jeg ser poenget i at man skulle kunne betale for bedre support, men det funker ikke i praksis. Folk forventer ikke å ha noen problemer, og blir forbanna når de faktisk får det og ventetiden er for jævelig. Hadde det bare vært lang ventetide på tlf så hadde det vært en ting, men de svarer jo bare en sjelden gang på mail også.

 

Har også opplevd at det har tatt over en måned før NGT har besvart email jeg har sendt dem.

Lenke til kommentar
Litt dumt det ikke finnes et teleselskap som er gode på pris OG service.

Telenor har forresten også  fått mye ris i mediene(noe som jeg forsåvidt håper kommer oss forbrukere til gode).

Jeg syns da Telenor sine priser begynner å ble levelige jeg, selvom de sikkert kan setter ned prisen 50 kr. pr. abo. men husk at Telenor har vannvittig mange servicemedarbeidere da, og har du noen gang ventet kjempelenge på telefon hos dem?

Jepp, samt at vi har opplevd frekke kundebehandlere, samt å bli sendt inkassokrav på en feil de gjorde...

(eneste som holder meg til telenor for øyeblikket, er deres lave ping(tror ngt har høyere) samt at NGT kan ikke levere ADSL på egne linjer her...)

 

Telenor :love:

 

 

Edit: glemte det viktigste:

Det jeg mente i det første innlegget mitt, var at det er synd det ikke finnes noen som er like gode på priser som NGT, og som samtidig har en levelig kundeservice...

 

Flk har da ingen grunn til å velge noe annet, og den ÌSP`en, vil få mange flere kunder enn de andre ISP`ene.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...