Kadmium Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Noen som har litt peiling på internett på mobilen? fant ingenting når jeg søkte i google, pussig nok. Her er problemet mitt. I går lastet jeg opp happy tree friends themen til zedge brukeren min. Fikk ingen problemer med å laste den opp. Så sjekka jeg i upload shack, og den var der også, så selve opplastningen gikk greit for seg. Så skulle jeg gå på wap på mobilen for å laste den inn på mobilen min. Så jeg gikk til zedge sin wap side og logget meg på. Jeg fant frem "upload shack" og inne der lå filen jeg skulle ha (happy tree friends theme). Jeg trykket på den med joysticken (som vanlig) og etter 4 sekunder kom det opp en feilmelding. "Tilgang nektet. Velg en annen kobling eller kontroller innstillingene", stod det. Jeg tenkte at det kanskje var noe med nettverket den dagen bare, så jeg skulle prøve igjen i morgen (altså i dag). Så våknet jeg i dag, gikk inn på zedge sin wapside, logget meg på, navigerte meg til "upload shack" og der lå fremdeles filen jeg skulle ha tak i. Jeg prøvde å laste ned igjen men da fikk jeg fortsatt feilmeldingen. Jeg har 30 MB igjen på mobilen så det skulle ikke være noe problem. Sjekket med to internettlesere på mobilen (Internett Explorer og Opera Mini) Med Opera Mini får jeg ikke en gang logget på zedge sin wapside. Det står at passordet eller brukernavnet er feil, uansett hvor mange ganger jeg prøver. Noen som har erfaring fra tidligere eller noe? Noen som kan oversette den feilmeldingen til engelsk forresten, så jeg kan søke på google (har akkurat stått opp). Tusen hjertelig takk for alle svar. Endret 20. september 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Må bare *bumpe* litt her. Ikke steng den bare for det da. Vil ha svar så fort som mulig på denne her. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) hei. passord brukernavn feil er pga. du må ha første bokstaven stor ( om jeg husker rett) i innloggingsnavnet ditt. altså ikke helt sikker men tror det var sånn eller at alle bokstavene måtte være små, ivertfall ike store bokstaver! prøv det. og kansje dette med innstillingene er inne på wap innstillinger at du ikke skal laste ned noe etc, evt. noe annet som sperrer for nedlastningen? mener det ikke heter uploadshaft heller men... Endret 20. september 2005 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 hm.. brukernavnet mitt starter med et tall, og jeg har aldri hatt problemer med det før. Jeg får lastet ned tign fra andre wap sider, og det heter ikke uploadshaft nei men det heter "The Upload Shack". Se litt nærmere på posten, så ser du at jeg ikke skrev uploadshaft. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 litt tili på morran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå