Gå til innhold

Spillverket.no: Kommer snart den gamle karaktervisningen?

Anbefalte innlegg

Hei Gamer.no!

En gang for en god stund siden, tidligere i år. Byttet siden gamer.no, utseende. Nye funksjoner ble lagt til osv. ( Den gang likte jeg det ikke, men vil faktisk si at jeg ikke syns det er så verst nå, selvom det kanskje er rom for forbedringer med designet. )

Men her kommer det som egentlig er saken, i den forrige versjonen av gamer.no hadde dere en førsteklasses karakteroversikt som det var lett å forstå seg på, meget lett å legge merke til, og den var meget godt utført (laget).

Når siden en dag var oppgradert, var det helt annerledes. Minus som den karakteroversikten på omtaler som er nå, er:

*Unødvendig mye info. Det står: av 10, på alle stedene.

*Mener å huske det var noe større skrift på alt sammen.

*Jeg vil ha tilbake den gamle lodrette versjonen. En vannrett løsning er helt klart uoversiktlig.

Jeg husker dere sa for en god stund siden at det skulle bli gjort noe med, men det er såpass lenge siden at jeg begynner å lure på om dere har glemt det, har somla e.l

Håper på et raskt og godt svar :) .

Ellers, kan jeg jo gi litt ros, dere fortjener det jo så ;) . Nå synes jeg faktisk at siden deres er blitt ganske fin, noe jeg ikke syntes etter oppgraderingen... Har vel dette med å venne seg til nye ting...

Og at dere gir ut ypperlige omtaler, sniktitter, intervjuer, blogger osv. med en god del humoristiske poenger og gode skildringer, er noe som får meg veldig glad.

Dere anmelder ikke bare produktene, noen ganger tror jeg at jeg er der med dere også.

TSP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg kommer det egentlig på ett fett om karaktervisningen er loddrett eller vannrett, men skulle vi hatt noen avstemning, la oss si alle Gamer-medlemmer MÅTTE stemme, ville jeg nok gått for den gamle måten å sette opp karakterene, da jeg synes denne er veldig fin. Men som sagt, om dere ikke endrer den så bryr jeg meg ikke akkurat så mye likevel. Jeg har enda gode nok øyne til å lese dem likevel. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...