baron blod Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg skal holder på å bygge på, men må ha et nytt kabinett. tankte da på de populære sjeftekk kabinettene i serien drage. Hvilken farge bør jeg gå for? Gul var jo jævlig stilig. Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hmm, er ikke dette noe du bør avgjøre selv da? Jaja, jeg sier bare én ting... sølv! Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Har noen dette kabinettet selv? Med hvilken farge, og er det bra? Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hmm, skal vi se... Jo, det stemmer ja! Jeg har jo dette kabinettet selv, jo. I sølv til og med! Passer bra, siden sølv er konge. Jaja, til saken: Kabinettet er "bra", ja. 360W PSU-en gir deg nok strøm til det meste, kjølemulighetene er bra (4 stk. 80mm plasser (på midi tower)) og kabinettet ser stilig ut. Døren foran cd/dvd-plassene virker kanskje noe usolid (laget av plast), men dette er også det eneste jeg har å utsette. Edit: Det er visst en del Dragon-kabinetter som har 340W PSU. [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-14 20:44 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Chieftec DA-01W er kabinettet for deg hvis du skal, modifisere det (case modde) da har du plass til brytere og alt du skulle ønske deg. :smile: :smile: Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Ta en titt på dette. Ferdige "mod"-sett (dør med vindu + farget lysrør) som ser temmelig stilig ut. Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? (Lurer forresten på om Chieftec har tillatelse til å bruke navnet Lightsaber. :smile:) [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-14 20:51 ] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 får kjøpt utstyr på http://www.microplex.no det har fått fete gjennomsiktige vifter der med lys. ganske fett Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 har har har Chieftec Matrix sølv kabinett JEG!!!!!!! SSCCHHPPPAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 faktisk en som har matrix kabinette. er det fett eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 zandzpider skrev (2002-08-15 14:41):faktisk en som har matrix kabinette. er det fett eller? Har det ikke, og kan ikke si at det ser spessielt "fett" ut heller... Men har bestilt Chieftec BRUNT midi-tower...kommer vel i morgen eller.no :razz: Gleder meg :razz: [edit=Skrivefeil] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 b|real. eh.. Chieftec Btunt ? åssen ser det ut? gi meg url. ja jeg vet. matrix toweret er ikke serlig kult egentlig... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei dere hypokondere, Matrix kabinettet er et rått kabinett. Jeg falt for den spesielt for useende. Si meg slaver, hva er poenget at alle skal ha dragon serien, er dere en gjeng med sauer? Jeg kjøpte Matrix kabinettet siden jeg likte det, å det er det som er det viktigste. Jeg blåser i hva dere synes om det, PUNKTUM. Men det jeg kan si om det er bare, det er spesielt, det er rått, å hvis du liker filmen The Matrix så vil du elske dette kabinettet. Men til deg som lurer på hva du vil ha, KJØP DET DU LIKER!!! Hvis folk sier, `njå, matrix kabinettet suger` njå ditt njå datt, MEN du liker det kabinettet egentlig men tar Dragon serien siden det er mer stemme på det vil jeg si at det er ditt tap. Men det er nå hva jeg synes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Skulle være brunt da =P Link Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 BanAnus: seff. enig der. digger matrix filmen. ja ta det du vil ha... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 bra, endelig noen som tok til fornuft. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Bruk nå litt penger og kjøp et Lian Li PC65 på microplex.no :smile: Dyrt, uten strømforsyning, men det er tross alt et av de beste kabinettene på markedet. Lurer på om kvaliteten rettferdiggjør prisen *kjøpe rett etter jul* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå