Tydeus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Veit detta er litt sært, men har lagd en Guild på sylvanas med minimumsalder på 20 år. Ingen som er spes høy lvl enda fra lvl 20 til 45. Alder fra 20 til 56 og ja jeg er 26 år Så er d noen som har lyst til å bli med i en litt anderledes guild for de som er eldre enn 14 år osv bare pm meg eller send en mail til Tydeus på sylvanas er alliance guild... Endret 20. september 2005 av Tydeus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hørtes veldig bra ut, helt til det nest siste ordet. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hørtes veldig bra ut, helt til det nest siste ordet. svelg stoltheten din nå Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 høres bra ut. er method nå, men grådighetsmentaliteten i guildet er ikke bra... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 høres bra ut. er method nå, men grådighetsmentaliteten i guildet er ikke bra... Vet. GRendal bare roller på alt, selv BoP og sier alltid "WTB NEED FOR LOW LVL CHAR OMG". Så bare vendorer han alt. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 høres bra ut. er method nå, men grådighetsmentaliteten i guildet er ikke bra... Vet. GRendal bare roller på alt, selv BoP og sier alltid "WTB NEED FOR LOW LVL CHAR OMG". Så bare vendorer han alt. nei. Jeg sier Need ( for alt) Lenke til kommentar
geiran Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du tuller nå? Om det dropper en level 45 epic world drop så roller method for sin alt? Selv om det finnes folk i gruppa som trenger? -G Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Du tuller nå? Om det dropper en level 45 epic world drop så roller method for sin alt? Selv om det finnes folk i gruppa som trenger? -G GRendal roller lett for alt.. Jeg bare kødder.... Endret 20. september 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg bare kødder.... Tenkte egentlig det ja. Endret 20. september 2005 av omiro Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Et 20-årsgrenselaug høres ganske bra ut! Det må jeg forhøre meg om på min server, Deathwing. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du tuller nå? Om det dropper en level 45 epic world drop så roller method for sin alt? Selv om det finnes folk i gruppa som trenger? -G Du trenger åpenbart Arcane Brilliance. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Yup fant ut at jeg var lei av "småttiser"som syns enkelte ting var litt for morro fortsatt..og d beste var når vi dreiv å grinda litt her i helga "mamma sier jeg skal gå å legge meg nå" d var nok da gitt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du tuller nå? Om det dropper en level 45 epic world drop så roller method for sin alt? Selv om det finnes folk i gruppa som trenger? -G Du trenger åpenbart Arcane Brilliance. lol Lenke til kommentar
geiran Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du tuller nå? Om det dropper en level 45 epic world drop så roller method for sin alt? Selv om det finnes folk i gruppa som trenger? -G Du trenger åpenbart Arcane Brilliance. Ok, la oss redfinere spørsmålet: Om du kommer borti en world drop epic, som du ser nytte av på din alt, vil du rolle på den da? Evt ville den gjengse Method gjøre det? -G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå