Luciên Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei asso.. har et problem her jah... alt var bare fint.. livet var godt p leve til jeg konlet en extra PC til hjemmenettverket mitt som nå består av Router/Switch og 2 PCer. Problemet ligger i at linjen hele tiden "henger" seg.. litt smålig irriterende da jeg av og til er midt oppi en hefti kamp i Guild Wars elelr lignende.. Noen som har hatt samme problemet? .. jeg lurer på om jeg skulle ha anskaffet en ny router. den fra nexgentel er vel ikke så mye å skryte av Kan det eventuelt være switchen? Setter stoooor pris på svar Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har internet fra nextgentel, og sliter også med at jeg møster connection av og til. Jeg er ikke sikker, men av og til virker det som om det er hver gang hus-telefonen ringer, eller at noen ringer med den.. Men jeg vet ikke om dette stemmer. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kan godt være det med at telefonen som er i bruk som gjør det. ADSL-Linjer (vet ikke med andre linjer) SKAL være FØRST på linja i huset. Alt som hetere telefoni skal være ETTER ADSL'en på linja. Si f.eks. at telefonlinja kommer inn i huset i kjelleren, og der står det en telefon. Så går det en kabel videre opp til neste etasje, og der står det mer telefoner + et adsl modem. Blir telefonen(e) brukt da, så forsvinner internetten din. Så ADSL modemet bør bli plassert da enten i kjelleren, ellers så bør dere ordne det at linja kommer først inn der modemet står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå