theSaint Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har mista denne muligheten. Har nok vært uoppmerksom med en eller annen tweak. Noen som aner hvor jeg skal begynne å sjekke? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Icons - Hide Desktop Icons Want a quick way to hide all the icons on your desktop--for example, if you've got a great photo displayed there? Right click the desktop, select Arrange Icons By, then select Show Desktop Icons (to deselect this option). To get your icons back, simply re-select the same option. lykke til Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Icons - Hide Desktop Icons Want a quick way to hide all the icons on your desktop--for example, if you've got a great photo displayed there? Right click the desktop, select Arrange Icons By, then select Show Desktop Icons (to deselect this option). To get your icons back, simply re-select the same option. lykke til Dette viste jeg, så jeg tror jeg må repetere meg selv.... "Har mista denne muligheten." Endret 21. september 2005 av theSaint Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Fant ut av det. Hadde tatt bort haken ved "allow webcontent to be added to the desktop" i tweakui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå