brrah Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 venter i spenning.......står at pakken var inne på posten i Oslo den 3.10kl 10.000....får den kanskje idag eller imorgen....oiooi rene julaften Husk hva du lovte med tester og sånt da! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, tenkte i utgangspunktet at jeg og skulle gå gjennom noe lignende som hw.no sine bærbar tester, men når Rhulken gjør det så slipper vel jeg Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 fikk min nå! \o/ lader batteri nuh )))) gleder meg Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 I tillegg har jeg innstallert nushield film, som skal beskytte skjermen mot skader, så det er i hvertfall gjort. Hvilke norske butikker selger Nushield film? Har ikke funnet noen Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Se å kom igang å poste tester og benchmarks! Er spent på hva den yter. Har selv ikke vært så heldig når det gjelder bestilling, bestilte den 26/9 og har ringt flere ganger. Fikk beskjed om at de mangler harddisker. De skulle sende den i løpet av neste uke ... litt lang ventetid... but so worth it.. Finner ingen med tilsvarende pris! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 OC-Freak jeg bestillte fra USA, slapp tollen, kom akkurat under den 200 grensa. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 finnes det ikke også en slags film som man bare kan se på skjermen en spesiel vinkel? mener jeg har sett en film som man ser masse grønne nøkkler hvis man ser på skjermen fra feil vinkel Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) oioioiooi...den var i Trondheim idag...kl 11:45..... trodde den kanskje kom idag når jeg så en hentelapp i postkassen...men det var bare en duplikat melding om en annen pakke kjærringa fikk..for en stund siden....som ikke er hentet enda...ÅÅÅÅÅÅÅ hehe så ble litt lurt der..hehe men !høyst!sannsynlig får jeg den imorgen...... Endret 4. oktober 2005 av Rhulken Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Foreløpig har jeg kjedelige nyheter, vifta går konstant. Skal se hva jeg får til med Centrino Hardware Control. Ellers så er maskina helt topp den, må bare se hva jeg kan få gjort med den konstante vifte duringa. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har selv kjøpt en shg 8600 maskin nå... Dette er den beste meskinen jeg noen gang har prøvd Hyper rask i windows.... Utrolig bra til spilling.. Utrolig bra til generelt alt og ikke minst prisen som ligger på under 14000 lapper... Jeg har selvsagt den beste med 2 gig ram, 2,0 ghz prosessor og 100 gig harddisk.... Det spørs bare hvor mye penger du vil bruke... Og den er bare lekker!! Anbefales på det varmeste.... Endret 4. oktober 2005 av fvgjonari Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ok, da har jeg fått testa litt mere, det viser seg at det er vifta til ATI kortet som går, Centrino Hardware Control klarer og bøte litt for dette, med å underklokke skjermkortet. Så jeg er godt fornøyd nå. Webcam modulen derimot, der er det endel som må fikses på. Bildet er så mørkt at det er såvidt jeg skimter den store nesa mi. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 oioioiooi...den var i Trondheim idag...kl 11:45..... trodde den kanskje kom idag når jeg så en hentelapp i postkassen...men det var bare en duplikat melding om en annen pakke kjærringa fikk..for en stund siden....som ikke er hentet enda...ÅÅÅÅÅÅÅ hehe så ble litt lurt der..hehe men !høyst!sannsynlig får jeg den imorgen...... Hvis den har ankommet ditt lokale postkontor og du ikke har fått hentelapp, så kan du faktisk hente den for det. Bare print ut det sporingsnr når du sporer den på posten.no Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 =).... nei det var ikke så enkelt fordi den hadde kommet til Trondeheims hovedkontor..eller ommøblæringssentralen eller hva den heter den må komme på mitt lille postkontor på nardo.....men nesten uholdbart uansett.hehe kanskje jeg skulle dratt ned ditt?nei..så desperat er jeg ikke(jo det er jeg) men nå er det ikke mange timene igjen=)....... kjenner det kiler i magen.....hehe Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) hoi ..da har jeg installert ferdig....men jeg kommer til å gjøre alt ferdig først... men skal gi dere en pekepin på hvor bra denne maskinen er.... her er et bilde fra 3dmark 05 med ganske så imponerende 2662poeng i bilde ser du cinet og acer travelmate......denne maskinen er bare rå..slår begge disse 2 til langt dyrere priser.... ps..brukte orginale drivere....skal se om det er nyere drivere til alt sammen.... 'hvis det er nyere drivere skal bli spennende om ikke 3dmark scoren blir større Endret 5. oktober 2005 av Rhulken Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 ER DET MULIG?? byttet til nyeste driver til ati og se bare her!! dette her er knockout altså.... Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vent litt da, skal jeg se om jeg klarer og slå deg. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Wow! Begynner nesten å angre på at jeg avbestilte denne og heller kjøpte meg Tundra 1557R Pro Ytelsen på denne var jo kanonbra..! Får bare rundt 3000 poeng i 3dmark03 med min.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Haha, knuste den gitt. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Og ett til EDIT: Hmm, ikke langt igjen til 3000 der. Endret 5. oktober 2005 av kpolberg Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Måtte bare teste om jeg kom over 3000.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå