JoDyHa Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har nettopp kjøpt et Canon Digital IXUS v2, som jeg til nå har vært veldig fornøyd. Jeg har to små spørsmål som handler om dette. 1. Kan ixus brukes som webkamera? I så fall hvordan? 2. Åssen program kan jeg bruke for å kunne lage fine "bildeshow" med tekst/effekter pluss diverse overganger mellom hvert bilde? M.a.o bildepresentasjoner! Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 1. Har ikke peiling. Sjekk hjemmesia til produsenten 2. Bruk Powerpoint Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 > 1. Kan ixus brukes som webkamera? I så fall hvordan? Nei. MLW Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: 2. Åssen program kan jeg bruke for å kunne lage fine "bildeshow" med tekst/effekter pluss diverse overganger mellom hvert bilde? M.a.o bildepresentasjoner! Powerpoint er et helt greit program, men ikke noe mer enn det. Egner seg godt til tekst, men ikke så bra til bilder. Hvis du har Adobe Acrobat, er det det beste fremvisningsprogrammet. Men for vanlige brukere, så er Powerpoint bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå