sofa_ Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Har fått meg Flight Simulator 2002, og trenger sårt bedre grafikk. Jeg har en P3 500Mhz og TNT Pro 32Mb grafikkort. Et benchmark-program fortalte meg at prosessoren var en flaskehals, men jeg er ikke sikker. Hvis jeg skal oppgradere en av delene, hva skal det bli?? Lenke til kommentar
nicson Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hei du! : Her er nok prosessoren helt grei. Den fungerer fint til MS Flightsimulator. Syens du burde oppgradere til et nytt skjermkort. Et Geforce 2 MX400 kosert ca 1000Kr., og er helt greit til billig penge. Nicson. Flightstick er noe du oxo bør kjøpe :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Sier meg enig med innlegget over .... Den beste oppgraderingen du kan gjøre er og kjøpe deg ett nytt grafikkort... men sats heller på et Point Of View GeForce2 GTS TI 220MHz 64Mb DDR TV-out Retail AGP 1179.00 Du vil få mye raskere spill med dette kortet enn med et MX400 kort :smile: også koster det jo bare 179 kr mere :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 ps: prisen var hentet fra http://www.databutikken.com/no/ Lenke til kommentar
swanky Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Tror ikke svaret er så entydig enkelt. Dersom spillet du satt og lekte deg med hadde vært UT/Quake etc., så ville jeg vært enig med de andre her. Men flysimulatorer er ikke bare avhengig av grafikkortet - de formelig suger CPU-kraft. Så vær forberedt på at du kan komme til å måtte oppgradere begge deler. Har du bare råd til det ene så er nok kortet dirr det første som må ut (hatt det selv). Jeg har lest en test der de hadde kjørt CPU opp mot GPU i en rekke typer spill, blant annet flysims. Skal prøve å finne linken. [ Denne Melding var redigert av: swanky på 2001-11-29 12:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå