darkness| Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 I fjor fikk jeg faktisk de fineste rosene jeg noen gang har fått. De holdt seg kjempelenge. Tipper de kostet svin, men det var selve overraskelsen som gjorde meg glad. Hadde ikke forventet noe. Var ikke sammen med noen akkurat da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kofor e det så greit å si at alle jenter e noe dritt osv? Sjelden noen jenter som rakker så heftig ned på gutter selv om de kanskje føler det likedan noen ganger. Syns ikke akkurat at det er noe bra svar til noen som har slått opp/blitt dumpa . " bare drit i det alle jentere e H**** uansett.." 5396727[/snapback] Ja for jenter sier aldri slike ting om gutter? Det var naa og en paastand... Jenter er svaert flinke til aa si akkurat like ting... Men noen fin ting aa si er det ikke, det er jeg helt enig i. Det hjelper ikke paa noen som helst maate, og det er ikke rett i det heletatt! *vaere forelsket* Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nå har jeg slått opp med dama.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nå har jeg slått opp med dama.. 5401803[/snapback] Uff... Hvorfor det..? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nå har jeg slått opp med dama.. 5401803[/snapback] Nooooooo. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja for jenter sier aldri slike ting om gutter? Det var naa og en paastand... Jenter er svaert flinke til aa si akkurat like ting... Men noen fin ting aa si er det ikke, det er jeg helt enig i. Det hjelper ikke paa noen som helst maate, og det er ikke rett i det heletatt! *vaere forelsket* 5401418[/snapback] Siktet vel mest til dette forumet sånn sett. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå har jeg slått opp med dama.. 5401803[/snapback] Uff... Hvorfor det..? 5401811[/snapback] Nå har jeg slått opp med dama.. 5401803[/snapback] Nooooooo. 5401830[/snapback] [/quote Det kom sånn plutselig, moren og faren hennes er skilt. Faren hennes bor ca 1 mil unna meg. Men moren bor 40 mil unna. Å nå er hun hos moren resten av året.. Så da fant vi ut at vi skulle prøve å finne noen andre.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Triste greier Bertelsen. Synd når det e avstand som ødelegger Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 m-m, værste av alt er at vi har vært sammen i 2 år. Og jeg har aldri vært så glad i noen før.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 life's great.. ser dystert ut på kjærlighetsfronten, nytaka bil og null på konto... oh, what a beautiful daaaay Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 m-m, værste av alt er at vi har vært sammen i 2 år. Og jeg har aldri vært så glad i noen før.. 5402323[/snapback] Føler virkelig med deg der...Ikke en lett situasjon å være i, avstandsforhold er ikke aktuelt eller..? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jo, det kunne gått. Men er lite med ferier, og siden jeg går på vgs kan jeg ikke drive å skulke fredager, så jeg kan ta tog.. Så da treffes vi kanskje hver 4 måned.. Å det greier jeg nok ikke.. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Venter fortsatt på ei jente som ser seg fornøyd med levende lys og en koslig middag. 5397163[/snapback] Det er jo koselig Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 har fått hørt av jenter at jeg er en håpløs romantiker. men det er jeg ikke, jeg er en romantiker full av håp ;P Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det en god eller dårlig ting og være søt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 m-m, værste av alt er at vi har vært sammen i 2 år. Og jeg har aldri vært så glad i noen før.. 5402323[/snapback] Utrolig trist å høre Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Awww, jenter er herlige skapninger.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jo, det kunne gått. Men er lite med ferier, og siden jeg går på vgs kan jeg ikke drive å skulke fredager, så jeg kan ta tog.. Så da treffes vi kanskje hver 4 måned.. Å det greier jeg nok ikke.. 5402921[/snapback] Hør nå her gutt... dere har vært sammen i 2 år. Elsker hverandre, dette kan være DAMEN altså den JENTA di... skal du virkelig gi hun opp grunnet avstand. Grrrr.... om så damen min flytter til kina, så elsker eg hun ikke mindre av den grunn. Skriv brev, MSN, telefon, MAKE IT WORK... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Awww, jenter er herlige skapninger.. 5403733[/snapback] Yes indeed, yes indeed Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Awww, jenter er herlige skapninger.. 5403733[/snapback] Det syns jeg også ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg