Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Im in loooooove...Fy søren for en herlig følelse!  :love:

5385128[/snapback]

Lucky you. Jepp det er en fantastisk følelse. Få ting som slår følelsen av å være forelska.

5385171[/snapback]

Shopping.

Jeg er 100% seriøs.

5385592[/snapback]

Hvis man har nok penger så kan det være nære men den slår ikke den nyforelska følelsen.

Lenke til kommentar
Im in loooooove...Fy søren for en herlig følelse!  :love:

5385128[/snapback]

Lucky you. Jepp det er en fantastisk følelse. Få ting som slår følelsen av å være forelska.

5385171[/snapback]

Shopping.

Jeg er 100% seriøs.

5385592[/snapback]

Jeg er en offisiell shoppinghater.

Ingenting passer på meg! :D

Takker meg til å være forelska, jeg :love:

Lenke til kommentar

Jeg har bare et problem og det er - å snakke med ei jente som e e veldig glad i.

Vi preiker og preiker og etterpå så har vi ikke lenger noe å snakke om. Hva skal jeg gjøre da? Noen som ha bra tips?

ps. Og det er så irriterendes å sitte stille og se for eks. på tv med hu. Hun kanskje tror at jeg er dom som ikke leser bøker, og da blir jeg mindre interresant for henne. Men e les jo bøker! heh...

Lenke til kommentar

Intelligens e høyst realtivt då. Om du ikke leser (så mye) er ikke det noe en vanlig jente vil bry seg så veldig om. Ikke tenk så mye over hva dere burde/må snakke om..fint å bare kunne sitte sammen i fred og ro vel? :)

Hvis ikke så anbefaler eg at du snakker litt om deg selv..forteller noe til henne som du ikke har fortalt noen andre kanskje? Snakk om noe du bryr deg om. Kanksje dere har mer til felles og da enda mer å snakke om.

:)

Lenke til kommentar
Bare venner duh... Sorry.. Men er du på utkikk så er han singel..  :whistle:

5390140[/snapback]

Spørsmålet er vel om du er singel.

Crazy, *roar* I like it! :--D

5390165[/snapback]

Nei jeg er nok opptatt... ( desverre )... Som du hadde hatt sjangs uansett. kremt kremt.. :p

Lenke til kommentar
Smedbo, den Smedbo. Bra det går bra med deg.

Kozegutten min. :)

5386012[/snapback]

*kosepå*... The return of HalTan...

Det beste er at jeg ikke har kjærlighetssorg... Bare å finne en ny en nå. Har fått øye på en foxy førstiss, men jeg kvier meg litt for å gå etter smårips :D (seff har jeg lest guidene til smårips_eier da :thumbup: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...