Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, føler at hun prøver å holder seg unna meg :( Hun hadde vist vært innpå blink i dag, men allikvel ikke på MSN. Lurer på om hun har blokert meg. I tillegg har jeg ikke snakket med henne skikkelig på en stund heller. Kanskje like greit å prøve å glemme henne helt? Men det er forbanna vanskelig :cry:

5379322[/snapback]

Nei, nå synes jeg du skal gi deg. Det er INGEN grunn til at hun har blokkert deg, og det er INGEN grunn til at hun ikke skal like deg, og ikke tolk alt som ikke er en hengiven tillitserklæring til deg som et tegn på at hun liker noen andre. Sannheten er at du er nærmere nå enn noen gang, og så lenge du klarer å komme gradvis litt nærmere henne, kommer det til å skje til slutt, hvis gud vil.

Lenke til kommentar

Snakk med henne om det da vettu ;) Det løser nok mange av problemene dine Ustedalen. Du har selt innsett at ved å gjøre som du gjør nå, så gjør du bare vondt mot deg selv.... og henne virker det som. Få det overstått, bli ferdig med det. La det gå som det går. Med den holdningen du har nå har du ihvertfall ikke noe å tape.

Lenke til kommentar

Ustedalen: Jeg vil at du skal trekke henne til side og si at du ikke har gjort dette, men at det virker forlokkende å kunne si det...

Du kan ihvertfall ikke bare si at du ikke har fortalt folk at dere er kjærester, da virker det som om du ikke ønsker dette, og det er løgn. Si henne i en og samme samtale disse to tingene, og du vil få svar på ditt spørsmål. TRO MEG, det nytter ikke å prøve å la det skure til dere begge har mistet interessen.

Og, som de fleste har sagt før, det er 90% sikkert at hun liker deg

Lenke til kommentar
Im in loooooove...Fy søren for en herlig følelse!  :love:

5385128[/snapback]

Lucky you. Jepp det er en fantastisk følelse. Få ting som slår følelsen av å være forelska.

5385171[/snapback]

Håper jeg får oppleve det igjen snart, bare det er i riktig person denne gangen.

Lenke til kommentar

Snakk med henne Ustedalen! Er 90% sikker på at det vill hjelpe dere på vei, viss hun er intressert! Viss ikke så kan du likegodt finne ut av det nå heller enn senere! Er bare å pine deg selv det du holder på med. Og viss hun vill ha tid så gi henne det, men for all del ikke mas når du først har spurt! ;)

Så min egen situarsjon: Traff jenta i dag, på et kjøpesenter. Så henne litt før jeg traff henne, men tenkte jeg skulle prøve å ikke treffe henne, men hun kom bort til meg. Snakket bare litt, men ikke om hennes følelser. Har bestemt meg å vente til hun har fått tenkt litt på det. Klarer ikke vente! Er som ett barn før julaftenen, men de vet værtfall når de får det de ønsker. Jeg sitter i total usikkerhet! :cry:

Fikk litt trøst! :love:

Og hun har sagt det enda er håp og at hun håper hun vet mer snart!

Klarer ikke vente!

Edit: Fikk koblet litt ut i dag med noen venner, var utrolig godt!

Editer litt til:( :p )

Fikk SMS hos henne nå :love:

Hun sier hun ikke er langt fra en konklusjon nå. Nå klarer jeg værtfall ikke å sove :cry::p

Endret av E.M.
Lenke til kommentar
Im in loooooove...Fy søren for en herlig følelse!  :love:

5385128[/snapback]

Lucky you. Jepp det er en fantastisk følelse. Få ting som slår følelsen av å være forelska.

5385171[/snapback]

Shopping.

Jeg er 100% seriøs.

5385592[/snapback]

LarsP for president! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...