Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle fortelle litt om min situarsjon nå.

 

Henne jeg trodde jeg var sammen med sier hun er forvirret, så hun må finne ut om hun vill ha meg. Hun viser veldig omtenksomhet for den situarsjonen hun har satt meg i. Hær trodde jeg jeg hadde henne i min hule hånd, men neida!

 

Hun sier hun har så mye å tenke på, men hun kan ikke si hva det er. Jeg har gitt henne litt tid å tenke på, men tanken på å miste henne nå er forferdelig og kommer tilbake hele tiden! Jeg bynner jo å lure på om det er en annen. Snakket med henne i dag, og hun sa at det fortsatt er håp for oss! :) Det gjorde godt.

 

Er helt sjangseløst forelsket i henne nå, noen som har noen triks for å glemme henne for noen dager? Trenger det, vill ikke virke masete ;)

 

*forvirret*

Endret av E.M.
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle fortelle litt om min situarsjon nå.

 

Henne jeg trodde jeg var sammen med sier hun er forvirret, så hun må finne ut om hun vill ha meg. Hun viser veldig omtenksomhet for den situarsjonen hun har satt meg i. Hær trodde jeg jeg hadde henne i min hule hånd, men neida!

 

Hun sier hun har så mye å tenke på, men hun kan ikke si hva det er. Jeg har gitt henne litt tid å tenke på, men tanken på å miste henne nå er forferdelig og kommer tilbake hele tiden! Jeg bynner jo å lure på om det er en annen. Snakket med henne i dag, og hun sa at det fortsatt er håp for oss! :) Det gjorde godt.

 

Er helt sjangseløst forelsket i henne nå, noen som har noen triks for å gelmme henne for noen dager? Tranger det, vill ikke virke masete ;)

 

*forvirret*

5378713[/snapback]

 

syntes også det kan virke som om hun kanskje er betatt av en annen, og er derfor usikker på dere.. det eneste du kan gjøre, er nok bare å gi henne litt tid, krysse fingrene og håpe på det beste

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Skal krysse fingrene! Klarer vi dette kan vi sikkert klare mye i fremtiden også! En trang fødsel er ofte bra!

 

men trenger særiøst noen triks for å glemme henne litt nå! Tenker ikke på annet :no:

 

Edit: Prøver og se lyst på det hele!

Endret av E.M.
Lenke til kommentar

henviser da til mitt andre forslag ;) ring en venn, finn på noe kult, and keep busy, så blir det nok lite tid til tenking på slikt.. er ihvertfall slik for meg.. problemet er bare at når kvelden kommer, og det er tid for soving, har jeg en tendens til å begynne tenke på enkelte igjen, men dette kan vel en sovepille eller to fikse ;)

 

edit: kos med redigering om hverandre :p, men men.. lar denne stå også jeg :p

Endret av nerval
Lenke til kommentar
smeboe: Det var et ganske klart "ACCESS DENIED". Men hvorfor har du ikke tatt opp dette med HalTan eller meg IRL? Vi har jo måttet etterforske på egenhånd, og ei heller har han kunnet poste pga. ban.

5378569[/snapback]

:D Har dere seriøst etterforsket, eller kødder du bare nå :D

 

Har aldri tenkt på deg som en person det går an å stole på... Men seriøst, det går helt fine, egentlig er jeg mer happy nå når jeg vet det er closure, hadde ikke klart den situasjonen lenger...

Lenke til kommentar
sier dere helt til dere møter drømmedama/typen ;) nyttårsforsettet mitt er å bli multimilliardær, bli kåret til årets ungkar, og ta over koenigseggen til chess-duden.. fant ut at det ville bli urealistisk å prøve kutte ut jenter :p

5378994[/snapback]

Nja..si ikke det. Slutt å vask deg, opptre grusomt frekt og surt mot alle og trøstespis..burde ikke være vansklig å holde jentene på avstand da :p

 

Nei..men helt seriøst..skjønner ka du mener. "The heart has a mind of it's own" og alt det der tullet.

 

Tror eg forandrer forsettet til å ikke bli involvert med noen før eg greier å være lykkelig/stabil/fornøyd på egen hånd :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...