Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, hun måtte gå med en gang, så det ble ikke lange samtalen.. :cry:

 

Edit: Blir så forbanna usikker til tider. I går virket det som hun likte meg, men f.eks. nå var det bare en kort samtale på msn, og hun svarer seint og kort.. Blir så utrolig usikker :cry:

5366250[/snapback]

 

Ikke alle som liker å snakke over MSN heller da... Ikke ta det så tungt. :)

Lenke til kommentar
Ikke alle som liker å snakke over MSN heller da... Ikke ta det så tungt. :)

5367416[/snapback]

Er enig, du skal heller se på hvordan hun oppfører seg mot deg IRL, og det virker ikke akkurat så negativt, for å si det slik :thumbup: stå på, så har du nok snart dratt fisken i land tenkr jeg :tease:

Lenke til kommentar
Den dama du har lyst på, har aldri lyst på deg. Den dama du ikke har lyst på har alltid lyst på deg. Den dama du ikke trodde fantes, finnes faktisk ikke, og den dama du trodde du hadde sjans med, er ute og puler kameraten din...

5365485[/snapback]

 

Neida, bare gi det litt tid så kommer den perfekte frøkna løpende. ;)

Og ikke gi opp med en gang.

Lenke til kommentar

ustedalen: er ikke nødvendigvis negativt at hun svarer tregt på msn.. hun tenker sannsynligvis bare igjennom alt før hun svarer, noe som betyr at hun bryr seg.. prøv å ikke se så negativt på alt.. er jo ingen tvil om at hun liker deg..

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Det er mange ganger det er sånn hos meg. Mange ganger jeg svarer veldig sent rett og slett fordi jeg glemmer meg bort. Man sitter ikke på msn bare for å være på msn (ikke jeg hvertfall), men jeg er der i mens jeg driver med andre ting. Så hvis jeg f.eks. leser en artikkel gidder jeg som regel ikke å svare før jeg er ferdig :p

Lenke til kommentar
Det er mange ganger det er sånn hos meg. Mange ganger jeg svarer veldig sent rett og slett fordi jeg glemmer meg bort. Man sitter ikke på msn bare for å være på msn (ikke jeg hvertfall), men jeg er der i mens jeg driver med andre ting. Så hvis jeg f.eks. leser en artikkel gidder jeg som regel ikke å svare før jeg er ferdig :p

5368431[/snapback]

 

Joda, det er greit det. Men det er bare det at hun var ikke sånn før. Da var hun veldig imøtekommende på msn. Men for kanskje 3 uker siden, ble hun sånn "avvisende". Men det rare er at hun ikke er det IRL! Jeg er så forbanna usikker ang. dette, og det gjør meg deppa :(

5368939[/snapback]

Hvis hun er interresert i deg også, så må jo hun være minst like usikker som deg. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...