Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Din tid er ikke forbi dagen etter at hun viste et slikt tegn. En uke kanskje, men ikke en dag. Send henne en melding hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 spør om hu vil finne på noe en dag! ikke legg opp til at det skal bli no alvorsprat, men ta det som det kommer Café er en fin bil Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Uff, hun måtte gå med en gang, så det ble ikke lange samtalen.. Edit: Blir så forbanna usikker til tider. I går virket det som hun likte meg, men f.eks. nå var det bare en kort samtale på msn, og hun svarer seint og kort.. Blir så utrolig usikker 5366250[/snapback] Ikke alle som liker å snakke over MSN heller da... Ikke ta det så tungt. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke alle som liker å snakke over MSN heller da... Ikke ta det så tungt. 5367416[/snapback] Er enig, du skal heller se på hvordan hun oppfører seg mot deg IRL, og det virker ikke akkurat så negativt, for å si det slik stå på, så har du nok snart dratt fisken i land tenkr jeg Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den dama du har lyst på, har aldri lyst på deg. Den dama du ikke har lyst på har alltid lyst på deg. Den dama du ikke trodde fantes, finnes faktisk ikke, og den dama du trodde du hadde sjans med, er ute og puler kameraten din... 5365485[/snapback] Neida, bare gi det litt tid så kommer den perfekte frøkna løpende. Og ikke gi opp med en gang. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) ustedalen: er ikke nødvendigvis negativt at hun svarer tregt på msn.. hun tenker sannsynligvis bare igjennom alt før hun svarer, noe som betyr at hun bryr seg.. prøv å ikke se så negativt på alt.. er jo ingen tvil om at hun liker deg.. Endret 1. januar 2006 av nerval Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Men det kan jo også være det at samtalene deres på msn er litt sånn at dere snakker bare for å snakke, ikke fordi dere har noe å snakke om. Da har det ofte en tendens til å bli litt sånn Eller kanskje hun har en EKSTREM ping på linja si :P:P Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er mange ganger det er sånn hos meg. Mange ganger jeg svarer veldig sent rett og slett fordi jeg glemmer meg bort. Man sitter ikke på msn bare for å være på msn (ikke jeg hvertfall), men jeg er der i mens jeg driver med andre ting. Så hvis jeg f.eks. leser en artikkel gidder jeg som regel ikke å svare før jeg er ferdig Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (Been there, done that, bare med broren ) 5366131[/snapback] OMFG! Da hadde jeg ALDRI tilgitt brorsan, det der er bare FOR ille... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 spør henne om det da! er jo ingen andre enn henne som vet grunnen til dette.. klarer hun ikke svare på noe slikt engang, er hun ikke noe å spare på Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er mange ganger det er sånn hos meg. Mange ganger jeg svarer veldig sent rett og slett fordi jeg glemmer meg bort. Man sitter ikke på msn bare for å være på msn (ikke jeg hvertfall), men jeg er der i mens jeg driver med andre ting. Så hvis jeg f.eks. leser en artikkel gidder jeg som regel ikke å svare før jeg er ferdig 5368431[/snapback] Joda, det er greit det. Men det er bare det at hun var ikke sånn før. Da var hun veldig imøtekommende på msn. Men for kanskje 3 uker siden, ble hun sånn "avvisende". Men det rare er at hun ikke er det IRL! Jeg er så forbanna usikker ang. dette, og det gjør meg deppa 5368939[/snapback] Hvis hun er interresert i deg også, så må jo hun være minst like usikker som deg. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 ett "hvorfor så treg med svarene?" burde da funke..ser ikke vitsen med å pakke det inn i gavepapir, legge det under juletreet og vente til neste jul, når det bare er å spørre rett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg