SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ustedalen, snakk med henne! Du kan jo bare starte med å sende henne en mld i morgen og takke for kvelden Så ville jeg kanskje spurt henne om dere kunne tatt en liten prat. Kanskje be henne med ut et sted, eller invitere henne hjem. Du har henne nå Stå på! EDIT: Kom på en ting. Det at folk spøker med at dere skal "gifte" dere og slik, er litt interessant. Det har vist seg at ting folk har vanskelig å snakke om, ofte blir laget om til vitseform slik at det skal være lettere å snakke om. Ta eks. "grise" humoren. Seksualitet og slikt er noe folk ofte har behov for å snakke om, og syntes det er spennende å snakke om, men det er veldig flaut å snakke om det. Derfor lages det masse vitser om det, og dermed får folk ut den spenningen og behovet for å snakk om det. Latter er den enkleste måten å hjemme frykt og svakere sider på. Derfor tror jeg det har seg slik at dine venner er positivt overasket over dere. De ser at det er noe på gang, og de er tydligvis begeistret på din og hennes vegne. De tør ikke å snakke om det, de vil heller vitse om det. Derfor tror jeg du skal ta det som positivt at de vitset litt om det. Selv om du kanskje opplevde det som flaut, så kanskje hun eller de følte at de ble litt tryggere på det nå. Hennes veninner gjør nok det, og samme med dine kamerater. Bare en liten tanke jeg kom på nå i farta. Noen som syntes det kan virke sansynelig? Endret 1. januar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Haha, kjenner meg _VELDIG_ godt igjen med det siste du sier der Ikke hatt no skikkelig forrhold før jeg heller egentelig Men send henne en melding du;) Det tror jeg hun hadde satt pris på. Sant det med at det kanskje kan bli litt mas å be henne ut med en gang. Ta heller å hint litt på det. Si at du ser frem til å møte henne snart og at du har noe du gjerne vil snakke med henne om. Dette fikser du Forresten, endret den forrige posten min etter at du la inn det siste innlegget ditt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ustedalen, du feiger ikke ut, du er fornuftig! Hvis magefølelsen din sier stopp, så er det stopp. Stol på den. Jeg mener ikke at du skal begynne å hinte på at du vil snakke med henne allerede på første meldingen. Men hvis hun svarer deg, og det føles passende å sende mer tilbake til henne så går det jo ann å småhinte litt vettu Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Den dama du har lyst på, har aldri lyst på deg. Den dama du ikke har lyst på har alltid lyst på deg. Den dama du ikke trodde fantes, finnes faktisk ikke, og den dama du trodde du hadde sjans med, er ute og puler kameraten din... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Glimrende sagt Rxj0n! All hail, grunnleggeren av denne tråden Endret 1. januar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Den dama du har lyst på, har aldri lyst på deg. Den dama du ikke har lyst på har alltid lyst på deg. Den dama du ikke trodde fantes, finnes faktisk ikke, og den dama du trodde du hadde sjans med, er ute og puler kameraten din... 5365485[/snapback] Surfer litt igjennom forumet også kom jeg over den der ja, det der var seriøst bra sagt Et gullkorn, må nesten bruke den i signaturen. Skal bare si at jeg misunner alle dere der ute som har dame som er glad i dere, for jeg selv sitter alt for mye for dataen, og har ikke hatt et forhold på ja år og dag, men det kommer vel generelt sett av at jeg er veldig sjenert rundt jenter jeg liker, uansett jeg har jo fortsatt mange år foran meg så man vet jo aldri, men skal ikke si nei til at det er tider der jeg skulle ønske jeg hadde ei dame som jeg kunne koset meg med =) Endret 1. januar 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 What he said. Tror egentlig ikke mange jenter kjenner meg og mine meninger.... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 For ikke å snakke om dine behov Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Mine behov....? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ja, alle har behov. Mange behov faktisk. Man trenger å føle at man blir elsket, man trenger å verdsette noen, man trenger varme, trygghet, og alt det der. Til og med det seksuelle behovet ligger til grunn Så var det jeg mente med behov Det vi alle trenger, men som ingen noen gang har fått nok av Endret 1. januar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Har egentlig ikke så mange behov. Vil bare ha ei som er glad i meg og som vet at jeg er glad i henne. Seksuelle behov har jeg ikke. Selvfølgelig har jeg ikke noe imot det, men trenger ikke være et krav at vi skal hoppe i høyet hver gang. Jeg vil ha ei jente som vet at jeg elsker henne for den hun er, og ikke at jeg ønsker at hun skal være noen annen. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) My point exactly. Er det alle egentelig ser etter i et forhold. Selv også lengter jeg etter disse følelsene. Hovedsakelig det å kunne elske noen, og kunne bli elsket tilbake. Men mange andre ting er også viktig. Slik som det å bare kunne være nær noen, føle seg trygg, føle seg verdsatt, ha noen å kunne stole helt på. Som du sier, det seksuelle virker ikke som et behov, men det er nok det. Det kalles urinstinkt og man skal være _veldig_ flink til å holde seg selv i sjakk hvis man klarer å temme det. Husker jeg så en modell en eller annen psykolog satt opp en gang der han ramset opp alle de viktigste momentene i et menneskeliv for at et menneske skulle føle seg lykkelig. Der lå det seksuelle på det viktigste planet sammens med et par andre livsviktige ting som å bli verdsatt og alt dette. Husker veldig lite av denne modellen, men husker det at det seksuelle var et av grunnmomentene i menneskers behov. Desverre, så simple er vi nokk EDIT: Men nu tar eg kvelden. Endret 1. januar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har egentlig ikke så mange behov. Vil bare ha ei som er glad i meg og som vet at jeg er glad i henne. Seksuelle behov har jeg ikke. Selvfølgelig har jeg ikke noe imot det, men trenger ikke være et krav at vi skal hoppe i høyet hver gang. Jeg vil ha ei jente som vet at jeg elsker henne for den hun er, og ikke at jeg ønsker at hun skal være noen annen. 5365632[/snapback] Er akkurat som jeg skulle snakket til meg selv, det der er akkurat hva jeg ser etter også, men jeg gjør jo ikke noe selv for å prøve å finne akkurat "hu" dama. Må vel se å skjerpe meg og komme meg mer ut og møte nye folk, blir ikke noe bedere av å sitte inne dagen lang. Rxj0n har jeg møtt deg i mitt andre liv kansje? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja ikke sant. Liker ikke det at jenter forhåndsdømmer gutter som sitter på datan. Mange som er direkte rævhål, ser på pr0n 24/7 og tar vennesla-metoden på lan. Men det er faktisk mange som ikke er sånn heller. Måtte bite i meg det atjeg merket hvordan jeg oppførte meg tidligere idag. Når det var snakk om raketter osv oppførte jeg meg som en liten unge. Jeg vet det ikke er sånn jeg er, og jeg vet også det at jeg kunne vist en bedre side. Jeg kunne vært rolig. Problemet kommer i midlertid når jeg blir altfor stille, og igjen blir en av de typiske dataguttene som sitter på rommet med pc og kviser. Det er en type jeg ikke vil være, men jeg vil heller ikke være den som skriker høyest av alle gutter. Det er her vi er i kjernen, og jeg finner det best og bare gi en lang faen. Rett å slett ikke bli med, for jeg vet at andre føler jeg er et problem. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Nå skal ikke jeg si at jeg aldri har sett på pr0n men Uansett jeg skjenner meg igjen i mye av det du sier, er også lei av at jenter skal forhåndsbedømme gutter til de grader at det får en til å bare gi opp. Nå har jeg så og si vokst opp foran dataen, så slik jeg er idag det er bare slik jeg er. Problemet mitt ligger i det at jeg er alt for lite ute, og er alt for sjenert, sitter f.eks å prater med noen av vennen mine om at jeg skal gjøre det og det, men gjør jeg det? nope, jeg sier ofte til meg selv at "nå må du ta deg sammen" "hva er det værste som kan skje" osv... men det hjelper liksom ikke helt, så jeg har værtfall kommet frem til at det er 2 grunner til at jeg er slik jeg er ovenfor jenter, ene grunnen er dette med at de fleste jenter sier så og "nei" til gutter som driver for mye med data, altså og forhåndbedømme for man har blitt ordentlig skjent, dette har så og si skjedd med alle de jentene jeg har vært forelsket i og likt veldig godt, det andre er vel min egen feil, og som jeg har nevnt alt for mange ganger nå er at jeg er for sjenert, jeg omgså alt for lite med folk. Så må se å få gjort noe med dette her gitt. Edit: En ting, jeg sier ikke at alle jenter er slik at de forhåndsbedømmer, jeg har noen "jente venner" på vgs som er veldig hyggelig f.eks og det skal de ha, men det er liksom ikke den typen jeg blir forelsket i da, så det blir som rxj0n sa: Den dama du har lyst på, har aldri lyst på deg. Den dama du ikke har lyst på har alltid lyst på deg. Den dama du ikke trodde fantes, finnes faktisk ikke, og den dama du trodde du hadde sjans med, er ute og puler kameraten din... Noe som stemmer utrolig bra Endret 1. januar 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 [snip]Men derfor trenger jeg deres råd, tanker og ekspertise her: -Virker det som hun liker meg utifra det jeg skriver? -Hvorfor i alle dager er jeg så forbanna sjenert at jeg ikke tørr å gjøre noe som helst? -Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt den helvetes sjenertheten. -Hva skal jeg gjøre videre? Er ganske utafor nå 5365396[/snapback] - Det virker absolutt som om hun er interrisert i deg ut i fra det du skriver. - Folk er født forskjellige, noen er utadvendte, noen er sjenerte, at vi har forskjellige personligheter er bare bra - Litt sjenerthet er ikke nødvendigvis så galt, noen jenter liker sjenerte gutter, iallefall liker min kjære det - Be henne over, se en film, spis god mat, få opp stemningen, og se hva som skjer. Bare kjør på, går det galt, er det ikke det end of the world. Gleder meg som en unge til tirsdag nå, da er det opp til Trondheim på skolen igjen, og sammen med madamen igjen, vi har vært på motsatt kant av landet i 3 uker nå Uansett, lykke til, og som sagt, kjør på Godt nytt år! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Seksuelle behov har jeg ikke. 5365632[/snapback] Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ustedalen: Selvfølgelig liker hun deg! Du MÅ gjøre noe med dette, det virker som du har sjans på henne. Sannsynligvis vet vennene dine mer om hennes tiltrekning for deg enn du gjør, og dette viser de da gjennom deres spøker. Dessuten ville hun jo bytte plass med venninna i sofaen for å sitte sammen med deg. Du trenger ikke å "rushe", men ikke la sjansen gå fra deg heller. Hvem vet, plutselig er hun ute og puler på kameraten din? (Been there, done that, bare med broren ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg