s0tarts Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 åhh... Må fortelle om i går jeg å henne jeg er forelsket i var på en liten snøscooter-tur. vi stoppet en plass i skogen å snakket! utrolig kosli! Vi ble nå sittende en stund å prate å klemme Tilslutt havnet vi i snøen begge to, men vi fortsatte å klemme og kose. Jeg vet ikke hva såm sjedde, men plutselig lå vi dær å storklinte Tror vi er sammen nå, men har ikke hørt det direkte fra henne så "you never know" Treffer henne i morgen *glede seg* Stå på dere andre! GodJul Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 åhh... Må fortelle om i går jeg å henne jeg er forelsket i var på en liten snøscooter-tur. vi stoppet en plass i skogen å snakket! utrolig kosli! Vi ble nå sittende en stund å prate å klemme Tilslutt havnet vi i snøen begge to, men vi fortsatte å klemme og kose. Jeg vet ikke hva såm sjedde, men plutselig lå vi dær å storklinte Tror vi er sammen nå, men har ikke hørt det direkte fra henne så "you never know" Treffer henne i morgen *glede seg* Stå på dere andre! GodJul 5355079[/snapback] Ahhhh. Er ikke det bare deilig. *misunne* Lenke til kommentar
Seether Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Gratulerer E.M. Har selv hatt to flott dager nå med kjæresten min. Det er så deilig med ferie for da kan jeg f.eks. bruke en hel dag bare til å fokusere på ham og oss I dag var i hvert fall koslig. Jeg stakk innom ham litt tidlig og han lå fortsatt og sov. Ikke hver dag jeg får muligheten til vekke ham og se det utrooolig skjønne smilet han har om morningen :!: Gleder meg til å feire nyttårsaften med ham Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 E.M., det høres helt fantastisk ut! *glede seg på E.M.s vegne!* Lenke til kommentar
Seether Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 SimDaDim you're back. Kor har du vært i det siste? plutselig var det så lite lyd fra deg.. Tråden har savnet deg (klem Clc som no har byttet konto) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Må forklare litt her om det som har skjedd meg i det siste.. Nå i jula har jeg nesten ikke snakket med henne i det hele tatt, noe som har igrunn vært veldig godt for meg.. Jeg har fått tankene mine på andre ting. Virket en tid her som om jeg hadde mistet de største følelesene mine for henne, men nå ble jeg nettopp spørt om jeg ville komme ned til henne på nyttårsaften, så da blusset de opp med en gang igjen.. Vet ikke helt om det er posetivt eller negativt jeg 5350154[/snapback] Dette høres lovende ut ustedalen Stå på nå, og du har henne:) Har du snakket med henne om dette egentelig? Funnet no tid til det? Tror kanskje det kan være litt viktlig nå som du har fått roet følelsene litt. Hvis hun bare er klar for et vennskap, så er det ikke så vanskelig for deg å gjøre det nå. Det kan bli værre nå som du begynner å se henne mer igjen Bare en take fra meg. Lykke til! SimDaDim you're back. Kor har du vært i det siste? plutselig var det så lite lyd fra deg.. Tråden har savnet deg smile.gif (klem Clc som no har byttet konto) Ja, beklager at jeg har vært litt borte. Men er slik at når man ikke lider av slike følelser selv så er det ikke fult så morsomt å snakke om det Har stått veldig stille for meg på denne fronten nå i to måneder eller no deromkring. Veldig deilig egentelig. Men håper jeg klarer å være litt mer her inne. Har vært mye passiv leser, og tror jeg har fått med meg det meste her inne. Men har ikke følt no fornuftig å svare. Tror jeg trenger å bli litt forelsekt igjen jeg for å få til noen gode innlegg Hva var det som har skjedd med Clc sa du? PM hvis det ikke skal "offentligjøres" Kjempe hyggelig at dere har savnet meg <3 Endret 30. desember 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ble slutt med dama igår. Vi var sammen fra slutten av september, trist når sånt skjer. Trøsta meg med en orntlig omgang på fylla med noen kamerater. 5354573[/snapback] Det ble vel ikke bra sånn helt uten videre? Alltid kjipt når dama slår opp. Hater kjærlighetssorg! Har heldigvis ordna seg i forholdet mitt. Han kompisen min har endelig gitt slipp på henne. Vennskapet vårt er dog nokså redusert nå da. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ble slutt med dama igår. Vi var sammen fra slutten av september, trist når sånt skjer. Trøsta meg med en orntlig omgang på fylla med noen kamerater. Se fordelene med at det skjedde! Hvis hun ikke hadde sagt no så hadde nok det vært enda tyngere. For ut av forrholdet hadde hun nok gått uansett, sp.målet er bare hvor lenge hun hadde vilt "pine" deg. Dessuten, du er vel såpass glad i henne at du ønsker det som er best for henne? Det som er best for henne nå er en liten pause fra deg. Selv om du er en all right kar, så forstår ikke hun det nå. Hun er ikke god nok for deg, og det har hun innsett, heldigvis. Så se på disse positive sidene ved dette også da, selv om dette er veldig trist! Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kjærlighet er koselig i bunn det Eneste grunnen til at jeg misliktet kjærlighet i starten var pga. at jeg møtte nesten bare "bitcher" , aner ikke hvordan jeg klarte det . Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Må forklare litt her om det som har skjedd meg i det siste.. Nå i jula har jeg nesten ikke snakket med henne i det hele tatt, noe som har igrunn vært veldig godt for meg.. Jeg har fått tankene mine på andre ting. Virket en tid her som om jeg hadde mistet de største følelesene mine for henne, men nå ble jeg nettopp spørt om jeg ville komme ned til henne på nyttårsaften, så da blusset de opp med en gang igjen.. Vet ikke helt om det er posetivt eller negativt jeg 5350154[/snapback] Høres faktisk lovende ut Ver akkurat dette som hendte meg før jul. Tror hun savnet å høre fra meg, så tok det helt av når hun traff meg igjen! Dra til henne på nyttårsaften så ser du hva som skjer. Er bedre å prøve og feile enn å ikke prøve å angre på det! dan1el: Det er deilig ja! treffer henne i dag! *glede seg!* Takk for gratulasjoner og gelde på mine/våre vegner! Vært borte fra forumet en tid så sikkert ingen som vet hvem jeg er, men blir vell å være litt fremmover Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ble slutt med dama igår. Vi var sammen fra slutten av september, trist når sånt skjer. Trøsta meg med en orntlig omgang på fylla med noen kamerater. *snip* 5356216[/snapback] Sant det, vi ble enige begge to så vi er fortsatt venner. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Høres fornuftig ut Ustedalen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Det skal jeg. Eller, jeg vet ikke om jeg elsker henne, men jeg er ufattelig glad i henne. For ordens skyld kommer vi til å bli sammen på nyttårsaften. Lett å huske... 5354520[/snapback] Vi og, det er planen! Er mye grunnarbeid som må gjøres først da, i og med at dama har vært mildt sagt rar mot meg i det siste... Men jeg tror hun liker meg.. EDIT: Ustedalen, du må passe på å ikke gjøre som meg, drøye ting helt til det slukner, det er absolutt ikke å foretrekke. Eller det har ikke sluknet helt for meg, men jeg tenker ikke på henne så mye, og jeg dør ikke hvis det ikke ordner seg så vi blir sammen. Men gleder meg til å se henne, og det er muligheter for at jeg får sagt det jeg føler nå som magen min ikke vrenger seg når jeg ser henne. Egentlig litt rart at jeg må vente til bålet slukner før jeg starter å grille pølser (tog du 'an?) Endret 30. desember 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) ja heldige dere.. eg ble dumpet idag...på nyttårsaften av alle ting Endret 31. desember 2005 av Pinguvin Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Uff Pinguvin. Leste historien din på deppe tråden. Det er en ting du kan trøste deg med ihvertfall, nemmelig det at hun ikke er god nok for deg! Hun vet tydligvis ikke hva det vil si å elske noen, og være glad i noen. Det har hun akkuratt bevist for deg. Nå må du tenke litt fremover. Husk at det kommer nok flere jenter, mange av dem _enda_ mer perfekte en henne her. Det er virkelig noe å glede seg til! Men Pinguvin, gi dette her noen dager på seg. Fordøy det litt så vil du se dette her litt klarere. Se hvem hun _egentelig_ er, og at det ikke funker for dere slik som hun oppfører seg Lykke til! og godt nytt år! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Uff Pinguvin. Leste historien din på deppe tråden. Det er en ting du kan trøste deg med ihvertfall, nemmelig det at hun ikke er god nok for deg! Hun vet tydligvis ikke hva det vil si å elske noen, og være glad i noen. Det har hun akkuratt bevist for deg. Nå må du tenke litt fremover. Husk at det kommer nok flere jenter, mange av dem _enda_ mer perfekte en henne her. Det er virkelig noe å glede seg til! Men Pinguvin, gi dette her noen dager på seg. Fordøy det litt så vil du se dette her litt klarere. Se hvem hun _egentelig_ er, og at det ikke funker for dere slik som hun oppfører seg Lykke til! og godt nytt år! 5362944[/snapback] Spørte henne om kordan hun kunne si at hun elsket meg når hun ikke mente det. Fikk til svar at hun elsket meg, men det har eg svært vanskelig for å tro. Viss hun i det hele tatt hadde vært glad i meg hadde hun ikke dumpet meg på nyttårsaften. Blir bare så jævlig forbanna når hun sa at foreldrene ikke skulle få vite det på nyttårsaften! Men ka med meg då!? Det er eg som har det vondt her.. ikke de. Så eg sa det som du sier, at hun ikke vet ka det vil si å elske noen. Alle sier eg må se fremover og at det finnes bedre jenter der ute for meg, men det hjelper svært lite når den eneste eg vil ha ikke vil ha meg.. Heldigvis har eg gode venner som bryr seg. Xen min for lenge siden (vi er gode venner) tok seg faktisk tid til å kjøre bort til meg bare for å gi meg en klem og trøste meg. Selv om hun egentlig ikke hadde tid. Det varmer.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det er godt at du har slike venner penguin! Ta vare på dem, og fortell dem hvor mye du setter pris på dem. Det går nok bra skal du se. Ta deg en ukes tid og depp litt nå så fikser det seg Godt nytt år alle mann. Og for dere på kjærlighetstråden, stå på de siste timene av året, for til neste år blir det null sex... eller -06 som det skrives da Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg