nerval Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) er nok stor fare for det ja kan ikke si jeg følte meg så utrolig lucky som fikk se på dette ihvertfall.. de kom jo selvfølgelig innom jobben i dag, ryddet på loftet etter fredagens fest der (ja, vi drikker på jobben.. ikke mens vi jobber, men vi som er ansett på shell stasjonen for lov å drikke der.. hørte jeg noen si kos? ) og spilte buzz.. sa ikke stort mer enn hei og hadet til henne, pleier som regel sitte å snakke med henne en goooood del, så hu merket nok at ting ikke var som før fredagen.. tror nok dette kommer til å gå juuuust fine! eneste kjipe er at hun er så utrooolig søt og kul.. men men, life sucks, live with it! right? Endret 25. desember 2005 av nerval Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvorfor er det så vondt å være glad i noen?! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Off, kjærligheten er av og til noe dritt. I hvert fall når en fyr skal blande seg og bare fucke til alt. Han som kaller seg bestekompisen min driver å sender melding og legger an på dama mens han sier at hun sier at hun elsker ham og ikke meg lenger. Jeg er så drittlei! At det går an å kalle seg bestevenn på den måten. Det går jo selvsagt ut over forholdet til meg og jenta, men vi har bestemt at dette skal vedkommende ikke få lov til å ødelegge! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Oi sånne problemer har eg ikke vært borti før ... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Oi sånne problemer har eg ikke vært borti før ... 5338009[/snapback] Håper ikke du er misunnelig. Edit: Er det noen som har tips til hva jeg/vi kan gjøre? Jeg har sagt at han skal kutte ut, men han sier selvfølgelig at han ikke legger an på henne. Vi har i tillegg vært venner i mange år og har ikke lyst å miste han som venn. Men fortsetter han er jeg heller villig til å ofre han enn dama. Endret 25. desember 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvilken shell stasjon jobber du på? Kan jo hende at hun rota med han andre for å få oppmerksomheten din ,det er ikke sååå fjernt. Men samtidig kan det hende hun bare er løs.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvilken shell stasjon jobber du på? Kan jo hende at hun rota med han andre for å få oppmerksomheten din ,det er ikke sååå fjernt. Men samtidig kan det hende hun bare er løs.. 5338053[/snapback] Tok ikke den med Shellstasjonen men, uansett. Tror ikke det er mangel på oppmerksomhet. Forholdet mellom oss er som fryd og gammen. Jeg sier hele tiden hvor gla jeg er over at hun er min og at jeg elsker henne. Vi har det fantastisk sammen og hun sier hun bare elsker meg. Om det var tilfelle, skjønner jeg ikke hvorfor hun skulle drive å lyve til meg på den måten? Løs er hun i hvert fall ikke! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Oi sånne problemer har eg ikke vært borti før ... 5338009[/snapback] Håper ikke du er misunnelig. Edit: Er det noen som har tips til hva jeg/vi kan gjøre? Jeg har sagt at han skal kutte ut, men han sier selvfølgelig at han ikke legger an på henne. Vi har i tillegg vært venner i mange år og har ikke lyst å miste han som venn. Men fortsetter han er jeg heller villig til å ofre han enn dama. 5338018[/snapback] Ta en alvorsprat til med han, og si at hvis han ikke slutter så kutter du all kontakt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Oi sånne problemer har eg ikke vært borti før ... 5338009[/snapback] Håper ikke du er misunnelig. Edit: Er det noen som har tips til hva jeg/vi kan gjøre? Jeg har sagt at han skal kutte ut, men han sier selvfølgelig at han ikke legger an på henne. Vi har i tillegg vært venner i mange år og har ikke lyst å miste han som venn. Men fortsetter han er jeg heller villig til å ofre han enn dama. 5338018[/snapback] Ta en alvorsprat til med han, og si at hvis han ikke slutter så kutter du all kontakt. 5338118[/snapback] Om det fortsetter skal jeg gjøre det ja. Han sier han får meldinger med henne, jeg sa at han skulle ta vare på dem så jeg kunne få se dem, og da sa han bare at han skulle ta vare på de neste han fikk fordi han hadde slettet de han allerede har fått. Tror fortsatt at han bare lyver, i hvert fall frem til det motsatte er bevist. Jeg har iallefall innsett at han ikke er den bestevennen jeg alltid har sett han som. Han har nok andre sider. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Luzifer den var ment til nevral Burde kanskje hatt med det i posten min. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Luzifer: misunnelig..hm..litt kanskje hadde vært lettere å ordnet oppi noe sånt enn alt det rotet eg har no.. Hos deg e det jo åpenlyst. Ingen venner legger an på kjærestene til andre venner. Be ham om å ryke og reise Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Luzifer: misunnelig..hm..litt kanskje hadde vært lettere å ordnet oppi noe sånt enn alt det rotet eg har no.. Hos deg e det jo åpenlyst. Ingen venner legger an på kjærestene til andre venner. Be ham om å ryke og reise 5338806[/snapback] Hva er det du har rotet deg opp i da? Har ikke vært så veldig aktiv her før akkurat. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hvilken shell stasjon jobber du på? Kan jo hende at hun rota med han andre for å få oppmerksomheten din ,det er ikke sååå fjernt. Men samtidig kan det hende hun bare er løs.. 5338053[/snapback] jobber på samme shell stasjon som henne i drammen, mens han jobber på en annen shell stasjon 5 min unna.. de har kjent hverandre mye lenger enn jeg har kjent henne, men må nesten si at det ikke virket så "intenst" som når jeg rota med henne ute.. vet ikke jeg.. de stod bare å småkyssa, og "klenga" på hverandre hele kvelden.. for å være helt ærlig, ser jeg ikke noen fremtid for oss nå uansett.. er kanskje litt sær, men skal så godt som ingenting til før jeg mister respekten for folk, og hun er farlig nær nå.. eneste grunnen til at jeg ikke ber hu dra til h..... er fordi vi jobber sammen.. gidder ikke ødelegge arbeidsmiljøet på jobben bare pga jeg var litt betatt i henne.. btw: luzi, om du lurer på hva seether har rota seg opp i, ligger det kun noen få sider tilbake edit: skrivefeil er kews Endret 27. desember 2005 av nerval Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har vel egentlig ikke rota meg borti nokke..bare kaos inni hodet mitt igjen. Skjer med jevne mellomrom fordi eg ikke takler å holde orden med andre enn meg sjøl. Har null kontroll no når eg har vært så glup å blitt sammen med en og blitt glad i han..samtidig som eg vet at eg e en idiot når det kommer til gutter. Vet ikke kossen de fungerer..tenker osv. ahh, har lyst å gjemme meg under dynen og aldri gå noe annet sted. Ikke før de har skaffet medisiner for overtenking, overfølsomhet osv *stange hodet i veggen* Endret 28. desember 2005 av Seether Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hater den slags form for frustrasjon og forvirring eller hva en nå skal kalle det. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 tror nok ikke du er alene om å føle det slik seether Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tja.... skal selv tilbringe den aften med damen å vil si det er noe positivt at hun vil ha deg der Åååå... starte ny året med et kyss fra den eg elsker Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det skal jeg. Eller, jeg vet ikke om jeg elsker henne, men jeg er ufattelig glad i henne. For ordens skyld kommer vi til å bli sammen på nyttårsaften. Lett å huske... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ble slutt med dama igår. Vi var sammen fra slutten av september, trist når sånt skjer. Trøsta meg med en orntlig omgang på fylla med noen kamerater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg