Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde problemer med at jeg kanskje var litt for inpåsliten jeg da. Viste det litt for mye så jeg tror kanskje hun ble litt redd.

Men til alle dere på denne tråden, slapp av i jula nå! Drit i følelsene selv om dette er vanskelig. Fokuser på julen og slapp av! Nå har dere ferie dere også!

Lenke til kommentar

nå er det vel på tide at jeg sier noe her jeg og. Jeg har fått meg dame. den første seriøse dama mi. kan ikke stoppe å tenke på henne. hu er helt fantastisk, og hu har bursdag om 6 dager. tenkte jeg skulle gjøre no spess for henne, noen som har en ide om hvordan lage en spesiell kveld for en 16 åring? hu liker å slappe ab hos meg å se en film, og bare kose oss. men der gjør vi liksom hele tiden. er ikke så spess lenger.

Lenke til kommentar

anans: det som funker best er å bestemme seg for å ikke ta noe initiativ, eller hinte til sex i minst en uke, helst to. Og det blir som du sier, da blir det ikke noe på deg - poenget er at han forventer at du alltid tar initiativet, og han trenger å bli mint på at det ikke er noen selvfølge. Når han må jobbe litt for det for han antakelig mer lyst også..

Det som funker dårligst er å snakke om det, og ta det opp til diskusjon annenhver uke - gjelder forsåvidt begge kjønn. Si ifra om det du mener, og ferdig med det.

Iallefall, det er mine erfaringer. Kan jo prøve, men da må du bestemme deg for det først - er vanskelig å holde ut den der "spille-kostbar" greia, når du har mest lyst til å pule isteden..

Lenke til kommentar

yheasda, nettopp kommet hjem fra "fest" sammen med noen kammerater og hun jeg fra jobben jhag bare liker mer og mer for hver dag.. må si jeg gleder meg litt til å finne på noe med he4nne utenfor jobbein igjen, og i dag kom altås dagen. vi satt og drakk på hjobben, og selvfølgelig begynnr hun å rote med en annen kammerat abv meg.. gud å jeg hjater den følenlsen p siutte der, å se på hun og kammeraten min rote sammen, mens keg tenker at hadde jeg bare viost litt mer interesse sist jeg var med henne, knne det kanskje bvært oss denne gangen også.. vet ikke jhva jeg skal tenke opm dette jeg.. vet at av jeg er en av de nå 3 på jobben hun har rota m,ed.. den første var kammeratne min, og de hadde jobbet sammen i rundt 2 år oførsdt.. så en gang når jeg, hun og kammeraten min så på film hos han, sa han etter at hun dro at ghun syntes jheg vcar deilig.. første gangen vi var ute sammen, endte det opp med at vi rota med hverandre, men jeg drop bvare hjem istgedenfor å bli medf ghenne videre (stupid me).. dette var fordi jeg på dette puinktet ikke hadde noen føleleser for henne waht so ever, men nå sitter jeg da her, og bare liker henne mer og mer for hver gang vi møtes (har vvel sittet opg snakket sammen nesten hver dag siden dette), og vet faen ikke hva jeg skal fgjøre..var akkurat dette jeg ikke ville skulle skje, er kjipt å jobbe med noen som kman har slike følellser for.. har sagt ja til å vøre med henne, kammeraten ,min (som hun rota med etter jeg sa ja til dette). henne og ei anan ei fra jobben til kongsverg for å stå på¨snowboard, men akkurat nå vbet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. faen eller ass, hvorfor i helvete må jeg alltid finne ujt avt jeg jhar følkelser for folk etter at sjangesn er gone... eller er den det? hmm, akkurat hert er hjeg rett og slett lost...

Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke at sjansen din er gone, nerval. Dog vil jeg anbefale deg å tenke veldig godt igjennom saken før du innleder et forhold til en du jobber nært sammen med. Jeg ble sammen med en av mine beste venner som jeg hadde mye kontakt med på jobben hver dag, og det gikk skeis. Var ikke så kult etterpå ved lunsjbordet da kan man si.

Lenke til kommentar

-note to self.. slutte skrive innlegg når man er mindre edru.. kudos til darkness| som faktisk klarte tyde det som stod der :thumbup:

har tenkt på det å innlede noe med noen på jobben, men for å være helt ærlig syntes jeg akkurat hun er verdt risken.. helt siden første gangen jeg møtte henne, før jeg begynte jobbe der, har jeg vært tiltrukket av henne, og nå som vi har fått litt kontakt, og har blitt kjent med henne, har jeg begynt å bli "forelsket" i personligheten hennes også..

Lenke til kommentar

kommer ikke til å fortelle henne om mine følelser, for så store er de ikke.. ihvertfall ikke enda.. har heller aldrig avvist henne.. tok det bare ikke videre enn roting når jeg hadde sjangsen, noe jeg forsåvidt ikke angrer på.. vi får se, neste gang det er en åpning, får jeg bare ta det "a bit further".. forhåpentligvis får jeg en ny sjanse, får bare satse på at hun kommer til å like mer ved meg enn bare utseendet.. visste også at hun syntes jeg var kjekk før jeg begynte der, og var vel derfor ting gikk såpass fort når jeg begynte å jobbe der..

Lenke til kommentar

rote med andre for å få min oppmerksomhet? snakk om skivebom fra hennes side isåfall.. nei, samma kan det være, like greit bare drite i hele greia, og gå videre.. begynner jo bli flink til akkurat det :hm: jaja, da var det på tide å dra på jobb også..

Endret av nerval
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...