Seether Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har et lite sexproblem, men kan vel ta det her siden det sikkert går under kjærlighet fordi sex equals kjærlighet jatta jatta bla bla bla. Hvordan få mer sex av kjæresten? Tror han ikke jenter har behov? 5321568[/snapback] Fikk ikke du nytt undertøy til jul? det burde jo spice ting opp litt Nei men altså..har samme problemet med kjæresten min. Han tar altfor lite intiativ, og då blir det eg som må pushe på hver gang.. Skjønner ikke gutter at det e sexy når de e litt vill og gal av og til Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) EDIT: Eller forresten, den var litt i tørreste laget.. Endret 21. desember 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Aj aj aj.. Da har du et lite problem ja mildt sagt Prøv å lag det skikkelig romantisk, kos dere skikkelig.. Husker eksen min begynte å smånusse meg frekt på munnen, men da var det heller ikke ofte at hun hadde et slikt problem. Var vel heller motsatt igrunn.. Du kan jo også gi han en deilig massasje, virker på jenter men burde også virke på gutter siden det virker avslappende. Og som kjent så er det mange som ikke vil ha sex når de er stresset eller utslitt av diverse annet som jobb, studier, julemaset etc.. Prøv å få han med i dusjen kanskje.. Gjøre et eller annet som du vet setter litt fart i han, som du vet han liker at du gjør.. Ellers er det jo bare å klage din nød til han, si det som det er at du er missfornøyd med vareleveringen.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Vansklig emne å ta opp da. Det syntes i hvert fall jeg.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har et lite sexproblem, men kan vel ta det her siden det sikkert går under kjærlighet fordi sex equals kjærlighet jatta jatta bla bla bla. Hvordan få mer sex av kjæresten? Tror han ikke jenter har behov? 5321568[/snapback] Fikk ikke du nytt undertøy til jul? det burde jo spice ting opp litt Nei men altså..har samme problemet med kjæresten min. Han tar altfor lite intiativ, og då blir det eg som må pushe på hver gang.. Skjønner ikke gutter at det e sexy når de e litt vill og gal av og til 5321619[/snapback] Jo, men blir litt kjedelig for oss gutter hvis det er vi som må ta iniativ hele tiden også. Dessuten kan det være grunner til at vi ikke vil så mye som jenter noen ganger jenta vil ha seg noe.. Men uansett har liksom ikke hatt det problemet, i mitt forrige forhold var det heller motsatt.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Vansklig emne å ta opp da. Det syntes i hvert fall jeg.. 5321667[/snapback] Jeg synes ikke det er vanskelig. Jeg har gjort egentlig alt mulig; sugd han mens han sover, strippet for han osv... men det jeg vil er at han vil ha meg så mye som jeg vil ha han hele tiden. Har spurt han om det, han har bare sagt "du er jo dritdeilig, selvfølgelig vil jeg ha sex med deg" og unngått spørsmålet. Det hjelper ikke at jeg leker hard to get, for da får jeg meg i hvert fall INGENTING. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kor lenge har du prøvd å leke hard to get? Et par uker uten sex burde jo skjerpe sexlysten hos enhver mann.. Kanskje du kan skjenke han bittelitt? Typen min blir alltid (uten unntak) innmari ivrig når han e litt brisen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Vansklig emne å ta opp da. Det syntes i hvert fall jeg.. 5321667[/snapback] Jeg synes ikke det er vanskelig. Jeg har gjort egentlig alt mulig; sugd han mens han sover, strippet for han osv... men det jeg vil er at han vil ha meg så mye som jeg vil ha han hele tiden. Har spurt han om det, han har bare sagt "du er jo dritdeilig, selvfølgelig vil jeg ha sex med deg" og unngått spørsmålet. Det hjelper ikke at jeg leker hard to get, for da får jeg meg i hvert fall INGENTING. 5321673[/snapback] Synes det heller ikke er vansklig å snakke om det.. Men folk er jo forskjellig, akkurfat som at noen ikke bryr seg om de har følelser med partneren sin (fuckfriends, one night stand etc), mens andre må ha følelser for sin partner. Yay, lucky guy.. Merklig at han ikke har reagert i grunn. Kanskje det er noen mer dyptligende problemer?? Men det er rart at det ha nsier også liksom, bare du er dritdeilig etc.. Men du skriver at du har gjort masse dirty ting med han.. Prøv noe romantisk som sagt, teppe på gulvet film på tven eller foran en peis/ ved ovn med åpene flammer.. Synes det blir litt feil å sjenke folk kun for å få sex, det føles ihvertfall ikke riktig ut for meg.. Hmm, kanskje vi burde ha en "den store sex tråden" eller noe i den duren.. Edit: Huff, gay og ikke guy :!: Endret 21. desember 2005 av KVTL Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hmm, kanskje vi burde ha en "den store sex tråden" eller noe i den duren.. 5321748[/snapback] Desperately needed. Vel, han sier at ofte når vi har sex begynner han å tenke på mitt utroskap. Kanskje dette skremmer han fra å ha sex? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Vel..halveis spøk det med skjenkingen Men en flaske vin og teppe foran peisen e jo romantisk Og Guy ikke Gay..btw Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hmm, kanskje vi burde ha en "den store sex tråden" eller noe i den duren.. 5321748[/snapback] Desperately needed. Vel, han sier at ofte når vi har sex begynner han å tenke på mitt utroskap. Kanskje dette skremmer han fra å ha sex? 5321768[/snapback] Ja, tror det kan være en årsak til at han kanskje ikke vil ha sex. Han er sikkert redd for at han begynner å tenke på det og dermed at hans penis ikke blir stiv etc.. Men kanskje han føler det som en turn off at du har vært utro.. Men husker jeg ikke helt feil så var vel ikke han så veldig uskyldig selv slik du skrev i en post for lenge lenge lenge siden.. Uansett så kanskje du burde snakke med han om det, kanskje han er redd for at du skal synes at han presterte dårligere enn han andre.. Eller kanskje en eller annen dum tanke som han har gått og bært på veldig lenge.. Men uansett er det fint at det fungerte mellom dere igjen.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det har bare vært sånn her angående sexen de siste to ukene, så mulig dette har kommet opp nå nylig. Får prøve å prate med han om det i morgen og se hvordan det går. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Gjør det du Muligens jeg blingser litt og at det kan være noe helt annet. Men ut i fra egen erfaring så tenkte jeg mye på hvorfor jeg ikke var bra nok, hvorfor hun absolutt måtte være utro bak ryggen min, hva hadde jeg gjort galt etc. Dette er veldig normale tanker å få vil jeg tro.. Edit: Tok bort noe uvesentlig.. Endret 22. desember 2005 av KVTL Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Damer suger! (bokstavelig og symbolsk!) Kravstore duster! Jeg gir opp dem jeg.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hmm, kanskje vi burde ha en "den store sex tråden" eller noe i den duren.. 5321748[/snapback] Desperately needed. Vel, han sier at ofte når vi har sex begynner han å tenke på mitt utroskap. Kanskje dette skremmer han fra å ha sex? 5321768[/snapback] Done! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) kan vel sies om oss gutter også? jeg er ihvertfall det, og jeg har utovertis og alt det der.. rart med det, hehe.. vil også påstå at det er løgn når du sier at du skal gi opp, med mindre du har tenkt komme ut av skapet?! vent og se, en dag møter du nok den rette.. Endret 22. desember 2005 av nerval Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Her var det dødt.. Vet ikke helt om jeg tror på "den rette". Satser på at det er flere der ute og at det faktisk er innsatsen man legger i ett forhold som er avgjørende og ikke bare et sykt skjebne opplegg. Alt kan jo ødelegges eller hva? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Her var det dødt.. Vet ikke helt om jeg tror på "den rette". Satser på at det er flere der ute og at det faktisk er innsatsen man legger i ett forhold som er avgjørende og ikke bare et sykt skjebne opplegg. Alt kan jo ødelegges eller hva? 5326162[/snapback] er helt enig med deg, sjeldent enig faktisk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Veldig god idé, men ikke lek for kostbar da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg