Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ustedalen: Hvis det kan trøste deg, så svarer jeg ca aldri på meldinger fra gutter... Tenker ofte at jeg skal svare senere, så glemmer jeg det.. Ikke legg så stor vekt på akkurat det  :)

LYKKE TIL  :D

5315717[/snapback]

Jupps, det er som oftest tilfellet :)

No worries mate ;)

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet de er fjortiser... Det er bare så ekstremt barnslig og teit. Kan de ikke bare la meg være i fred? Men hva skal jeg si når de begynner? Er så å si forferdelig vansklig å få stoppet kjeften på dem :mad:

5313402[/snapback]

Vel, om det går bra i kveld så kan du jo ta dem på at du har noe på gang med ei heit jente og ikke de.. (om ikke de har damer alle sammen da, men det høres ikke sånn ut)

Ustedalen: Hvis det kan trøste deg, så svarer jeg ca aldri på meldinger fra gutter... Tenker ofte at jeg skal svare senere, så glemmer jeg det.. Ikke legg så stor vekt på akkurat det  :)

5315717[/snapback]

Men du husker det hvis det er jenter? o_O

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

5315717[/snapback]

Men du husker det hvis det er jenter? o_O

5315814[/snapback]

Yup, jenter skriver ikke kryptiske meldinger man må tenke over. Og hvis de isåfall gjør det en sjelden gang så driter jeg i det. :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

LYKKE TIL  :D

5315717[/snapback]

haaaater det når folk ikke gidder svare på mld.. føler meg skikkelig lite verdsatt når folk ikke gidder svare, og ender som regel med at jeg kutter slike folk ut av livet mitt.. kanskje derfor jeg sitter med en nokså få, men gode venner :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, er enig med deg der... Aner ikke om jeg skal ta med gaven i dag eller ikke :nei:

5316009[/snapback]

Hva har du kjøpt?

Sliter sånn med å finne julegave til hun jeg er forelsket i! Har kjøpt sjokolade på en sånn eksklusiv godteributikk(sweet hearts), men må jo ha mer... kjenner henne ikke så godt(2 uker) så sliter litt her :cry:

Tror hun vet at jeg er forelsket i henne :love:

Endret av E.M.
Lenke til kommentar
om du ikke kjenner henne så godt, blir det kanskje litt feil å kjøpe julegave til henne? ville ihvertfall følt meg temmelig ukomfortabel om ei jente som likte meg, som jeg selv ikke kjenner, hadde kjøpt meg en julegave ihvertfall

5316260[/snapback]

kjenner henne selfølgelig :)

tror du forsto meg feil. har bare kjennt henne i 2 uker, så jeg vet ikke hva hun liker osv. allt hun ønsket seg var sjokolade :hmm:

edit: lykke til ustedalen!

Endret av E.M.
Lenke til kommentar

ah, oki, i see.. sør henne om hun vil bli med til byen, så dere kan shoppe litt sammen.. mye hyggeligere sammen med noen, så kan du være obs hvis hun ser noen ikke så alt for dyre sikleobjekter i vinduene, evt det lyser MÅ HA av henne mens dere er ute og kikker :p hmmm, leser kanskje for mye nemi :hmm: ... aner ikke noe om henne, men en liten ting pluss ett koselig kort slår jo som regel godt ann :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tråden, mye bs her men også mye bra tips og råd osv. Litt av hvert vil jeg si. vil faktisk si en del ting til:

... Først og fremst.

Grattis sidious! Hvis du leser dette, kjenner deg ikke men du virker lykkelig forelsket, får håpe dama føler eksakt det samme og ønsker dere lykke til!

Well done, well done...

...Til dere som leter.

En dag vil alle dere som leter, finner en som er glad i deg og leser deg som en åpen bok! Som Oovz sier :D .

Det tror jeg på, mennesker er forskjellige, det gjelder både hannskjønn og hunnskjønn. Når du finner den rette personen vil det si et "KLIKK!" og alt faller naturlig på plass, så lenge du er deg selv og er stolt av hvem du er.

Mange som starter et forhold er lykkelige i begynnelsen, men etterhvert så er det stor sjangse på at forholdet vil bli for komplisert og ebbe ut, man blir til slutt drit lei av trynet til hverandre. Om du er ikke lei av henne, så er hun lei av deg.

Jeg sier ikke at dette skjer med alle, men det er stor sansynlighet for at dette skjer og når det skjer så må du ikke ta det så ille opp, men heller tenke deg gjennomm om du har lært noe i det heletatt, så du er godt forberedt til ditt neste forhold.

...Til dere som ikke finner.

Det virker som om mange sier at utseende ikke betyr noe, men mener ikke det.

Så klart er det bra å ha en som har et pen ansikt, bra kropp og en personlighet som matcher deg.

Jeg for min del er mer oppatt av at jenta kler seg bra og har en personlighet som inneholder positive sider som jeg ikke har. Jeg driter om hun har et styg ansikt og er små feit eller feit.

Det er sånn hlodning du bør ha når du leter etter den rette personen, for da dukker det plutselig opp en som er søt hos deg også. :)

...Til dere som fant.

Jeg synes at det er morsom å høre fra dere, spesielt de som har vært sammen leeeenge! Kom med mer historier om erfaringer, forelskelser, "love at first sight" osv.. :w00t:

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...