Sidious Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ah. Har vaert i Japan i 3 dager naa. Var fantastisk aa se dama paa flyplassen, og ha muligheten til aa kose med henne igjen Er saa lykkelig naa, jula kommrt til aa bli fantastisk. Har lyst til aa "fryse" denne tida, og bare leve i disse oeyeblikkene for alltid Lenke til kommentar
Gene Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Høres jo kjempeflott ut Sidious Jeg for min del er adskilt fra dama denn uken, jeg er i Bodø og hun er i Trondheim. Savnet blir mye større over store avstander, det er rart det der Men jeg tror det gjør godt, blir ekstra hærlig å se henne igjen etter jul Kan ikke forestill meg hvordan det har vært for deg, med henne helt neddi Japan Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 ikke noe sjakktrekk å legge ut om at du ikke klarer leve uten henne osv ihvertfall greit og si at du begynner få følelser for henne, el noe i den duren, men blir det for heavy, kan det slå feil ut... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 ikke noe sjakktrekk å legge ut om at du ikke klarer leve uten henne osv ihvertfall greit og si at du begynner få følelser for henne, el noe i den duren, men blir det for heavy, kan det slå feil ut... 5312270[/snapback] Selvfølgelig ikke.. Skal bare fortelle henne at jeg har følelser for henne, og at jeg gjerne vil vite hvor hun står Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nå går alt så bra. Jeg har vunnet tilbake den fantasiske eks-kjæresten min! Skulle postet et bilde av henne, bare for å vise hvro vakker hun er, men slik gjør jeg ikke. Ah, føles godt at noe går min vei for en gangs skyld. 5306382[/snapback] Noen som har det Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nå går alt så bra. Jeg har vunnet tilbake den fantasiske eks-kjæresten min! Skulle postet et bilde av henne, bare for å vise hvro vakker hun er, men slik gjør jeg ikke. Ah, føles godt at noe går min vei for en gangs skyld. 5306382[/snapback] Noen som har det 5312429[/snapback] Har hatt dårlig kjærlighetsliv det siste året, så nå er det jaggu min tur! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nyt det, du fortjener det... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tja, vet ikke hvor jeg skal begynne nå (eller hva jeg skal si for den saks skyld). Vel, har jo snakket med henne på msn som normalt, og spurte henne litt tidligere i dag om jeg kunne få lov til å ringe henne istedenfor å snakke over msn. Det gikk da selvfølgelig ikke, siden moren hennes kom hjem akkurat der og da, og det var middag veldig snart. Greit nok. Spurte henne så litt senere på kvelden om jeg kunne bare stikke innom på veien til juleballet med julegaven hennes. Joda, det var greit det.. Når jeg så spurte enda litt senere om hun ville sitte på bort til juleballet, siden jeg allerede var bortom med julegaven, fikk jeg vite at hun skulle vist være hos moren hennes på jobb (som er rett under skolen). Begynner å lure litt om hun unngår meg Har forresten funnet ut at hvis hun er avvisende osv. på juleballet i morgen, gidder jeg ikke å spørre henne om hun har følelser for meg. Vet da allerede svaret, og det er ikke vits i å "dumme" meg enda mer ut.. Men selvfølgelig håper jeg ikke hun er det, sånn at jeg får snakket med henne om dette. Også er det de irriterende personene igjen da. Nå i det siste har de drevet å spurt om jeg vil ta henne Doggy-Style på juleballet etc.. Og de spør meg rett å slett ut om henne hele tiden, og jeg vet at jeg ikke kan begynne å fortelle dem om mine følelser for henne til de, for jeg vet at de vil bli fortalt videre. Men allikevel kan jeg ikke akkuratt si at jeg ikke liker henne i det hele tatt osv... En veldig kinki sitausjon det der Kommer nok til å legge ut ett innlegg her på forumet før juleballet i morgen.. Og mest sannsynelig etter også (usikker fremtid)! Men trenger forresten litt hjelp til en praktisk problemstilling her. Skal jeg ta med julegaven til henne i morgen på skola, gi den til moren som er på jobb om kvelden, eller ta den med på onsdagen ? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Du får ett råd av meg Ustedalen: Bestem deg UANSETT for at du skal fortelle det til henne. Dette er basert på erfaring. For den gangen jeg var sikker på at jenta likte meg på forhånd, bestemte meg for å fortelle henne det, så følte jeg allikevel på festen at jeg ble litt oversett. Dette har jeg i ettertid forstått at har vært helt feil. Nå er jeg mer sikker på at hun var glad i meg, og angrer som en hund på at jeg ikke sa noe. Dessuten er det bedre å si det rett ut og være ferdig med det, så får du et svar og kan gå videre. Hvis ikke du spør, vil du ikke få noe fullgodt svar, og du kan ende med å igjen tro at hun liker deg, og ha karusellen gående til all evighet (relativt sett). Og gi henne julegaven akkurat sånn du sa til henne, eller tidligere. Du kan f.eks. si at du ikke kunne vente e.l. Og de folka som snakker om doggystyle er bare fjortiser, hev deg over dem. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 "Ja, jeg vet de er fjortiser... Det er bare så ekstremt barnslig og teit. Kan de ikke bare la meg være i fred? Men hva skal jeg si når de begynner? Er så å si forferdelig vansklig å få stoppet kjeften på dem" Hw.no hitsquad med balltre og Black & Decker. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det samme senarioet skjer vert år: jentene flørter med meg, men jeg, som den "uskyldige" personen jeg er, tør/greier ikke å flørte tilbake. Samtaler går greit, men med en gang det er snakk om kroppslig kontakt utenom forhold, fryser jeg til! Dette hadde vert greit nok hadde det bare ikke vert for den uheldige bivirkningen det har, nemmelig fallende interesse! Det blir mindre og mindre flørting, samtidig som det blir lengre mellom samtalene. Selvfølgelig fører jo dette ingen vei, og jeg blir evig singel (vertfall siden sommerferien, der alt, mot all formodning gikk greit, selv om det ble kort og turbulent) Hva fadår går det av meg? Er det andre som kjenner seg igjen i denne situasjonen? Et par av jentene blir jeg gjerne gode venner med, og det er jo vel og bra:), men som mange andre som poster i dette emnet, savner jeg et forhold! Som et eksempel ble jeg kjent med en meget vakker jente for noen månder siden. Alt gikk vel, men som vanlig dabbet det av, og nå er vi bare venner! Noen som har noen meget gode tips om hva jeg kan gjøre i denne merkelige situsajonen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Huff. Forelskelse er kjipt når det ikke er gjengjeldt Er hodetsups forelsket i min beste venninne, hun er rett og slett perfekt. Problemet er at jeg tviler på at hun liker meg, dessuten er vi utrolig gode venner og slike ting funker aldri. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Venner kan gjerne være det beste ugangspunkt, men en setter jo vennskapet i risiko. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 no pain, no gain er vennskapet sterkt nok, overlever det nok noe sånt.. vennskapet mitt til en venninde gjorde ihvertfall det, og det var ikke av det sterkeste slaget, så alt er mulig Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 lykke til i kveld Ustedalen.. hvem vet, kanskje dette er akkurat det dere trenger for å få orden på tingene ikke gi opp håpet før kvelden er omme ihvertfall.. dine spørsmål vil nok bli besvart i kveld.. prøv ikke legge for mye i timene før, er jo meget mulig hun er nervøs hun også.. bare prøv å skape god stemning rundt dere når dere er der, og ikke la de idiotene ødelegge for dere.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ustedalen: Hvis det kan trøste deg, så svarer jeg ca aldri på meldinger fra gutter... Tenker ofte at jeg skal svare senere, så glemmer jeg det.. Ikke legg så stor vekt på akkurat det LYKKE TIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg