Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det nå jeg skal si lol? De som puler rundt vil ikke ha deg og resten vil ikke pule rundt. Rxj0n, gi opp og vent til du er 25 eller noe. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Typisk guttesvar ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er faktisk realiteten for de fleste gutter, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Og kordan tror du jentene har det da? det forventes at du enten er av den madonna aktige typen eller total super tøs som er med på alt. Dere tror at om en jente (i hvertfall på min alder) ofrer seg når vi ligger med dere. Vi må holde tilbake..faen heller..mye kjiipere det. Slipper du deg litt løs en gang så får dokkar oss til å føle oss billige.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tja. Hvis du har problemer med det, så har du rotet deg bort i feil gutter Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Mer gutter eg har snakket med som har hatt den oppfatningen..det som plager meg..ellers vil eg ikke si at det e noe særlig stort problem (for meg) Endret 2. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Enig med Kine der. Er vel stort de overlegne, 'populære' guttene som alle jenter har en tendes til å sikle etter som oppfører seg slikt. Rare greier. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vel. Gutter som er slik, er nettopp - gutter. Umodne gutter som ikke får seg noe, og derfor er misunnelig på de som får ha seg. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 o'yes ! skjønner ikke at andre jenter blir tiltrukket av arrogante gutter. Turn off hos meg med en gang ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vel. Gutter som er slik, er nettopp - gutter. Umodne gutter som ikke får seg noe, og derfor er misunnelig på de som får ha seg. Selvfølgelig. En trenger å gi etter for driftenen sine en gang iblandt. Heldigvis går det finfint for fleste etter et par år. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vel. Gutter som er slik, er nettopp - gutter. Umodne gutter som ikke får seg noe, og derfor er misunnelig på de som får ha seg. Agreed. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 You'd think people would have enough of silly lovesongs ... Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) å være alene er ikke noe artig...tro meg.. Veldig enig. Jeg har vært alene i nesten 2 måneder nå og det har ikke vært bare moro. Endret 3. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har vært aleine i 20, så stop whining. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har vært aleine i 20, så stop whining. Cun då! no må du slutte å fokusere sånn på at du lissom e helt aleine...Du e aldri aleine..det e alltid noen der ute som bryr seg..eg bryr meg Du får ikke noen kjæreste fortere av å gå rundt og deppe over det hele tiden! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Depper ikke. Bare reflekterer. Men takk skal du ha Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har vært aleine i 20, så stop whining. 20 måneder er ingenting. prøv 18 år... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, jeg er overbevist over ay jenter ikke er ute etter noe spesiellt seksuellt i 16-18 års-alderen... Man finner mange jenter som er ute etter et seksuelt forhold, som er til og med under 16... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sex e jo en viktig del av et forhold og føler du deg klar for det, så ser ikke eg noen grunn til at vi "Unge" ikke skal få ha oss ..men har ikke mye til overs for sluty fjortisser som ligger med alt og alle bare fordi de var så innmari full eller fordi det e så utrolig kuuuult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg