SumSar Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Men for all del, slutt å tenk! Tenk konsenkvenser istedet. Hvis du innleder dette forholdet så må du forbrede deg på mye vondt også. Intet godt uten vondt vettu Du må også huske på at det kommer til å bli harde tider. Dere kommer til å krangle, hun kommer til å såre deg, du kommer til å såre henne. Det kan også (og somregel så skjer dette) ende med at dere forlater hverandre. Og det er ikke bare bare å forlate en eller ei som betyr så mye for deg. . 5262545[/snapback] Herregud da mann, det går ikke ann å gå inn i et forhold med den innstillingen. "Ja vi blir å gå i fra hverandre" Da er det døfødt fra starten av. Lev i nået, gjør det som føles rett nå, ikke list deg på tå gjennom et forhold, vær ekte. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Pokkers forum. Endret 7. desember 2005 av SumSar Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sant sant SumSar, man skal ikke gå inn i et forrhold med den innstillingen. Da kan man liksegodt la være. Men man må være klar over at det kan være utfallet. Det har seg slik at det er maks et forrhold som holder livet ut, og man er somoftest sammens med flere en bare en iløpet av livet. Så det skjer, og man burte ha det litt i bakhodet sammtidig som man skal leve i nuet og glede seg over det som skjer nå. Er bare slik at hvis du er advart litt på forrhånd og det skulle skje, så kanskje det er litt lettere å takle det. Ustedalen, virker som du har enorme følelser for henne! Jeg hadde faktisk ca noe av det samme med henne jeg holdt på med for ikke så lenge siden. Bare satt foran PCen uten å gjøre noe, bare venta på at hun kanskje skulle logge på msn. Når hun la seg om kvelden gikk jeg bare å tenkte på henne, hva jeg skal gjøre i morgen ovenfor henne, hvordan jeg skal klare å oppføre meg normalt. Det tar på! Kanskje bare likegreit å sjekke om det er no mulighet mellom dere nå først som sist? Disse følelsene kommer til å bygge seg mer og mer opp helt til du enten tar initsiativet eller at du går "lei" av henne. Begge venter på at den andre skal gjøre noe... Litt surt å gå glipp av henne pga en glipp Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 OMG! Hu jeg liker vet det... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 OMG! Hu jeg liker vet det... Hva gjør jeg? 5264494[/snapback] Benekter alt og kaller henne for ei hore! Eller du kan rett og slett legge inn støttet Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 OMG! Hu jeg liker vet det... Hva gjør jeg? 5264494[/snapback] Benekter alt og kaller henne for ei hore! Eller du kan rett og slett legge inn støttet 5264533[/snapback] eeh... hun er en av mine beste venner Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 OMG! Hu jeg liker vet det... Hva gjør jeg? 5264494[/snapback] Benekter alt og kaller henne for ei hore! Eller du kan rett og slett legge inn støttet 5264533[/snapback] eeh... hun er en av mine beste venner Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Var innom på blink en liten tur nå, og hadde fått en melding i gjesteboka mi.Der hadde en jente, som har "mast" en del om at jeg burde be hun jeg er forelska i ut på juleballet, lagt igjen en beskjed om at hun ikke skal mase mer.. Akkuratt hvor jeg står nå, så klarer jeg fint uten problem til å dra det til at hun jeg er forelska i, har sagt til hun som skrev i gjesteboka mi at hun ikke har følelser for meg i det hele tatt HAHA! KJE DEN! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 EDIT: Var innom på blink en liten tur nå, og hadde fått en melding i gjesteboka mi.Der hadde en jente, som har "mast" en del om at jeg burde be hun jeg er forelska i ut på juleballet, lagt igjen en beskjed om at hun ikke skal mase mer.. Akkuratt hvor jeg står nå, så klarer jeg fint uten problem til å dra det til at hun jeg er forelska i, har sagt til hun som skrev i gjesteboka mi at hun ikke har følelser for meg i det hele tatt 5264718[/snapback] Hmmmm... skal jeg tolke det uten dine veldig negative briller, vil jeg tenke sånn: Hun som har mast på deg, har bare gått lei av det. Hvis hun du er forelska i, har fortalt til vedkommende at hun ikke liker deg, ville ikke vedkommende ha sagt så klart at hun ikke skal mase på deg lenger. Da ville hun bare sluttet å mase. Såpass godt tror jeg at jeg kjenner mennesker Jeg bruker alltid å slenge på min egen utvikling på slutten av svar, så også nå. Jeg har en mistanke om at jenta jeg liker, liker meg, men at hun av en eller annen syk grunn leker sint/ kanskje litt hard-to-get. Jeg tror jeg så det på henne når vi snakket om en annen jente som hun ikke kjente, som jeg kjente. Hun reagerte akkurat som jeg ville gjort hvis det samme hadde skjedd meg (Bare sitter stille i sine egne tanker, uten å spørre mer om jenta, som hun vanligvis ville gjort). Og jeg velger fremdeles å tro at hun er ganske lik meg. Men jeg har fremdeles ikke pratet med henne om hvorfor hun oppfører seg så rart mot meg. Det virker uansett som om hun prøver å virke sint på meg. Det å gå fra å være veldig interessert i meg til å tilsynelatende ikke bry seg om meg, selv ikke som venn, er uansett ikke normalt; Hun må enten være forelsket i meg eller ihvertfall ha vært det. Og det er greit for meg, når vi faktisk snakker om en av de peneste, hyggeligste og mest populære jentene på skolen. Confidence booster Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Skulle egentlig ha øvd til økonomitentamen i morgen, men jeg klarer det rett og slett ikke.. Hun dukker opp i tankene mine over alt, og da blir jeg distrahert.. Magen begynner å krible, jeg blir ukonsentrert osv.. 5265298[/snapback] Mhm... men så er det nå vakkert og ha en jente som okkuperer tanke gangene dine... liksom DEN jenta... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mhm... vet det Men isje se på det sånn. Se på hun som en helt ny form for energi for deg. At det er hun som gir det overskudde til å komme deg opp om morran. Isje tenk min venn, bare nyt det og gjør det du føler for (isje tenker for) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det har seg slik at det er maks et forrhold som holder livet ut 5264407[/snapback] Det sier vel seg selv? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det har seg slik at det er maks et forrhold som holder livet ut 5264407[/snapback] Det sier vel seg selv? 5265448[/snapback] His point exactly Veldig bra holdning du har der, chills, det er akkurat sånn vi må tenke på forelskelsen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Snakker med henne på msn nå.. Men hun svarer seint og kortfattet igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Lurer på om det er noe jeg har gjort galt, men jeg tør ikke å spørre henne Noen tips til hva jeg skal gjøre for å få henne til å snakke litt mer? Føler meg litt tapersk her nå 5265928[/snapback] FØR DET FØRSTE RO DEG HELT NED.... Seint og kort fatta kan bety mye... hun kan muligens se på tv.. gjøre lekser samtidig.. har noe annet dulle med... og hun ligger isje så mye i det hun skriver som du gjør vettu... bare slapp av "klumpen" :!: ... går nok så bra.. isje over analyser ting.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Dere som sliter med skolearbeidet fordi jentene løper fritt i tankene: Prøv å tenke "nå må jeg konsentrere meg og gjøre det bra for (å imponere) henne!" Så blir det kanskje en motivasjon istedet for å distrahere deg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det har seg slik at det er maks et forrhold som holder livet ut 5264407[/snapback] Det sier vel seg selv? 5265448[/snapback] His point exactly Veldig bra holdning du har der, chills, det er akkurat sånn vi må tenke på forelskelsen 5265814[/snapback] Leste feil, ser jeg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg