The Norwegian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ok, this is the deal... Det er ei jente i jeg kjenner som var veldig kin på en annen gutt.. men så ble han sammen med en annen jente og nå virker det som om hun har gitt opp. og jeg synes hun er ganske pen og hyggelig. men jeg vet ikke hva hun føler.. hjelp meg! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har ikke lest alle postene her, men værsågod, noen av mine erfaringer. Håper de kan være til hjelp: *Jenter er som regel mye mer opptatt av kjærlighetsliv enn gutter, og har derfor mer kunnskap, oppfatninger og fordommer om emnet enn gutter. Sånn er det bare. Vær deg selv, vær oppmerksom, men ikke vær masete. Litt tilbakelent integritet, humor, selvironi og godt plasserte romantiske klisjeer kan ofte funke bra. Ikke prat om noe du ikke har peiling på, og for all del ikke prat om noe hun ikke har peiling på. *Jenter som virka interessert, men siden bare vil være "venner" (også kjent som å holde noen "varm") har antageligvis mista respekten for deg, men liker å ha deg rundt allikevel fordi det er digg med oppmerksomhet og/eller seksuell spenning. Løsningen kan være som nevnt tidligere å flørte med veninnene hennes så hun mister følelsen av kontroll og begynner å despesjekke deg. -Advarsel- kortsiktig løsning, med mindre du er like grunn som henne... Dropp heller hurpa. *Hvis dere snakker sammen og hun skjuler munnen med håret sitt mens øyenbrynene begynner å trekke nærmere hårfestet, så er det sannsynligvis noe på gang Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hmm, skjønner ikke helt hva du mener Acolyt3. Hva er det du ikke vet om hvordan hun føler? Hvis du er redd for at hun har det vondt, så kan du jo innlede et veninne forhold til henne. Men da må du være 100% sikker på at du ikke føler eller kommer til å føle noe for henne. Det kan fort ende med at en av dere sårer den andre. Hvis det er slik at du føler noe for henne, så tror jeg egentelig ikke du skal rippe så mye opp i det. Hun har nok veninner hun snakker med slikt om, og trenger ikke en til som "prøver på det samme". Men jeg skjønner ikke helt hva du spør etter... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nå begynner kjæresten min å ungå meg.. Hun skal ut hele tiden i lunsjen på skolen og "flørter"/snakker mye mer med andre gutter enn med meg. Eh hehe. Og får bare en liten klem når hun skal si hadet.. Og nå på msn er det ikke mye til snakking.. Hun er den beste i verden! Så jeg kan ikke miste henne.. Hva skal jeg gjøre? - Skal denne i deppetråden? Siden jeg føler meg ganske deppa - Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ohh, føler så sinnsykt med deg.. Konfrontèr henne med saken neste gang dere er alene.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Føler med deg Ustedalen føler med deg. Husker sånne små ting, og å kunne "stirre" på hun i flere timer. Thats love my friend. Ååååå Endret 6. desember 2005 av chills Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tips: Aldri vær ner på knærne og kyss skoene til jentene. Prøv å være litt "hard-to-get", for (i de fleste tilfellene) når dama føler at hu har full kontroll over kisen så forsvinner interessen. Neste gang hu ringer deg og spør om du vil bli med ut, si at du ikke har tid/lyst osv, men avtal heller et annet tidspunkt. 5252657[/snapback] Så det du mener er altså at gutter skal begynne å oppføre seg som noen teite jenter gjør? Å spille hard to get er bare tull spør du meg. Liker du noen, så liker du noen. Er det gjensidig så er det ingen grunn til å legge noe i mellom. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, men å faktisk vite nøyaktig hva vedkommende føler for deg er jo komplett umulig. Men seff... kanskje litt teit å leke hard-to-get men ja.. er man glad i noen så er man det Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tips: Aldri vær ner på knærne og kyss skoene til jentene. Prøv å være litt "hard-to-get", for (i de fleste tilfellene) når dama føler at hu har full kontroll over kisen så forsvinner interessen. Neste gang hu ringer deg og spør om du vil bli med ut, si at du ikke har tid/lyst osv, men avtal heller et annet tidspunkt. 5252657[/snapback] Så det du mener er altså at gutter skal begynne å oppføre seg som noen teite jenter gjør? Å spille hard to get er bare tull spør du meg. Liker du noen, så liker du noen. Er det gjensidig så er det ingen grunn til å legge noe i mellom. 5261469[/snapback] Høres ganske fornuftig ut det du sier, darkness|.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har ikke lest alle postene her, men værsågod, noen av mine erfaringer. Håper de kan være til hjelp: *Jenter er som regel mye mer opptatt av kjærlighetsliv enn gutter, og har derfor mer kunnskap, oppfatninger og fordommer om emnet enn gutter. Sånn er det bare. Vær deg selv, vær oppmerksom, men ikke vær masete. Litt tilbakelent integritet, humor, selvironi og godt plasserte romantiske klisjeer kan ofte funke bra. Ikke prat om noe du ikke har peiling på, og for all del ikke prat om noe hun ikke har peiling på. *Jenter som virka interessert, men siden bare vil være "venner" (også kjent som å holde noen "varm") har antageligvis mista respekten for deg, men liker å ha deg rundt allikevel fordi det er digg med oppmerksomhet og/eller seksuell spenning. Løsningen kan være som nevnt tidligere å flørte med veninnene hennes så hun mister følelsen av kontroll og begynner å despesjekke deg. -Advarsel- kortsiktig løsning, med mindre du er like grunn som henne... Dropp heller hurpa. *Hvis dere snakker sammen og hun skjuler munnen med håret sitt mens øyenbrynene begynner å trekke nærmere hårfestet, så er det sannsynligvis noe på gang 5260494[/snapback] er så jævlig patetisk av henne hvis dette faktisk er tilfellet.. må si jeg har mistet respekten for henne på bakgrunn av handlingene hennes de siste 2 ukene.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 er så jævlig patetisk av henne hvis dette faktisk er tilfellet.. må si jeg har mistet respekten for henne på bakgrunn av handlingene hennes de siste 2 ukene.. 5262095[/snapback] AKKURAT det føler jeg og... Hard-to-get kommer aldri til å funke bedre enn flørting, spesielt hvis det helt klart er følelser i lufta. Man blir lei seg, mister de positive følelsene og jeg får vond smak i munnen når jeg tenker på det. Stå på, nerval! Ustedalen, når man snakker på msn er det mulig hun holder på med andre ting da, så ikke ta det så tungt. Og til dere som reagerer når hun ikke har tid til å snakke i telefonen; det kan hende hun faktisk MÅ gjøre noe... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ustedalen, når man snakker på msn er det mulig hun holder på med andre ting da, så ikke ta det så tungt. 5262241[/snapback] Jo, det er sant det.. Men allikevell... Du kjenner sikkert til følelsen? Selv får jeg i allefall følelsen om at jeg er ett null og ingenting. Vet ikke helt hvorfor, men jeg får den i allefall 5262303[/snapback] Jeg kjenner følelsen så altfor godt, og jeg kjenner til at man alltid tror det verste.. Var derfor jeg forsøkte å oppmuntre deg Og det er akkurat sånn jenta jeg liker har behandlet meg, bortsett fra at istedet for å gjøre det på msn eller i telefonen, gjør hun det in real life (irl) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ustedalen, når man snakker på msn er det mulig hun holder på med andre ting da, så ikke ta det så tungt. 5262241[/snapback] Jo, det er sant det.. Men allikevell... Du kjenner sikkert til følelsen? Selv får jeg i allefall følelsen om at jeg er ett null og ingenting. Vet ikke helt hvorfor, men jeg får den i allefall 5262303[/snapback] Det er sikkert ikke noe med deg å gjøre... Alle kan ha en dårlig dag, jenter også vettu Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 selv syntes jeg det er en elendig unnskyldning, men det er vel bare meg lar det ihvertfall ikke gå ut over venner, selv om jeg har en dårlig dag.. jeg behandler dem med respekt, og regner med det samme tilbake, men det er ytterst få personer hittil som har oppfylt mitt kresne sinn Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ustedalen, Åh, kjenner følelsen! Den er bare helt fantastisk! Nesten slik at følelsen er bedre en selve "varen"! Men har ofte en vond bismak. Enten så er hun ikke slik det ser ut som hun er, hun vil ikke ha deg, eller du innser rett og slett at det ikke går. Men man kan jo treffe også, og det må være fantastisk. Selv har jeg ikke opplevd dette enda men lever i håpet. Gled deg over denne følelsen. Det er nå du virkelig kjenner på kroppen hvordan det er å være ungdom. Det hører med til alderen. Jeg har selv hatt skikkelige vanskligheter med å konsentrere meg på skolen og i timene fordi jeg har tenkt på akkuratt det samme som deg. Det dumme er jo at jeg går i klassen med henne jeg var så forelsket i, og dette gjorde sjeldent saken no bedre. Men trøst deg med at det går over en gang. Lær av det du opplever nå slik at du kan takle det på en bedre måte den gangen det oppstår igjen. Den msn meldigen du fikk av henne var litt dum ja. Fikk selv ca noen slike mld fra henne jeg holdt på med, og det skapte mye mer frustrasjon en glede. Utrolig glad når man har fått de, men etter en tid prøver man å tolke dette og somregel så ender dette bare i en dum tankesirkel. Svar henne med samme mynt du Det burte funke. Men for all del, slutt å tenk! Tenk konsenkvenser istedet. Hvis du innleder dette forholdet så må du forbrede deg på mye vondt også. Intet godt uten vondt vettu Du kan være uheldig, og det kan vise seg at det aldri blir noen dere to. Den er utrolig vond, (fikk selv denne for to uker siden), men sammtidig så er jeg veldig glad for dette nå. Ble litt blinn av kjærlighet sammtidig som denne forelskelsen gjorde meg utrolig ukonsentrert og sliten. Hvis det skulle vise seg at hun har følelser tilbake, må du være forsiktig! Det skal ingen ting til å såre hverandre. Du ser det allerede nå. Det skal ikke mer til en et par langsome svar på msn så er tankekarusellen igang for den andre. Ting er ofte ikke så enkelt som det ser ut som på film. Du må også huske på at det kommer til å bli harde tider. Dere kommer til å krangle, hun kommer til å såre deg, du kommer til å såre henne. Det kan også (og somregel så skjer dette) ende med at dere forlater hverandre. Og det er ikke bare bare å forlate en eller ei som betyr så mye for deg. Men kjør på Ustedalen hvis du føler at det er det riktige. Du kan komme til å feile, du kan komme til å seire. Uansett hva som skjer, så har du ikke noe med utfallet å gjøre med mindre du prøver å manipulere det. Hvis hun skal bli glad i deg, la hun bli glad i den du er, ikke den du prøver å være. Og det samme tilbake. Bli glad i den hun er, ikke den du vil at hun skal være. Du tenker kanskje at noen småting som irriterer deg ved henne alltids kan rettes opp. Dette kan ikke rettes opp. Det er hvem hun er og du må akseptere henne for det. Lykke til Stol på magen og ikke på hjertet. Kjærlighet gjør blind mann enda blindere Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) tralalal, visse folk som ikke skal vite om dette forumet, har funnet fram hit... Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg