Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Ustedalen : Det virker no som denne jenten er interrisert i deg.... Er hun sammen med noen eller? Skjønner sånne situasjoner er vanskelige. Jenter sier en ting og gjør noe annet. VI er ikke lette å skjønne oss på. Men hadde jeg oppført meg slik som hun gjør i forhold til deg så hadde nok jeg likt gutten. Du vil aldri bli totalt sikker på om hun liker deg eller ikke, få jenter sier bare slikt rett ut. Men ut i fra det jeg har lest på andre inlegg så.... ja, tror hun liker deg mer enn du aner =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm. Jau, men det er vel på en måte OK fordi dere alle er inneforstått (usikker på stavingen :p) om at det ikke betyr noe mer? Og når man inviterer noen ut på en date på den måten, så går jeg ut ifra at hun vet at han liker henne mer enn som en venn?

5251598[/snapback]

Absolutt, i Ustedalens tilfelle vil eg påstå at det er følelser inn i bildet.

Og det at ho ikkje reagerte på ein mindre heldig måte når han tok på ho, betyr (mest sannsynlig) at ho liker gutten. :-)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Kjør på, Ustedalen. Hvis venninnene vil at du skal invitere henne på juleballet, så gjør det. Si at hun er den du aller helst vil gå med. Sier hun nei, uten noen særlig grunn (noe jeg vet hun ikke vil), så vet du iallefall hvor du har henne. Men tro meg. Hun vil si ja. Hun kommer til å gjøre det.

Men æsj, hater jenter... De er helt utrolig vanskelige å forstå seg på. Jenta jeg liker bruker alltid å si hei til meg, prate med meg og sånn. Men siden forrige helg har hun omtrent ignorert meg, oversett meg, og ikke snakket rett til meg når jeg snakker til henne. Det er tydeligvis et eller annet som har skjedd, som involverer meg, siden hun behandler alle andre helt som vanlig. Jeg skal snakke med henne om det så fort som mulig, for jeg føler meg helt forjævlig. Skjønner at det er noe som er galt, men ikke hva. Jeg har ressonnert meg fram til at det kan være tre grunner til dette:

1. Hun har fått vite at jeg liker henne, og backer unna fordi hun ikke liker meg.

2. Hun har fått høre usanne/feiltolkede rykter om meg.

3. Hun gjør dette for å få oppmerksomhet

Av disse er det 1 og 2 som er de mest sannsynlige, og jeg velger å håpe på at det er nr. 2 som er tilfellet. Men **** heller, det jeg føler hver gang jeg tenker på det, er helt ubeskrivelig. Jeg føler meg skyldig, har på en måte dårlig samvittighet, er sint på henne fordi jeg ikke vet hvorfor hun er sånn, og er sint på meg selv fordi det er mulig jeg har sagt eller gjort noe galt. I tillegg er jeg sint på en ukjent tredjeperson som antakelig er grunnen til at hun har blitt sånn. Den plutselige humørendringen skjedde som sagt en helg, og jeg var ikke sammen med henne den helgen, så det kan ikke ha vært meg som har gjort noe.

Lenke til kommentar
Som jeg skrev tidligere var jeg ute med jenta jeg er forelsket i sist helg. Gikk rimelig bra, etter min mening. Men nå har hun plutselig sluttet å svare på meldingene mine. Vet ikke hvorfor, alt virket så fint. Plutselig bare.. Er litt ute av meg nå!    :(

Tips?  :dontgetit:

5252122[/snapback]

Kan hende hun er tompå kortet da?! Eller rett og slett ikke har tid til å svare!

Lenke til kommentar

Tips: Aldri vær ner på knærne og kyss skoene til jentene. Prøv å være litt "hard-to-get", for (i de fleste tilfellene) når dama føler at hu har full kontroll over kisen så forsvinner interessen. Neste gang hu ringer deg og spør om du vil bli med ut, si at du ikke har tid/lyst osv, men avtal heller et annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
Kjør på, Ustedalen. Hvis venninnene vil at du skal invitere henne på juleballet, så gjør det. Si at hun er den du aller helst vil gå med. Sier hun nei, uten noen særlig grunn (noe jeg vet hun ikke vil), så vet du iallefall hvor du har henne. Men tro meg. Hun vil si ja. Hun kommer til å gjøre det.

Men æsj, hater jenter... De er helt utrolig vanskelige å forstå seg på. Jenta jeg liker bruker alltid å si hei til meg, prate med meg og sånn. Men siden forrige helg har hun omtrent ignorert meg, oversett meg, og ikke snakket rett til meg når jeg snakker til henne. Det er tydeligvis et eller annet som har skjedd, som involverer meg, siden hun behandler alle andre helt som vanlig. Jeg skal snakke med henne om det så fort som mulig, for jeg føler meg helt forjævlig. Skjønner at det er noe som er galt, men ikke hva. Jeg har ressonnert meg fram til at det kan være tre grunner til dette:

1. Hun har fått vite at jeg liker henne, og backer unna fordi hun ikke liker meg.

2. Hun har fått høre usanne/feiltolkede rykter om meg.

3. Hun gjør dette for å få oppmerksomhet

Av disse er det 1 og 2 som er de mest sannsynlige, og jeg velger å håpe på at det er nr. 2 som er tilfellet. Men **** heller, det jeg føler hver gang jeg tenker på det, er helt ubeskrivelig. Jeg føler meg skyldig, har på en måte dårlig samvittighet, er sint på henne fordi jeg ikke vet hvorfor hun er sånn, og er sint på meg selv fordi det er mulig jeg har sagt eller gjort noe galt. I tillegg er jeg sint på en ukjent tredjeperson som antakelig er grunnen til at hun har blitt sånn. Den plutselige humørendringen skjedde som sagt en helg, og jeg var ikke sammen med henne den helgen, så det kan ikke ha vært meg som har gjort noe.

5251956[/snapback]

evt hun møtte noen andre den helgen?

Lenke til kommentar
Tips: Aldri vær ner på knærne og kyss skoene til jentene. Prøv å være litt "hard-to-get", for (i de fleste tilfellene) når dama føler at hu har full kontroll over kisen så forsvinner interessen. Neste gang hu ringer deg og spør om du vil bli med ut, si at du ikke har tid/lyst osv, men avtal heller et annet tidspunkt.

5252657[/snapback]

Ja, kanskje det er en god idé. Noen andre som har erfaringer med dette? :hmm:

Lenke til kommentar
4. Generell menneskelig respons på stress. Familiemedlem døde, noen sa noe ondt til henne etc.

5252032[/snapback]

Så hennes respons på stress er å være helt normal mot alle andre, og _kun_ være kjip mot meg?

5252101[/snapback]

Her er det også flere muligheter muligheter, hun er kjip mot deg fordi du er en stressfaktor og, eller hun synes du er hyggelig, og vil ikke tenke på noe hyggelig pga stressfaktor. Kan også hende at det er totalt tilfeldig, eller at du bare oppfatter det sånn uten at det egentlig er slik det er.

Poenget er vel at mennesker er veldig rare og uforutsigbare, og du skal aldri trekke en sikker konklusjon.

Lenke til kommentar

tror nok det samme skjedde for meg :p siden sist har alt forandret seg, hun unngår meg, og etter en stund ble jeg lei og konfronterte henne med dette.. fikk da tilbakemelding om at "hun bare ville være venner".. jadda.. sist jeg var hos henne ville hun ha meg med på kino, se film osv, noen dager senere vil hun bare være venner.. hva f.... skjer a? skjønner lite, om ingenting.. eneste jeg kan tenke meg er at hun har funnet ut at hun liker noen på jobben eller noe.. snakket litt med henne i dag også, og spurte hva hu skulle.. fikk svar om at hun skulle se film, spurte hva hun skulle se.. ikke noe svar.. sendte mld og spurte om hun skulle se film alene bare, og litt annet.. ikke noe svar.. har jeg oversett noe her, eller gir dette virkelig null mening what so ever?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...