Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I mai har vi vært sammen i to år.  :love: Nei, jeg blir aldri lei av han og han blir aldri lei av meg. De dagene vi har prøvd å holde oss fra hverandre, har det endt med at han har tatt en taxi fra byen og henter meg på vors også drar vi hjem sammen og ligger i sengen til vi gidder å snakke med omverden. Jeg synes forholdet vårt bare har blitt styrket av vårt utroskap som skjedde for rundt seks måneder tilbake. Vi har lært å sette mer pris på det vi har og vise hverandre hver dag, både gjennom ord og kjærtegn, at vi er glad i hverandre. Jeg blir mer og mer forelsket og betatt av han for hver dag som går.

5238240[/snapback]

 

 

1,5 år er litt det :) Bor dere sammen?

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå ;) hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes ;) spør henne rett ut til helga jeg  :p  er så sykt glad i den jenta ;):love:  :love:  :love:

5239274[/snapback]

Hvis du er gutten hennes, er dere sammen. Du skal bare si til henne en gang mens dere er sammen på en eller annen måte at dere er kjærester, så er alt i boks. Gratulerer, dude...

 

Angående mitt "problem", virker det som om det kommer til å ta tid før løsningen kommer. Det som er kjipt er at jenta er så utrolig av og på. En dag er det smiling, blunking, øyekontakt, prating og alt det andre. I dag sa hun knapt hei til meg. Og jeg blir mer var på å ikke flørte med henne foran venninnen hennes, tror mer og mer at hun er keen på meg... Hater dette. Det verste er at jeg ikke får sagt noe før om kanskje 2 uker. Gidder ikke å konfrontere henne med sånt annet enn når vi er på fest. Blir mye lettere å trekke henne til side da. Nå er jeg i den situasjonen at jeg bare vil ha avklaring, for å si det sånn tror jeg ikke jeg kommer til å gråte livet av meg om jeg får nei, noe jeg sikkert ville gjort for noen måneder siden. Things change. And always for the better.

Lenke til kommentar
1,5 år er litt det :) Bor dere sammen?

5239476[/snapback]

vi har ikke flyttet til noe eget enda, det tenkte vi å gjøre når jeg er ferdig med videregående til sommeren, men han sover hos meg rundt fem ganger i uken. :)

5241260[/snapback]

 

 

Okei.. Kan (nesten) garantere deg at ting blir

tusen ganger bedre når en bor sammen.

Gled deg! :)

Lenke til kommentar
Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå ;) hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes ;) spør henne rett ut til helga jeg  :p  er så sykt glad i den jenta ;):love:  :love:  :love:

5239274[/snapback]

 

Angående dette, i dag ble vi "offisielt" sammen! Ååååh, er så glad jeg nå!! :love::love::love: Takk for tips da;)

Lenke til kommentar
1,5 år er litt det :) Bor dere sammen?

5239476[/snapback]

vi har ikke flyttet til noe eget enda, det tenkte vi å gjøre når jeg er ferdig med videregående til sommeren, men han sover hos meg rundt fem ganger i uken. :)

5241260[/snapback]

 

 

Okei.. Kan (nesten) garantere deg at ting blir

tusen ganger bedre når en bor sammen.

Gled deg! :)

5241686[/snapback]

 

Hehe. Vi får krysse fingrene for at det blir slik i hvert fall.

 

Personlig tror jeg noen forhold ikke tåler å treffe hverdagen. Ting blir helt annerledes når man flytter sammen. Man skal dele på husarbeid, ta hensyn til hverandre. Man kan ikke komme og gå når en vil, og ikke bare dra med seg kompiser/venninner hjem akkurat når du føler for det.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg noen forhold ikke tåler å treffe hverdagen. Ting blir helt annerledes når man flytter sammen. Man skal dele på husarbeid, ta hensyn til hverandre. Man kan ikke komme og gå når en vil, og ikke bare dra med seg kompiser/venninner hjem akkurat når du føler for det.

5243300[/snapback]

 

 

Det er sant. Sånn har alltid jeg tenkt og.

Men ting ble ikke helt annerledes med oss. Ting har bare falt helt

naturlig. Det er som vi er skapt for å bo sammen :D

 

Vi flyttet sammen etter 6 mnd og har nå vært sammen i godt over

2 år. Vi har så og si aldri kranglet om husarbeid etc. Det med venner

faller seg naturlig det og. Det er rart med et :)

Lenke til kommentar

Jepp. Noen ganger går det seff bedre enn andre :p Men jeg vil gjerne få nevne en ting som gamle lærerinnen min sa til meg: Dersom du aldri har bodd for seg selv (flyttet ut hjemmefra), ikke flytt rett sammen med kjæresten din. Bo litt for deg selv eller med en venninne først.

 

Personlig valgte jeg å overse dette tipset, og flyttet sammen med eksen min for to år siden. Det gikk skeis etter ca 6 måneder.

Lenke til kommentar
Jepp. Noen ganger går det seff bedre enn andre :p Men jeg vil gjerne få nevne en ting som gamle lærerinnen min sa til meg: Dersom du aldri har bodd for seg selv (flyttet ut hjemmefra), ikke flytt rett sammen med kjæresten din. Bo litt for deg selv eller med en venninne først.

 

Personlig valgte jeg å overse dette tipset, og flyttet sammen med eksen min for to år siden. Det gikk skeis etter ca 6 måneder.

5246224[/snapback]

 

 

Det kommer kanskje litt an på når en flytter ut også? (Alder)

 

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18 år, etter to år så flyttet

jeg til en by jeg aldri hadde vært i. Så møtte jeg kjæresten

min og flyttet sammen med han. Så jeg hadde bodd alene

i noen år, men han flyttet rett hjemme fra. Han var da 22 da

vi flyttet sammen :)

Lenke til kommentar
Men angrer så jævlig på at jeg ikke gjorde noe mer ut av det.

Jeg er en feig jævel! :no:

5248208[/snapback]

Meg også, var på fest i hallen nedenfor meg.

Jeg og ei jeg liker kjempegodt koste hele kvelde, stod sammen.

Så satt vi der, og jeg turte ikke gjøre noe. Bare kose, har absolutt 0 erfaring.

Lenke til kommentar

Hmmm, hvor skal jeg begynne? Jo la meg se, en kompis av meg døde (Selvmord), kjærsten min setter ikke pris på meg lenger og det eneste jeg har igjen er stipend som kanskje blir trukket tilbake hvis jeg stryker på matte prøva... Klikker for meg om jeg stryker! Har lest over 8 timer til den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...