Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Ååh begge er litt usikkre. Da er det jo ikke noe å bekymre seg for. Hun venter vel bare på at du skal si at dokkar e sammen. Kan du ikke bare si: åh kjæresten min og så gi hun en god klem ? Eller si at du e glad for at du har hun no..litt sånn søtt pjatt.. Endret 1. desember 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ååh begge er litt usikkre. Da er det jo ikke noe å bekymre seg for. Hun venter vel bare på at du skal si at dokkar e sammen. Kan du ikke bare si: åh kjæresten min og så gi hun en god klem ? Eller si at du e glad for at du har hun no..litt sånn søtt pjatt.. 5238875[/snapback] Dette kan du sis Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ååh begge er litt usikkre. Da er det jo ikke noe å bekymre seg for. Hun venter vel bare på at du skal si at dokkar e sammen. Kan du ikke bare si: åh kjæresten min og så gi hun en god klem ? Eller si at du e glad for at du har hun no..litt sånn søtt pjatt.. 5238875[/snapback] Dette kan du sis 5238945[/snapback] Been there,don that... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 tvillinger?? 5238994[/snapback] Kanksje det Twins ftw Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) tvillinger?? 5238994[/snapback] Ja og stolt! Litt for sein der... Endret 1. desember 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 tvillinger?? 5238994[/snapback] Faen for et glis eg e sikker på du har rundt kjeften no? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 tvillinger?? 5238994[/snapback] Ja og stolt! Litt for sein der... 5239012[/snapback] HAHAHAHHA EID! (måtte) tvillinger?? 5238994[/snapback] Faen for et glis eg e sikker på du har rundt kjeften no? 5239013[/snapback] Uff..spar oss for nasty tvilling fantasier. Pleeease don't go there Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hæ Snakket bare om et smil eg :!: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Dere ligner ikke så mye da? Hvertfall ikke på håret? Eller tar jeg skammelig feil? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Dere ligner ikke så mye da? Hvertfall ikke på håret? Eller tar jeg skammelig feil? 5239096[/snapback] Joda.. der ligner vi.. Hun er bare lys og jeg mørk. Begge har krøller. Men jeg retter ut håret skjønner du.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nei..vi ser absolutt ikke ut som tvillinger. Hun er mørkhåret, jeg er blond..og hun er ca 10 cm høyere enn meg vi e ganske forskjellige. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nei..vi ser absolutt ikke ut som tvillinger. Hun er mørkhåret, jeg er blond..og hun er ca 10 cm høyere enn meg vi e ganske forskjellige. 5239148[/snapback] hehe.. men på håret ligner vi litt da..? eller Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Please akkurat på håret har eg tatt deg igjen for det med høyden. Ditt hår= normal Mitt hår= afro Har litt mer kontroll på det no då altså :!: Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Afro er fett. Jenter med afro FTW. Ei i klassa mi som er fra Somalia (tror jeg, hun er dødskul) har skikkelig stort, krøllete hår. Dødsfett. EDIT: Kom akkurat på at dette ikke har noe som helst med kjærlighet å gjøre. Endret 1. desember 2005 av Unyttig Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes spør henne rett ut til helga jeg er så sykt glad i den jenta Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) ja, nå sitter jeg her og fantaserer om å være med to tvillinger chills edit: høres ut som om hun anser deg som kjæresten sin om du spør meg.. kan jo bare sende hun mld å si noe sånt som at: "ja da var dette årsdagen vår fremover da? " edit2: fikse litt på div ordsetting Endret 1. desember 2005 av nerval Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes spør henne rett ut til helga jeg er så sykt glad i den jenta 5239274[/snapback] Åh du e bare skjønn då! :!: Høres bankers ut det. Foreslår at du tar Nerval sitt råd jah. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes spør henne rett ut til helga jeg er så sykt glad i den jenta 5239274[/snapback] På gråten av å lese innlegget ditt her.. Du er veldig hellig du.... Bare tanken... ja.. tanken på å møte "min jente".. Endret 1. desember 2005 av chills Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen har det chills, noen har det... *sukk* *åpner en øl* Toppen av isfjellet mitt er jo at jenta jeg liker bor 3 timer unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg