Zethyr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg tror jeg har et mer avslappet forhold til kjærlighet enn noen har godt av. Flaks i spill har jeg også darkness|: der forklarte du mysteriet om hvorfor jeg aldri så noe mer til Psions dagbok Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er så typisk. Med en gang jeg får kontakt med ei jeg har likt kjempe lenge så kommer det mange andre babes å prøver seg :/ kan de ikke gjøre det når det passer meg? Du har mye å klage over, definitivt ! Ja ikke sant? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvordan da? hm..vansklig å fortelle deg noe konkret...ikke er jeg noen ekspert heller. Det eneste jeg har er mine egne erfaringer, og det blir såpass individuelt at jeg ikke vet om du får så mye ut av det. Mene..jeg gikk i hvertfall lenge og lengtet meg syk etter noen å være sammen med. Jeg var overbevist om at det var det eneste som kunne "redde" meg. men det dukket aldri noen opp, og det vil det heller aldri gjøre før jeg greier meg på egenhånd. Støtter du deg til noen vil de etterhvert bli for tynget av deg og dine problemer og de forlater deg.. altså..for meg hjalp det å skrive ned tankene mine i begynnelsen og så gradvis slutte å tenke så sykt mye hele tiden. Du må ta det du har i livet som du er fornøyd med og bygge videre på det...bruk tid på venner og få deg en hobby. Å trene mer hjalp meg mye også..hold deg hele tiden opptatt med noe slik at du ikke får tid til å savne noe... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Som f.eks. å lage film og musikk? Skjønner hva du mener. I dag møtte jeg et menneske som var svært tynget av tidligere problemer. Men jeg var innstilt på å hjelpe til uansett, er det nybegynnertanker? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Som f.eks. å lage film og musikk? Skjønner hva du mener. I dag møtte jeg et menneske som var svært tynget av tidligere problemer. Men jeg var innstilt på å hjelpe til uansett, er det nybegynnertanker? Ehhm..litt usikker på ka du mener no. Sier ikke at du ikke skal få hjelp av andre når du sliter og har det vondt...eller at ikke du kan hjelpe noen andre, det er jo bare bra. men ikke gjør deg totalt avhengig av ett menneske for å klare deg..om du ikke da er så langt nede at du ikke kan se noen vei ut av mørke og du trenger profesjonell hjelp. det er jo bra at du får fokus vekk fra egne problemer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva med å få styrke av andre, da? "Sammen er vi sterke" osv? Det tror jeg gjelder dette temaet. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hva med å få styrke av andre, da? "Sammen er vi sterke" osv? Det tror jeg gjelder dette temaet. Jo, det har du rett i. Har du venner og familie som kan hjelpe deg så ville jeg selvfølgelig benyttet meg av det. Som jeg sa, så snakker jeg kun av personlige erfaringer... Kjærlighet gjør det sterkere, og er definitvit det beste som fins! men om du kollapser hver gang du er alene kan ikke all verden av kjærester og venner hjelpe deg. Du må vel lære å "elske deg selv" ( )før du kan elske noen andre.. Endret 2. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I know. Men jeg er så lei av det. Jeg er så lei av å være Richard III. Men jeg forstår. Man kan egentlig aldri støtte seg til andre. Ganske trist.... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I know. Men jeg er så lei av det. Jeg er så lei av å være Richard III. Men jeg forstår. Man kan egentlig aldri støtte seg til andre. Ganske trist.... ja, det er trist...alle sannheter er det. Men bli ikke for deppa no, alt e ikke svart-hvitt Kjærlighet eksisterer og du får nok oppleve din del av det du og. Tror nesten at det er det som må til før man skjønner at man kan greie seg uten kjæreste. Men livet er mye bedre når du deler det med en du er glad i/elsker. Alle mennesker lengter jo bevisst eller ubevisst etter "den rette". Lenke til kommentar
simenss Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ble sammen med en jente når jeg var 13, og årene gikk. Nå er jeg blitt 16 år (ja, så stor er jeg ), men for en liten stund siden ble det slutt. Men jeg lever ennå, og begynner å se et lite lys i enden av en laaaaang tunnel Hun var vel ikke "den rette" likevell... Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 en eller annen syk jentelek Der har du det rette ordet. Jenter vil som oftest oppnå det samme som oss gutta. Men hvorfor må de spille så javli. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det e den eneste måten å holde dokkar litt intresert... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor kan ikke jenter bare si hva de synes om meg? Usikkerhet er det verste som fins Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det e den eneste måten å holde dokkar litt intresert... Tror ikke akkurat det er det som er problemet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg tror jeg har et mer avslappet forhold til kjærlighet enn noen har godt av. Flaks i spill har jeg også darkness|: der forklarte du mysteriet om hvorfor jeg aldri så noe mer til Psions dagbok Ja, jeg greide det ingen trodde noen ville greie: Å temme villstyringen! Hehe, neida. Han ga seg vel med dagboken før jeg kom inn i bildet. Tror jeg da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, jeg er overbevist over ay jenter ikke er ute etter noe spesiellt seksuellt i 16-18 års-alderen... Er du morsom? Jenter er jo überhorny på den tiden. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hovedproblem: Sitat RxjOn: Ja, jeg er overbevist over ay jenter ikke er ute etter noe spesiellt seksuellt i 16-18 års-alderen... Gutter i tenårene tror og antar til de blir blå i trynet! Ka med å bare spørre rett ut? Dødslei av å høre gutter si: men eg trodde at dokar jenter ikke ville/likte/turde osv.. Endret 2. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg