Supernaut_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Til dere som har distanse-forhold, dvs at dere ikke ser hverandre så ofte. Pleier dere å prate/ringe/kontakte kjærsten hver dag ? For min del har jeg lyst til og kontakte kjærsten min hele tiden, men innser at det kan gjøre mer vondt en nytte. At jeg blir innpåsliten, irriterene og ja. Vis jeg bryter kontakten, så pleier ikke hun å gjøre noe med det på noen dager. Når vi treffes igjen så vet jeg at ho fortsatt elsker meg. Hvordan er det med dere ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Avstand og kjærlighet.. suger heftig.. Ville bare få sagt det... Det er ondt.. og fullt av tårer.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg pleide å prate med både eksen min og den nåværende kjæresten min (da vi ikke bodde sammen) hver dag. Ser på det som naturlig (for meg i hvert fall) å prate med den jeg er sammen med hver dag uansett avstand. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er ikke sånn veldig lang lang lang. Hun bor 30 min unna med bil. Og det er hjembyen min, flytter tilbake dit når jeg er ferdig med å studere. Var sammen med en fra Tromsø før, det sugde heftig. Brukte over to tusen på bilett så ble det slutt når jeg var der oppe. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Til dere som har distanse-forhold, dvs at dere ikke ser hverandre så ofte. Pleier dere å prate/ringe/kontakte kjærsten hver dag ? For min del har jeg lyst til og kontakte kjærsten min hele tiden, men innser at det kan gjøre mer vondt en nytte. At jeg blir innpåsliten, irriterene og ja. Vis jeg bryter kontakten, så pleier ikke hun å gjøre noe med det på noen dager. Når vi treffes igjen så vet jeg at ho fortsatt elsker meg. Hvordan er det med dere ? 5227377[/snapback] Har daglig kontakt. Om vi ikke prater hverandre ihjel så er det å si hei og høre hvordan den andre har det! Kan jo hende hun er blitt så vant med at du tar kontakt først? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hva syntes du derimot jeg burde gjøre som ikke er sammen med henne, bare har noe på gang? ta kontakt hver dag? annenhver? har ikke lyst til å være innpåsliten, men erfaringer tilsier at om du ikke "holder de varme" mellom hver gang man møtes, blir det fort til at ting dabber av.. noen tanker folkens? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Regner nok med at hun er vant med at jeg tar kontakt ja, som du sa Hanne. Takk for svar. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvis du har noe på gang TRENGER du ikke å ta kontakt hver dag. Hun burde jo også ta kontakt. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 det mener jeg også, men det gjør hun altså ikke.. det som er så kjipt er at jeg ikke aner hvorfor.. når vi er sammen koser vi oss, men ellers virker hun bare uinteressert.. vet ikke hvorfor, tenkte jeg skulle prøve snakke med henne om dette i dag, men når hun endelig tok tlf sa hun bare at hun ikke kunne snakke akkurat da, og skulle ringe meg senere.. har fortsatt ikke hørt noe, og dette var fem og en halv time siden! vet jeg kanskje burde gi slipp, men så sinnsykt gla i hu, og hun ser jo ut til å ha følelser for meg også når vi er sammen ihvertfall.. skjønner bare ikke hvorfor hun oppfører seg slik hun gjør.. er det pga at hun bare er deppa pga, ehm ja, kunne jo ikke nevne hva, eller er hun bare ikke interessert? fuckings annoying å ikke få snakket med henne om det engang Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Til dere som har distanse-forhold, dvs at dere ikke ser hverandre så ofte. Pleier dere å prate/ringe/kontakte kjærsten hver dag ? For min del har jeg lyst til og kontakte kjærsten min hele tiden, men innser at det kan gjøre mer vondt en nytte. At jeg blir innpåsliten, irriterene og ja. Vis jeg bryter kontakten, så pleier ikke hun å gjøre noe med det på noen dager. Når vi treffes igjen så vet jeg at ho fortsatt elsker meg. Hvordan er det med dere ? 5227377[/snapback] Har daglig kontakt. Om vi ikke prater hverandre ihjel så er det å si hei og høre hvordan den andre har det! Kan jo hende hun er blitt så vant med at du tar kontakt først? 5227555[/snapback] *stryke Hanne av "singel-dame-på-forumet"-listen* Er det andre jenter enn CrazyKimmi som er single her inne? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Smeboe! Du er ung, ikke gjør det! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hmmmmmmmmm Interresant.. er alt eg har å si... Mhm... interresant.. VELDIG interresant Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Smeboe! Du er ung, ikke gjør det! 5228623[/snapback] *sukk*... tror du ikke jeg ville passet med hw-chicks? Nei, egentlig ikke jeg heller.... Sorry, babes! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 yes, fikk akkurat en tlf fra you know who nå, så da blir det filmtitting på torsdag mest sannsynlig.. kos var sykt deilig snakke med henne igjen ass.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Smeboe! Du er ung, ikke gjør det! 5228623[/snapback] *sukk*... tror du ikke jeg ville passet med hw-chicks? Nei, egentlig ikke jeg heller.... Sorry, babes! 5228742[/snapback] Hehe.... Du som ikke passer for oss kanskje... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 har da null å si om de liker å henge på hw.no.. anser ikke meg selv som nerd ihvertfall, selv om jeg tilbringer mesteparten av den tiden jeg bruker på pcen på hw.no Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 har da null å si om de liker å henge på hw.no.. anser ikke meg selv som nerd ihvertfall, selv om jeg tilbringer mesteparten av den tiden jeg bruker på pcen på hw.no 5229051[/snapback] Jeg er nerd, og stolt av det! Er omtrent det eneste jeg kan Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Prøver å ringe så ofte jeg kan (via skype mesteparten av tida, ettersom man sparer hundrevis av kroner på det). Når det har vært en lang og slitsom dag er det herlig å høre stemmen hennes Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Prøver å ringe så ofte jeg kan (via skype mesteparten av tida, ettersom man sparer hundrevis av kroner på det). Når det har vært en lang og slitsom dag er det herlig å høre stemmen hennes 5229577[/snapback] Tviler ikke... Hvor lenge er det til hun kommer hjem fra Japan no da? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) glem det... hva et dumt spørsmål i utgangspunkte Endret 30. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg