Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Til dere som har distanse-forhold, dvs at dere ikke ser hverandre så ofte.

Pleier dere å prate/ringe/kontakte kjærsten hver dag ?

 

For min del har jeg lyst til og kontakte kjærsten min hele tiden, men innser at det kan gjøre mer vondt en nytte. At jeg blir innpåsliten, irriterene og ja.

Vis jeg bryter kontakten, så pleier ikke hun å gjøre noe med det på noen dager. Når vi treffes igjen så vet jeg at ho fortsatt elsker meg.

 

Hvordan er det med dere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som har distanse-forhold, dvs at dere ikke ser hverandre så ofte.

Pleier dere å prate/ringe/kontakte kjærsten hver dag ?

 

For min del har jeg lyst til og kontakte kjærsten min hele tiden, men innser at det kan gjøre mer vondt en nytte. At jeg blir innpåsliten, irriterene og ja.

Vis jeg bryter kontakten, så pleier ikke hun å gjøre noe med det på noen dager. Når vi treffes igjen så vet jeg at ho fortsatt elsker meg.

 

Hvordan er det med dere ?

5227377[/snapback]

Har daglig kontakt. Om vi ikke prater hverandre ihjel så er det å si hei og høre hvordan den andre har det!

Kan jo hende hun er blitt så vant med at du tar kontakt først?

Lenke til kommentar

hva syntes du derimot jeg burde gjøre som ikke er sammen med henne, bare har noe på gang? ta kontakt hver dag? annenhver? har ikke lyst til å være innpåsliten, men erfaringer tilsier at om du ikke "holder de varme" mellom hver gang man møtes, blir det fort til at ting dabber av.. noen tanker folkens?

Lenke til kommentar

det mener jeg også, men det gjør hun altså ikke.. det som er så kjipt er at jeg ikke aner hvorfor.. når vi er sammen koser vi oss, men ellers virker hun bare uinteressert.. vet ikke hvorfor, tenkte jeg skulle prøve snakke med henne om dette i dag, men når hun endelig tok tlf sa hun bare at hun ikke kunne snakke akkurat da, og skulle ringe meg senere.. har fortsatt ikke hørt noe, og dette var fem og en halv time siden! vet jeg kanskje burde gi slipp, men så sinnsykt gla i hu, og hun ser jo ut til å ha følelser for meg også når vi er sammen ihvertfall.. skjønner bare ikke hvorfor hun oppfører seg slik hun gjør.. er det pga at hun bare er deppa pga, ehm ja, kunne jo ikke nevne hva, eller er hun bare ikke interessert? fuckings annoying å ikke få snakket med henne om det engang

Lenke til kommentar
Til dere som har distanse-forhold, dvs at dere ikke ser hverandre så ofte.

Pleier dere å prate/ringe/kontakte kjærsten hver dag ?

 

For min del har jeg lyst til og kontakte kjærsten min hele tiden, men innser at det kan gjøre mer vondt en nytte. At jeg blir innpåsliten, irriterene og ja.

Vis jeg bryter kontakten, så pleier ikke hun å gjøre noe med det på noen dager. Når vi treffes igjen så vet jeg at ho fortsatt elsker meg.

 

Hvordan er det med dere ?

5227377[/snapback]

Har daglig kontakt. Om vi ikke prater hverandre ihjel så er det å si hei og høre hvordan den andre har det!

Kan jo hende hun er blitt så vant med at du tar kontakt først?

5227555[/snapback]

*stryke Hanne av "singel-dame-på-forumet"-listen*

 

Er det andre jenter enn CrazyKimmi som er single her inne?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...