Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Mulige filmer:

Nattsvermeren (og oppfølgere)

The eye

The ring (1&2?)

Texas chainsaw massacre

 

Finnes drøssevis av skumle, men samtidig bra filmer.

5206515[/snapback]

 

The Ring er en vinner om du har med lettskremte jenter å gjøre :) Jeg hopper inn i genseren til folk om filmene er skumle nok, er du heldig gjør hun noe av det samme... Men gå for "skummelt" heller enn "ekkelt"....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hver gang jeg spør om vi skal finne på noe, er hun alltid opptatt. satans irriterende, og jeg oppfatter det som at hun ikke er interresert.. så det store spørsmålet er da, hvorfor i h.... har hun spurt meg gjentatte ganger om vi ikke kan ta å se på film sammen snart? noen forslag?

 

Spør når første dato det passer er. Finn en film som er dødskul. Drit i om hun kanskje ikke virker interessert og gå for det likevel.

5208641[/snapback]

 

er ikke typen som gidder anstrenge meg i det uendelige når den andre viser null interesse.. hun ville vi skulle se hele sesong 1 av lost sammen også, men akkurat nå er jeg kommet til ett punkt hvor jeg vurderer si at jeg dropper av filmene hos kammeraten min som bor like ved jobben hennes, så kan hun bare dra innom å låne dem med seg.. jeg er rett og slett lei av å prøve.. dette vil nok sette en grei stopper for noe fremtidig forhold, men vet du hva? vet ikke om jeg kan være med en hvis dette er måten hun kommer til å oppføre seg jeg.. har vel en tendens til å gi opp for tidlig? hva syntes dere jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
hver gang jeg spør om vi skal finne på noe, er hun alltid opptatt. satans irriterende, og jeg oppfatter det som at hun ikke er interresert.. så det store spørsmålet er da, hvorfor i h.... har hun spurt meg gjentatte ganger om vi ikke kan ta å se på film sammen snart? noen forslag?

 

Spør når første dato det passer er. Finn en film som er dødskul. Drit i om hun kanskje ikke virker interessert og gå for det likevel.

5208641[/snapback]

 

er ikke typen som gidder anstrenge meg i det uendelige når den andre viser null interesse.. hun ville vi skulle se hele sesong 1 av lost sammen også, men akkurat nå er jeg kommet til ett punkt hvor jeg vurderer si at jeg dropper av filmene hos kammeraten min som bor like ved jobben hennes, så kan hun bare dra innom å låne dem med seg.. jeg er rett og slett lei av å prøve.. dette vil nok sette en grei stopper for noe fremtidig forhold, men vet du hva? vet ikke om jeg kan være med en hvis dette er måten hun kommer til å oppføre seg jeg.. har vel en tendens til å gi opp for tidlig? hva syntes dere jeg burde gjøre?

5209844[/snapback]

 

Jeg tror du gjør det rett, bare la det være...kanskje hun kommer krypende (?) når hun innser at hun ikke har deg lenger.

Å spille kostbar kan være bra til tider :)

Lenke til kommentar
Du må for all del ikke lage "sprutemat" som man så pent kaller det.

Man som kan tilgrise deg som spaghetti, lasagne, pasta o.l. bør man ikke velge. Du vil se ganske teit ut med saus rundt om i ansiktet ditt under hele daten.

Uansett får du ha lykke til.

5212002[/snapback]

Kommer jo litt an på hvordan man inntar maten da... Personlig søler jeg aldri bort verdifull tomatsaus bare for å gi huden rundt munnen næring. Og, hvis hun søler, så kan du være den som tørker det opp. (enten med serviett eller... øhm... litt mer naturlig) :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...