Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hehe, og jeg ler litt av dem som tar alle mine innlegg som god fisk. Jeg bare sier hva jeg kanskje ville gjort i den samme situasjonen, så er det opp til hver og en å gjøre hva de vil.

 

Dessuten så er det ofte utrolig deilig å få svar når man legger inn et innlegg her. Har selv trengt dette veldig mye på denne tråden, og prøver å gi mitt tilbake igjen ved å støtte opp og dele mine erfaringer. Er det noen som er uenige så ta det opp sakelig, blås i hva jeg sier, eller send meg en flame-pm ;):p

 

Hehe, lars, vi er kanskje ikke så veldig ulike. Jeg har heller ikke opplevd halvparten av dette jeg svarer på her, men prøver å tenke hvordan jeg ville oppført meg og hva jeg tror hadde vært riktig. Men er absolutt bra at du har tatt det standpunktet på forrhånd. Jeg er alt for svak til å gjøre det :( Vet jeg ikke hadde klart å holde det hvis det skulle skje meg.

 

Og nok en gang, ja, jeg fortjener kanskje litt kritikk, jeg svarer på mye her inne.... Men det er bedre at det kommer 10 svar hvor personen sier hva han ville gjort om han var i samme posisjon, og prøver å backe opp, en ett svar fra en som sier at han har vært i samme posisjon og det gikk dritt ;)

 

Positive ord gir positive tanker og positive mennesker :)

 

**EDIT:

 

Agh, det er noe galt med hardware serveren tror jeg... først ville ikke innlegget inn selv om jeg refresha siden etter jeg hadde lagt det inn. Så kom det plutselig tre... jaja, rapporterte det jeg :p

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STEARINLYS! Det er kjempekoselig og skaper samtid litt skummel stemning. Dessuten burde dere har noen tepper dere kan krype under :D

(Synes jeg da!)

 

Mulige filmer:

Nattsvermeren (og oppfølgere)

The eye

The ring (1&2?)

Texas chainsaw massacre

 

Finnes drøssevis av skumle, men samtidig bra filmer.

 

Ellers burde du bare passe på å være litt oppvartende, samtidig som at du ikke flyr som en jojo inn og ut på kjøkkenet for å hente alt mulig.

Potiss og dipp er jo en fin greie, eller du kan kjøre en litt sunnere versjon med forskjellige grønnsaker og dipp, eller en usunn versjon med sjokolade fondue (Digg, men kvalmende i lengden!)

 

Det kommer til å bli en kjempekveld!

Lenke til kommentar
Stearinlys og noe godt å spise ja, for ikke å glemme drikke :)

5206706[/snapback]

 

Selvfølgelig... :D Noen idéer til god mat?

 

Men isåfall, GLEDER MEG :dribble:

 

Drit i at alle på skolen kanskje merker at du er ekstra glad i henne. De er bare missunnelige

Vel, alle sier at hun liker meg da... Håper det er sant :w00t:

 

EDIT: Glemte å si at det ikke er denne helgen, men neste :ermm:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Hmm. Personlig synes jeg det er utrolig godt med pitakebab. Man kjøper kvalitetsbiff (Gilde?)..eller nærmere bestemt biffstrimler (gjerne i marinade) :) Steker de i en wokpanne eller lignende, har klar nylagd salat og stapper hele herligheten inni et varmt pitabrød :) Kjempegodt. Sikkert min favorittrett...spesielt godt med thousand island dressing.

Lenke til kommentar

Godt å høre at det går bra... :thumbup:

_______________________________________

 

Bare tanken på å sitte i sofaen å se en film med "jenta".. gjør meg helt graut innvendig..

Å steike.. merker at eg blir deppa å lei meg av å lese andre folks innlegg her..

Men absolutt.. glad for at det går bra.. er jo ikke helt teit heller..

Savner det bare litt ekstra når eg leser her...

 

Oy oy oy så sterk følelse av ensomhet... *sukk* :(

 

Nei nei.. eg har mitt å slite med...

 

Stå på... folkens :w00t:

Lenke til kommentar
Godt å høre at det går bra... :thumbup:

_______________________________________

 

Bare tanken på å sitte i sofaen å se en film med "jenta".. gjør meg helt graut innvendig..

Å steike.. merker at eg blir deppa å lei meg av å lese andre folks innlegg her..

Men absolutt.. glad for at det går bra.. er jo ikke helt teit heller..

Savner det bare litt ekstra når eg leser her...

 

Oy oy oy så sterk følelse av ensomhet... *sukk* :(

 

Nei nei.. eg har mitt å slite med...

 

Stå på... folkens :w00t:

5206774[/snapback]

 

Den dagen kommer nok for deg også, min venn :)

Lenke til kommentar
Hmm. Personlig synes jeg det er utrolig godt med pitakebab. Man kjøper kvalitetsbiff (Gilde?)..eller nærmere bestemt biffstrimler (gjerne i marinade) :) Steker de i en wokpanne eller lignende, har klar nylagd salat og stapper hele herligheten inni et varmt pitabrød :) Kjempegodt. Sikkert min favorittrett...spesielt godt med thousand island dressing.

5206770[/snapback]

 

Kanskje det kunne være noe å satse på :hmm:

Tenkte jeg skulle steke en biff da, men aner ikke helt hvordan jeg får den saftig og god :dontgetit:

 

Oy oy oy så sterk følelse av ensomhet... *sukk*

Jeg kjenner meg helt igjen hos deg :no: Men det kommer nok til å gå bra...

Du finner alltid en :thumbup:

Lenke til kommentar
Bare tanken på å sitte i sofaen å se en film med "jenta".. gjør meg helt graut innvendig..

Å steike.. merker at eg blir deppa å lei meg av å lese andre folks innlegg her..

Men absolutt.. glad for at det går bra.. er jo ikke helt teit heller..

Savner det bare litt ekstra når eg leser her...

 

Oy oy oy så sterk følelse av ensomhet... *sukk* :(

 

Nei nei.. eg har mitt å slite med...

 

5206774[/snapback]

 

Dette sier jeg ikke for at du skal ta det ille opp:

 

Hvorfor klager du hele tiden på et forum, kanskje komme deg ut litt hvis det er en stor belastnig og ikke ha venner IRL. (alle kan få venner hvis de har lyst!)

 

Det er heller ikke bare og sitte på pcen og vente på at du skal treffe drømme dama på cs heller.

 

Kom deg ut! for guds skyld. Gå og lek med 5 åringene i gata eller hvem som helst, det er hverfall en start!

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Jeg holder med LarsP, utroskap er ikke noe man lett skal tilgi. Samma hva man føler for vedkommende, de har gjort en så alvorlig glipp at man må revurdere hele forholdet.

 

Nerval: Gå for en til voldelig film da, ikke hør på smeboe.

5206650[/snapback]

 

dette forutsetter jo at vi faktisk hadde sett en av de vi først planla da :p så jo ett par filmer for ett par helger siden, men det var litt sånn dagen derpå etter fylla.. koselig det, men er jo aldrig så veldig opplagt og pratsom når man er litt fyllesyk, og er som regel da vi er sammen siden vi gjerne fester sammen i helgene el no.. blir som regel til at vi tilbringer hele søndagen sammen, men blir bare gjerne til at vi sitter der og bare titter på tv el no.. hadde vært kos å være litt mer sammen med henne når begge faktisk er i form, så vi får snakka litt mer sammen ol, men hver gang jeg spør om vi skal finne på noe, er hun alltid opptatt. satans irriterende, og jeg oppfatter det som at hun ikke er interresert.. så det store spørsmålet er da, hvorfor i h.... har hun spurt meg gjentatte ganger om vi ikke kan ta å se på film sammen snart? noen forslag?

Lenke til kommentar
Kanskje det kunne være noe å satse på :hmm:

Tenkte jeg skulle steke en biff da, men aner ikke helt hvordan jeg får den saftig og god :dontgetit:

 

Har du ikke stekt biff før, så ville jeg IKKE satset på biff første daten. Biff kan være litt vanskelig å få til første gangen du prøver. Samtidig så er biff et veldig tungt måltid. Hva med lasagne? Det er jo relativt lett å lage. Husk salat og rundstykker til. Hvis du ikke er redd for at ting skal bli grisete, så kan du lage taco. Hjemmelaget pizza med salat vedsiden av? Du TRENGER jo strengt tatt ikke lage middagen selv da. Du kan jo f.eks bestille pizza fra Dollys eller Peppes. Men jeg må nok si at jeg tror det imponerer mer med hjemmelaget middag.

 

Hvor gamle er dere? Er dere over 18 og liker vin, så ville jeg satset på å ha en flaske vin til maten. Ellers får du kjøpe noe brus. Husk isbiter i frysen i tilfelle hun vil ha vann :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Taco er forsåvidt også noe man kan lage sammen.

Det er noe dere kan gjøre sammen på kjøkkenet. Jeg hadde samme greia med en venninne for ikke lenge siden. Da satt vi sammen ved bordet og snakket om alt mulig rart mens vi jobbet oss gjennom grønnsakene. Så stakk vi inn i stuen og spiste mens vi så på tv. Og da begge var stappings, så lente vi oss godt tilbake og så film.

Lenke til kommentar
hver gang jeg spør om vi skal finne på noe, er hun alltid opptatt. satans irriterende, og jeg oppfatter det som at hun ikke er interresert.. så det store spørsmålet er da, hvorfor i h.... har hun spurt meg gjentatte ganger om vi ikke kan ta å se på film sammen snart? noen forslag?

 

Spør når første dato det passer er. Finn en film som er dødskul. Drit i om hun kanskje ikke virker interessert og gå for det likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...