Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Battle Royale er en kosefilm. Smeboe har bare sandalpreferanser. Alle bør tåle å se BR.

 

Når hun la seg inntil deg på sofaen mener jeg helt skjønnsmessig at det ville vært rette tiden for å legge inn anngrepskurs og engasjere.

5203206[/snapback]

 

ettersom det var 2 el 3 andre som var i stua der også, droppa jeg det ass.. lå bare å koste med a.. er vel heller ikke noe bad sign at vi holdt hverandre i hånda heller trodde jeg.. rart jeg blir frustrert når man får så mixa signaler eller? :no:

 

huff, får bare vente å se vel.. men er det noe jeg ikke har, så er det tålmodighet :(

 

men :love: :love: :love:

Lenke til kommentar

vet, hadde nok gitt personen en sjangs, men hadde nok aldrig klart å tilgi sviket 100% tror jeg, så i teorien er jo valget åpenlyst.. bare litt annet når du faktisk står der med skjegget i postkassa.

 

edit: og der var streken satt ja :p

 

 

_____________________________________________________________________

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Et spørsmålstegn er da noe helt annet enn et utropstegn, det må da en som faktisk korrigerer andres skrivefeil vite? :thumbdown:

Jeg spurte om du hadde vært i situasjonen, og kom med en påstand om at det er enklere å si hva man har tenkt til å gjøre, enn å faktisk gjennomføre det.

Verdenen min handler ikke bare om deg, Lars... :roll:

 

Og må bare legge til at dersom du faktisk _har_ vært i situasjonen, så synes jeg det er fint for deg at du klarer å takle det på denne måten, men om du ikke har det, så synes jeg det er litt feil å komme med så bastante påståelser som at du faktisk vet hva du ville ha gjort.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

er jeg også, men hadde en jeg virkelig elsket gjort dette mot meg, aner jeg rett og slett ikke hva jeg ville gjort.. vet hva jeg hadde ønsket å gjøre det, men å faktisk kaste jenta jeg elsker på dør over ett fylleknull, hmm, vet ikke jeg.. hadde hun derimot hatt ett forhold til en, er det nok større sjanse for at hun ville fått foten..

 

smeboe: ja, håper det, for isåfall er det jo faktisk håp for oss.. hun har også fortalt meg at hun sliter litt med svik etter bruddet med ex'en, som faktisk er en kammerat av meg.. har sagt at ingen mennesker er like, og at man bare må stole på at ikke alle er slik.. kan egentlig virke som om hun er litt usikker ja.. krysser fingrene for det ihvertfall

Endret av nerval
Lenke til kommentar
SimDaDim: Vel, det er bra at folk diskuterer hvordan jeg ville reagert selv om de ikke kjenner meg. :thumbup:

 

Nazgul: Jeg har ikke opplevd det, men vet veldig godt hvordan jeg vil reagere. Jeg er nemlig en mann av mine prinsipper.

5203961[/snapback]

Og igjen har ett eneste innlegg av LarsP ertet på seg alle emo-folka i kjærlighetstråden...

 

Nerval, jeg vil tolke det som at hun liker deg, men kanskje er litt redd, og kanskje hun tar deg for gitt.

Lenke til kommentar
SimDaDim: Vel, det er bra at folk diskuterer hvordan jeg ville reagert selv om de ikke kjenner meg. :thumbup:

 

Nazgul: Jeg har ikke opplevd det, men vet veldig godt hvordan jeg vil reagere. Jeg er nemlig en mann av mine prinsipper.

5203961[/snapback]

Og igjen har ett eneste innlegg av LarsP ertet på seg alle emo-folka i kjærlighetstråden...

 

Nerval, jeg vil tolke det som at hun liker deg, men kanskje er litt redd, og kanskje hun tar deg for gitt.

5203986[/snapback]

 

Haha. Er bare underholdning å lese innleggene til "kjærlighetsspesialisten" SimDaDim og de andre her :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...