Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Det siste du får er vel brekninger tipper jeg;) Med mindre du kysser ei stygg ei bare for å kysse ;):p

 

Gled deg du, ikke bekymr deg. Finn deg en god film;)

5201631[/snapback]

Jeg påpeker det med tunge igjen.

Om du ender med å brekke deg, er tunga hennes litt på feil sted, om hun brekker deg, trekk til deg tunga fy og beklag. Skyld på at du var hos tannlegen eller noe og fikk lokalbedøvelse tidligere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til nerval.

Hvis det er slik at dere er sammen, så er det jo henne du må snakke med. Det er henne som er problemet, det er henne du må gå til for å fikse det. Arranger en koselig kveld da vettu;) Pakk det litt inn, men samtidig vær klar på det du sier;) Prøv å spørre hvorfor hun er sånn, om hun er klar over det selv. Si at du blir litt sliten av å hele tiden måtte ta initsiativet.

 

Det dårlige forrholdet jeg hadde for ikke så lenge siden har vist seg at delvis var litt skyld i dette. Jeg ba henne med ut på kino, jeg ba henne hjem, og jeg inviterte meg selv til henne. Men hun tok liksom aldri kontakt uten at jeg gjorde det først. Dette forrholdet endte jo på en trist måte, men det sure var at nå etterpå så viste det seg at hun hadde mer enn lyst til å finne på noe. Problemet var at hun var litt redd, redd for å presse seg på, redd for at jeg skulle føle henne som innpåsliten. Dette var jo utrolig surt, og jeg angrer stort på at vi ikke snakket om dette når det enda vår håp.

 

Derfor foreslår jeg at du spør henne. Snakker litt om det. Slutte å lage antakelser. Hvis det er slik at dere er sammen, så har du ingen ting å frykte ved å påpeke dette til henne. Du gjør henne bare en tjeneste. Men husk å være litt sleip med måten du legger det frem på da. Ikke alle tåler å få slik sagt direkte. Pakk det litt inn, men vær sikker på at du får sagt det du mener...

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

hmmmmmmmmmmmmmm

 

Så utrolig heftig.. godt å høre.. tro meg veldig godt å høre at sånn kontakt over internett.. leder til noe i praksis.

Du måtte til utlandet... "min".. bor 15 min bil. unna. og har enda isje møtt hun..

Kommer vel snart håper eg... hadde vært kjempe kos å se henne i RL...

Men jeg holder alle forventninger på "sparebluss" inntil den dagen jeg har møter henne.. er jo umulig å si... ka som skjer.. men.. ja.. det som skjer skjer.. :)

Endret av chills
Lenke til kommentar

får prøve det ja.. hvem vet, kanskje hun ikke er klar over det selv, noe jeg desverre tviler på.. var på fest sammen på lørdag, og endte opp med at jeg sov over hos henne.. ble til at begge sovna temmelig fulle på sofaen når vi kom hjem til henne, men når hun våknet morgenen etter, og gikk for å hente seg noe å drikke, la hun seg ned igjen inntil meg på sofaen, så det er vel ett godt tegn ihvertfall?lurte også på om vi ikke skulle dra på kino på søndagen, noe jeg sa jeg ikke orket.. kanskje ikke no sjakktrekk

 

edit: skrivefeil som vanlig ja :love:

Endret av nerval
Lenke til kommentar
får prøve det ja.. hvem vet, kanskje hun ikke er klar over det selv, noe jeg desverre tviler på.. var på fest sammen på lørdag, og endte opp med at jeg sov over hos henne.. ble til at begge sovna temmelig fulle på sofaen når vi kom hjem til henne, men når hun våknet morgenen etter, og gikk for å hente seg noe å drikke, la hun seg ned igjen inntil meg på sofaen, så det er vel ett godt tegn ihvertfall :p  lurte også på om vi ikke skulle dra på kino på søndagen, noe jeg sa jeg ikke orket.. kanskje ikke no sjakktrekk

 

edit: skrivefeil som vanlig ja

5201976[/snapback]

Her synes jeg da at du burde komme med forslag til et alternativ, så hun ikke føler at det er hun som er "slitsom", og så hun skjønner at du vil være med henne, bare ikke på kino.

Lenke til kommentar

har spurt henne i ettertid om hun vil finne på noe.. spurte henne i går om vi skulle finne på noe sammen i dag... fikk bare som svar at i dag kunne hun ihvertfall ikke.. sendte hun en mld i dag hvor jeg spurte om hun hadde noen planer for helgen, null svar.. så må si meg lei av dette selv.. irriterer meg noe grenseløst når folk ikke har respekt nok for andre til faktisk å svare på en mld.. og tro meg, det er viljen det står på.. man klarer alltid gi beskjed om viljen er til stede..

 

edit: vi har planlagt å se hele sesong 1 av lost og battle royale sammen, men hver gang vi har vært sammen, og spurt om vi ikke skal sette på en film eller noe, er det alltid, nei, er så sliten, orker ikke.. joa, er jo mye mer anstrengende enn å se på tv :no: btw, hun som spurte meg om vi ikke skulle se det sammen.. virker derfor merkelig at hun aldrig orker/gidder

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Høres ut som ting begynner å bli vanskelige.

Tror kanskje du må snakke litt om følelser med henne. Få frem at du føler at du hele tiden må strekke deg litt lenger for å nå henne, men at hun alltid trekker seg litt unna. Bare forklar at du er usikker på hva hun vil, for hver gang du kommer med forslag så er hun sliten og ikke orker.

For alt jeg vet kan det jo hende at hun trenger noen å prate med dersom hun har det tungt, i stedet for å "bare" se film. Kanskje det hjelper dersom du prater med henne og finner ut hvorfor hun har det så tungt. Kanskje du også får mer forståelse for hvorfor hun oppfører seg som hun gjør. Ring henne, spør om hun vil komme på varm kakao eller noe, så dere kan prate sammen.

Lenke til kommentar

har spurt om hun vil snakke om det tidligere, noe hun sa hun ikke orket (som vanlig :hmm:) ettersom det er hun som har foreslått at vi skulle se film sammen, virker jo det som om dette er noe hun vil, eller at hun bare vil være sammen med meg.. derfor litt frustrerende når jeg begynner like henne mer og mer, og hun bare trekker seg unna.. skjønner meg ikke på enkelte jenter ass.. aner ingen annen råd enn å bare ta det opp med henne, noe jeg frykter vil gjøre at hun bare trekker seg enda mer unna

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Prøv en dag uten å ta kontakt med henne. Se om hun reagerer/tar initiativ. Ofte vet man ikke hva man har før man mister det.

 

Til Chills:

Psion/T-Solberg og jeg møttes faktisk på dette forumet. I dag er vi samboere :)

 

Angående kyssing: Vær øm, men likevel fast. Pass på å ikke åpne munnen FOR mye slik at jenta blir våt i hele ansiktet. Forsøk å ikke slev så mye, og ikke vift med tungen som en tørketrommel. Som hanne:) sa, pass på at det ikke blir masse tenner inne i bildet.

 

Et tungekyss kjennes varmt, vått og mykt ut. Og opphissende hvis det er med rette personen ;)

Lenke til kommentar

Føler meg liksom litt hjemme i denne tråden.

Jeg og dama har vært sammen i et halvt år..? :hmm::love:

I morgen kommer hun til meg og da skal hun få smykke som jeg kjøpte til hun i USA.

 

Gullkjede med to hjerter som henger i hverandre :)

Bilde kommer i morgen! :tease:

 

Edit: Jeg skrev utrolig uryddig :)

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Føler meg liksom litt hjemme i denne tråden.

Jeg og dama har vært sammen i et halvt år..?  :hmm::love:

I morgen kommer hun til meg og da skal hun få smykke som jeg kjøpte til hun i USA.

 

Gullkjede med to hjerter som henger i hverandre :)

Bilde kommer i morgen!  :tease:

 

Edit: Jeg skrev utrolig uryddig  :)

5203258[/snapback]

Jah, hjemmekoslig tråd..men går fort unna :p Har sjøl vært sammen med kjæresten min i et halvt år :love:

 

Flott gave du hadde kjøpt då :) *glede seg til bilde*

 

Edit: Sidious..det e bare så skjønt med gutter som har kallenavn på kjærestene sine. Sånt som smelter pikehjerter :p

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...