Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg hadde min første skikkelige kysse opplevelse uten at jeg egentelig var forberedt på det. Bare skjedde liksom.

 

Bare vær litt forsiktig og prøv deg litt frem. La hun ta føringen hvis det er slik at du føler deg utrygg. Og jeg tror ikke et forrhold går i vasken pga et dårlig kyss. Det finnes verre ting å forbedre ;)

Lenke til kommentar

Hvordan føringen..?

Ohhh.. eg blir skikkelig dårlig av å tenke på det... føler meg så dum og hjelpesløs..

Mulig alt bare faller på plass... når det først skjer..

MEN no så ja.. eg klarer isje å forestille meg det.. å då blir eg bare helt.. føkka i hue og overtenker det noe helt jævlig....

Emm... enda et forjævlig dumt spørsmål.... beskrive det noen? :innocent::(

Lenke til kommentar
Hvordan føringen..?

Ohhh.. eg blir skikkelig dårlig av å tenke på det... føler meg så dum og hjelpesløs..

Mulig alt bare faller på plass... når det først skjer..

MEN no så ja.. eg klarer isje å forestille meg det.. å då blir eg bare helt.. føkka i hue og overtenker det noe helt jævlig....

Emm... enda et forjævlig dumt spørsmål.... beskrive det noen? :innocent:  :(

5201426[/snapback]

Ok, ikke gå rundt å bekymre deg for dette. Gå heller å gled deg! :D Du føler deg kanskje dum og hjelpesløs, men du er nok ikke alene. Er mange jenter som føler det samme som deg, det er jeg helt sikker på!

 

Beskrive det? Hmm, er vanskelig tror jeg iom at jeg slettes ikke er no reser på det. Har bare gjort det et par ganger...

 

Men det jeg så smått husker er at det var utrolig spennende ;):p Tro det eller ei. Sammtidig som det var veldig varmt og godt. Vet ikke helt hva det skal sammenliknes med, men hmm... nei, kommer ikek på noe egentelig. Varmt, godt og ubeskrivelig;)

Lenke til kommentar
Ja, eg håper det...  :yes:

 

Men liksom viss jenten har liksom de forventningene til det første tungekysse.. så ja.. kysser eg som en 7.klassing selv om eg e 18 :no:

5201366[/snapback]

Bare husk og holde tenna dine for deg selv, ikke bit eller dunk tenna inn i kjeften på henne så går det bra.

5201380[/snapback]

Også er det greit å holde tunge litt for seg selv. Å leke litt med tungene er greit, men du skal ikke sjkke hva hun spiste til middag for noen timer siden.

 

Akkurat det med tenner er et problem jeg har hatt et par ganger(det skjer liksom ikke ALLTID) på fest med venninner. De finner ut at jeg skal få et vannskapskyss, og greit er det, men de kaster seg over meg når jeg smiler og da treffer de aldri leppene :ermm:

Lenke til kommentar
klemme, kysse, kline, stryke henne i håret osv.

5201494[/snapback]

 

Takk då.. stryke, hår, klemme kose.. :dontgetit: *dunke hode i bordet*

 

Hmmm godt og varmt hæ.. hmmm

Nei... må tenke på noe annet no... blir bare deppa av å tenke på dette.. :!:

sånn prøve å ta kvadratroten av 321646513136513513135 i hode med desimal tall deppe aktig.. :ermm:

Lenke til kommentar
lunkent sneilehus m. beboer? :p

 

 

edit: btw, ingen som hadde noen tips/forslag på problemet mitt fra forrige side? :'( og jeg som trodde jeg hadde vært så hjelpsom a sim :innocent: *kosepå den som gidder svare*

5201596[/snapback]

Leste på forrige side..Høres temmelig kjent ut den situasjonen. Men svaret har du jo funnet allerede. Snakk med henne. Hun er nok ikke klar over at du syns det er kjipt at hun heller ser på lost enn å snakke med deg..folk ser ting på forskjellige måter. Å si at det plager deg er det eneste du kan gjøre..ingen er tankelesere desverre ;)

 

Edit: Grattis Tnn :D

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Jeg møtte min forlovede i Mars tidligere i år. Vi hadde snakket sammen på internett i mange uker før vi møttes, vi fant fort ut at det var en kjemi mellom oss, så vi bestemte oss for å møtes i det virkelige liv. Dere kan tenke deg hvor mye spenningen vokste, og spesielt når jeg fikk flybilletten i hånda. Til slutt kom utreisedagen. Jeg husker godt at jeg våknet opp tidlig på morgenen, dro til flyplassen og satt meg på flyet. Først til Oslo, så til Helsinki, og med tog derfra til en "liten" by i sør-øst Finland...jeg ble kjempenervøs og spent samtidig, spesielt når jeg bare var 30 minutter unna byen!

 

Det var en kald vinterskveld, jeg gikk ut av toget, det var frost i lufta, og jeg så rundt meg, men ingen jente var der for å møte meg. Først ble jeg litt overrasket, men så ante det meg at hun muligens hadde gått til den andre jernbanestasjonen (ettersom vi aldri avtalte hvilke av de to stoppa vi skulle møtes på). Jeg ringte henne, og joda, det stemte, det hadde vært en liten misforståelse der. Heldigvis var hun bare noen minutter unna, så jeg tok kofferten min og begynte å gå mot henne. Etter noen minutter møttes vi for første gangen, foran en av byens kinoer. Jeg husker det så godt...det var så kaldt ute, og hun var så vakker. Jeg gav henne en god klem :) Begge var selvsagt nervøse, men det gikk bra...vi dro til leiligheta hennes, snakka sammen og jeg krøp tett inntil henne i senga. Det var en koselig kveld.

 

Dagen etter måtte hun på skolen, men hun kom tilbake noen timer etterpå. Vi ble bedre kjent, og vi hadde en fantastisk sommer og påske ilag...mye skjedde over de månedene, jeg møtte familien hennes, vi dro på tur til Sverige osv...vi forlovet oss tidligere i sommer :)

 

Hun er det beste som har skjedd meg..har aldri vært så lykkelig. Jeg tror virkelig at jeg har funnet DEN RETTE for meg...hun er så herlig. Og MIN! Det eneste som er litt leit nå er at hun er i Japan (utvekslingsstudent). Jeg har ikke fått se det vakre smilet hennes på mange uker, har ikke hørt den herlige latteren hennes (eller jo, over telefonen..men det er ikke helt det samme). Unødvendig å si, men jeg savner henne noe forferdelig.

 

Den gode nyheten er at jeg blir å besøke henne neste måned. Ja, jeg skal til Japan. Det blir HERLIG...tilbringer vår første jul sammen i eksotiske og sagnomsuste Japan! Det blir den beste jula i livet mitt...hun er engelen min.

 

Vet at dette hørtes veldig "klissjete" ut, men jeg er en sånn type person :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...