Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er heller ikke singel lenger! Fy faen det er en deilig følelse. :w00t:

Var på Kino med ei jeg rota litt med på en fest. Vi bestemte oss for å bli litt bedre kjent osv. Så jeg spurte om hun ikke ville finne på noe, så joda det ville hun. Ingen av oss hadde egentlig en bedre idé enn å dra på kino, så vi bestemte oss for å møtes i byen litt før, så vi fikk mulighet til å snakkes litt sammen og sånnt (noe vi ikke fikk på festen :innocent: )

 

Da vi hadde gått rundtomkring i ca. en halvtime kom vi til en bryggekant. (føler meg jævli fag når jeg sier dette, men faen heller) Der kunne vi se over vannet og byens flotte lys en sen november kveld, alltså skikkelig romantisk:p Så mens vi sto der begynte vi å kysse. Vi kysset lenge. Det føltes virkelig riktig.

Etterpå gikk vi på kino, hvor vi bare koset og hadde det skikkelig kos.

 

I'm in løøv :love:

 

Edit: Og en stor grats til deg TnN! :thumbup:

Endret av Gene
Lenke til kommentar

Gene, kanskje du føler deg fag når du sier dette, men jeg hadde nesten drept for å oppleve det samme. Høres bare så utrolig koselig ut! Uff, romantikk er kanskje litt oppskrytt, men alikevell, det er faktisk noe i det!

 

Så deilig at ting ordner seg her på tråden. Har vært en meget depresiv stemning her nå i de siste fire ukene. Er vel bare CLC som har klart å blåst nytt liv i forrholdet av dem som har vært her inne og snakket om seg selv.

 

Dette er kjempebra! Ta godt vare på henne Gene! Ønsker dere lykke til. Kom for all del innom tråden og fortell hvordan det går!

Lenke til kommentar

Will do :thumbup:

Hvis noen virkelig har lyst til å høre om det da :p

Men helt serriøst, jeg har vært en rimelig passiv leser gjennom hele denne tråden, og jeg føler med mange av dere, alt jeg kan si er: Stå på, ting ordner seg alltid på en eller annen måte. Selv om det kanskje ikke alltid går sånn som du selv vil.

Lenke til kommentar

Hvorfor fag?

Bare fordi man synes noe naturlig er pent, og klarer å sette ord på det, så er man ikke homo.

Jeg klarer å si om vennene min er kjekke eller pene osv, gjør det meg til en homo? Jeg er i høyeste grad tiltrukket av jenter, særlig en :love: , men det gjør meg da ikke blind for gutters utseende?

 

Ellers må jeg bare si at jeg er veldig glad for at det ordnet seg slik for deg. Hørtes ut som du hadde en fantastisk kveld, så tommelen opp for det :thumbup:.

Nå gjenstår det bare for oss andre å følge ditt eksempel :whistle:

Lenke til kommentar
Hvorfor fag?

Bare fordi man synes noe naturlig er pent, og klarer å sette ord på det, så er man ikke homo.

Jeg klarer å si om vennene min er kjekke eller pene osv, gjør det meg til en homo? Jeg er i høyeste grad tiltrukket av jenter, særlig en :love: , men det gjør meg da ikke blind for gutters utseende?

 

Ellers må jeg bare si at jeg er veldig glad for at det ordnet seg slik for deg. Hørtes ut som du hadde en fantastisk kveld, så tommelen opp for det :thumbup:.

Nå gjenstår det bare for oss andre å følge ditt eksempel :whistle:

5201203[/snapback]

 

Ikke heng deg opp i det der fag greiene, har ingenting imot homofile. Var bare en måte å utrykke at det var litt klisé aktig eller hva faen :p

 

Ellers får jeg vel bare si takk da :)

Lenke til kommentar

hehe, grattis gene og tnn.. aner rett og slett ikke hvordan min fremtidige status er.. hun jeg er litt sammen med nå er så sykt vanskelig å lese :( når vi er sammen alene koser vi oss, men når det er andre der blir hun helt reservert.. siste hun sa når jeg var med henne i helgen var at vi måtte prøve få til å se film sammen til uka, men tar hun initiativ, neeeeida.. svarer på mld, tja, svart på 1 av de 3 jeg har sendt.. ringte hun, hun bare la på, og sa senere at "hun så på lost og kunne ikke ta den".. hva f... er det? hadde hu ringt, hadde jeg vel gitt f... i om jeg satt å så på tv vel.. jaja, blir vel til at jeg gjør som jeg vanligvis gjør.. kutter kontakten, og finner nye "offer" :p kan nevnes at hun har det litt vanskelig akkurat nå, men akkurat hvorfor lovet jeg å holde for meg selv.. hmm, what to do? takler ikke folk som skal være så sinnsykt gåtefulle, men har alikevel ikke lyst til å gi slipp.. mulig det er pga det hun går igjennom for tiden hun er slik, eller så er hun bare ikke interessert.. får vel bare spørre henne neste gang jeg ser henne vel..

 

edit: skrivefeil er kos :love:

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Nazgul, jeg tror utrykket fag blir brukt i litt feil mening. Poenget er vel det at en fag, altså en homo, har fått det imaget at han har lett for å gjøre slike litt jentete ting. Som å flette håret til veninner, si om folk er kjekke/pene eller ikke, og slike ting ;) Så er vel bare et utryk som ble brukt i fortvilelse over å ikke finne noe annet ;)

 

Men er helt enig med deg. Det har hendt at jeg har sagt i fra til kamerater av meg at jeg syntes de var eks mye penere med det gamle håret, eller med de og de klærne. Problemet er at reaksjonen utelukkende har vært "Er du homo?"... så vi har en del å lære der gutter. Apropos dette så har jeg en homofil venn i klassen, og det er greit, de har ofte slike utsagt og meninger, men de vet hvor grensa går. Og man merker det ofte meget fort på andre ting.

 

Hehe, ja, skulle ønske jeg kunne følge ditt eksempel Gene. Du har lagt malen på hvordand det skal utføres tror jeg. Først en romantisk tur til kaia der man kikker ut over vannet. Dette ender med romantisk kyssing. Etterpå tar man med henne på kino. Kanskje, bare for å gjøre kvelden perfekt, så kunne du innvitert henne ut på pizza etterpå bare for å roe det hele ned :)

 

Men, jaja, dette blir litt mye drømming for min side... litt mye hollywood film ;)

Lenke til kommentar

Haha, dette gir meg virkelig god selvtillit :!: Once again, thnak you!

 

Hehe, toppe det hele med en pizza kunne vært kos, men 2x kinobiletter koster omlag 200kr og jeg har ikke så ekstremt mye å rutte med fram til jul. Dessuten var det skole neste dag, så vi kunne ikke være så mye senere enn 12 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...