Sidious Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bare omtrent 3 uker til jeg ser henne nå...hakke sett henne på snart 3 måneder :| Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bare omtrent 3 uker til jeg ser henne nå...hakke sett henne på snart 3 måneder :| 5190710[/snapback] Heldiggrisen! Akkurat nå føler jeg egentlig litt for å dra til Japan jeg også... Bare gi f... i alt og ha det kul i en uke eller to, for å få allting på avstand. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bare omtrent 3 uker til jeg ser henne nå...hakke sett henne på snart 3 måneder :| 5190710[/snapback] Heldiggrisen! Akkurat nå føler jeg egentlig litt for å dra til Japan jeg også... Bare gi f... i alt og ha det kul i en uke eller to, for å få allting på avstand. 5190792[/snapback] God hukommelse på deg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Som tideligere nevnt har jeg møtt ei jente jeg liker. <3 Hu er kjempegrei og pen. Men, jeg har møtt hu en gang før, og nå skal jeg kanskje møte hu igjen. På en klubb, ungdommsklubb. Men på den klubben veit jeg at det er _veldig_ mange dumme folk, som drikker, røyker og alt det der. Tøffer seg osv. Slår ned folk og bare lager bråk. Skal jeg satse på å møte hu der? Eller bør jeg vente til en annen anledning? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Som tideligere nevnt har jeg møtt ei jente jeg liker. <3Hu er kjempegrei og pen. Men, jeg har møtt hu en gang før, og nå skal jeg kanskje møte hu igjen. På en klubb, ungdommsklubb. Men på den klubben veit jeg at det er _veldig_ mange dumme folk, som drikker, røyker og alt det der. Tøffer seg osv. Slår ned folk og bare lager bråk. Skal jeg satse på å møte hu der? Eller bør jeg vente til en annen anledning? 5191456[/snapback] Om verken du eller hun synes det er så veldig stas der kan du møte henne der og ta henne med deg vekk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja . . Vet ikke helt jeg. Hva hadde du/dere likt om du/dere var jente? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja . . Vet ikke helt jeg. Hva hadde du/dere likt om du/dere var jente? 5192212[/snapback] Om jeg virkelig hadde likt personen ville jeg nok blitt med personen hjem eller noe. Ellers hadde jeg ville blitt med på "festen" og prata. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Gutter og jenter, hett tips: Liker dere en person veldig godt, aldri i verden prøve å presse han/henne til å gjøre noe som er til hennes/hans eget beste. It will backfire. Edit: Typo. Endret 22. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja . . Vet ikke helt jeg. Hva hadde du/dere likt om du/dere var jente? 5192212[/snapback] Hadde vært kos det...om det bare var for å prate og den slags. Hadde nok tenkt at du var en hyggelig fyr som ville ta seg tid til å bli kjent med meg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva hadde vært hyggelig? - Snakket på klubben. (Teit klubb med folk som trur dem er noe fordi de røyker.) - Eller snakket et annet sted? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Stikk en annen plass. F.eks. kakao på cafe hvis det er i nærheten. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 NorthGarden, spør om hun vil være med på butikken en tur eller gå en liten tur. Det er iallefall en begynnelse!, og på butikken så spanderer du en brus på hun. (Hvis hun ikke vil bli med så tilby og spandere en brus om hun blir med) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ser stort sett kjæresten min 24/7 jeg Jobber begge hjemme. I sofaen hehe. Noe sløvt Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 NorthGarden, spør om hun vil være med på butikken en tur eller gå en liten tur. Det er iallefall en begynnelse!, og på butikken så spanderer du en brus på hun. (Hvis hun ikke vil bli med så tilby og spandere en brus om hun blir med) 5193661[/snapback] Jupps noe sånnt eg mente.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Skal møte henne så straks jeg kan. Tror jeg er forelsket. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Skal møte henne så straks jeg kan. Tror jeg er forelsket. 5198133[/snapback] Ååh så skjønt :!: Håper hun føler det samme (etterhvert?) Lenke til kommentar
Canute Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Heisann. Det er ei jente i klassen min som jeg sånn halveis liker, er ikke helt sikker liksom. For å si det slik kjenner jeg meg igjen i mange som poster i denne tråden, føler meg usosial og har vel egentlig ingen venner av det andre kjønn. Men uansett, vi satt i klasserommet, og plutselig helt uten noe forvarsel så spør hun meg om jeg skal på Juleballet. Nå har jeg gått å lurt på dette i hele dag. Hun er nemlig ny på skolen (går vk1 nå), og jeg har på følelsen at hun spurte kun fordi hun ikke visste om det var en norm at alle gikk, noe som det ikke er, men kan det ha ligget andre ting bak? Er jo vanlig at man tar med seg en person av det motsatte kjønn. Hva sier dere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg sier at du bør "go for it". Sjansen er stor for at hun vil si ja siden hun ikke kjenner så mange. Dette er den perfekte sjansen for dere å bli bedre kjent. Lykke til. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Ta det med ro. Vi føler oss alle usosiale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg