Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare omtrent 3 uker til jeg ser henne nå...hakke sett henne på snart 3 måneder :|

5190710[/snapback]

Heldiggrisen!

 

Akkurat nå føler jeg egentlig litt for å dra til Japan jeg også... Bare gi f... i alt og ha det kul i en uke eller to, for å få allting på avstand.

5190792[/snapback]

 

God hukommelse på deg :p

Lenke til kommentar

Som tideligere nevnt har jeg møtt ei jente jeg liker. <3

Hu er kjempegrei og pen.

 

Men, jeg har møtt hu en gang før, og nå skal jeg kanskje møte hu igjen.

På en klubb, ungdommsklubb. Men på den klubben veit jeg at det er _veldig_ mange dumme folk, som drikker, røyker og alt det der.

Tøffer seg osv. Slår ned folk og bare lager bråk.

 

Skal jeg satse på å møte hu der?

Eller bør jeg vente til en annen anledning?

Lenke til kommentar
Som tideligere nevnt har jeg møtt ei jente jeg liker. <3

Hu er kjempegrei og pen.

 

Men, jeg har møtt hu en gang før, og nå skal jeg kanskje møte hu igjen.

På en klubb, ungdommsklubb. Men på den klubben veit jeg at det er _veldig_ mange dumme folk, som drikker, røyker og alt det der.

Tøffer seg osv. Slår ned folk og bare lager bråk.

 

Skal jeg satse på å møte hu der?

Eller bør jeg vente til en annen anledning?

5191456[/snapback]

 

 

Om verken du eller hun synes det er så veldig stas der kan du møte henne der og ta henne med deg vekk ;)

Lenke til kommentar

Heisann.

Det er ei jente i klassen min som jeg sånn halveis liker, er ikke helt sikker liksom. For å si det slik kjenner jeg meg igjen i mange som poster i denne tråden, føler meg usosial og har vel egentlig ingen venner av det andre kjønn.

 

Men uansett, vi satt i klasserommet, og plutselig helt uten noe forvarsel så spør hun meg om jeg skal på Juleballet. Nå har jeg gått å lurt på dette i hele dag. Hun er nemlig ny på skolen (går vk1 nå), og jeg har på følelsen at hun spurte kun fordi hun ikke visste om det var en norm at alle gikk, noe som det ikke er, men kan det ha ligget andre ting bak? Er jo vanlig at man tar med seg en person av det motsatte kjønn.

 

Hva sier dere? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...