Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Jeg stiller meg litt skeptisk til dette ultimatumet. Prøvde jo dette selv forrige uke, med lite hell. Endte med en tung uke. Men kanskje det er riktig å gjøre her, det er det bare Tnn som vet.

Helt enig CLC, larsp har et poeng. Noe må gjøres, men å døpe noen til luremus av den grunn er vel kanskje litt krasst :p

Det kan jo være at hun bare er utrolig redd for å åpne seg etter alt dette hun har vært igjennom. At hun er redd for å innrømme noe slikt, redd for å legge så mange følelser over på deg.

Eller det kan rett og slett være at hun ser på deg som en god venn og ikke vil miste deg for alt her i livet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det ikke endte slik som du ville for deg, blir ikke det nødvendigvis utfallet denne gangen.(hvis han setter et ultimatum)

Han får det enda jævligere hvis de holder på å kysser og klemmer hele tiden, så plutselig en dag har hun fått seg type(dårlig eksempel, men du skjønner tegninga). Bedre å få en med flat hånd nå, enn en med knyttet neve senere.

EDIT: Tnn, lykke til. :)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Okei, da har valget falt, (omg for en reva setning) skal ta det opp enten i morgen eller til helgen, alt ettersom hvilket humør hun er i

:) Takk for all hjelp og positiv støtte!

<3 Hw.no <3

5188523[/snapback]

Lykke til :) Skal krysse fingrene for deg og den utvalgte ;)

SimDaDim: Han setter ting litt på spissen bare..eller han var i mangel på et bedre ord :p Du fikk et svar da du stilte et ultimatium. Kanskje ikke det du ønsket..men et svar likevel! ;)

Lenke til kommentar

Nja, er ikke helt derfor jeg er skeptisk CLC. Var fordi hun sa at hun følte det kom så veldig brått på og syntes det var ukomfertabelt å snakke om det og følte da at det var best å "la meg slippe" siden hun syntes jeg hadde for mye vondt. om du skjønner :p

Men kan også bare ha noe med at jeg ble litt skuffet over svaret ja....

Uansett Tnn, ønsker deg lykke til! Du har min fulle støtte i den avgjørelsen du tar. Du vet best hva som er best for henne!

Lenke til kommentar
EDIT: stor skriveleif whistle.gif
Hva skjedde med de ** timene :p:P:P:P

Var det slik at hun du snakker om skal flytte til sommeren? Det vil da si at hvis det skulle spire noe mellom dere så vil det enten ta slutt da eller en av dere må føye seg. Det burte dere ta med i avgjørelsen hvis det skulle bli no av.

Det at hun akkuratt kommer fra et dårlig forrhold stiller bare enda større krav til deg. Du må nå vise at gutter faktisk ikke er slik som han som ikke var så snill mot henne. Det virker som om du er mannen til dette. Vær forsiktig med å gjøre dette om du ikke er 100% sikker, ellers kan du være uheldig å ende opp i samme bås som han.

Uansett Tnn, det er du som må ta avgjørelsen. Det har kommet tips og erfaringer som sier at du burte snakke med henne om dette. Hvis du føler det er det riktige, og føler at du ikke fortjener å gå rundt å vente slik som du gjør nå, snakk med henne. Du kjenner henne så godt at du vet om det er riktig eller ei.

Hvis du skulle ende med å snakke med henne om dette, tenkt godt igjennom det på forrhånd. Hvordan reagerer du om hun bare vil være venn? Hvordan reagerer du om det blir noe? Hvordan reagerer du om hun blir lei seg og enda mer innesluttet? Tenke godt igjennom det du gjør...

Stå sterk, du er mannen for henne!

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme SimDaDim at hun har sagt en del ganger at hun hater gutter og ikke vil ha noe med dem og gjøre (altså slik resonert) Så jeg føler meg litt trufet. Men ingen jente kliner med deg og lar deg sove med henne hvis hun ikke har noen følelser for deg vel?

EDIT, Da mener jeg ikke ha sexuelt samvær men Sove hos, altså ved siden av

Endret av Tnn
Lenke til kommentar

Jeg er redd for å tråkke litt feil her, så retter dette bare som en generell påstand ikke nødvendigvis rettet mot deg Tnn.

Det at hun søker kontakt kan også være at hun ikke nødvendigvis har store følelser for deg. Kan også være at hun trenger litt kropps - kontakt. Trenger litt varme. Har selv følt den følelsen av hvor utrolig deilig det bare er å klemme noen av det andre kjønn.

Men dette er lite trolig at det er tillfelle i dette tilfellet. Bare tar det opp slik at ikke noe er glemt.

Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme SimDaDim at hun har sagt en del ganger at hun hater gutter og ikke vil ha noe med dem og gjøre (altså slik resonert) Så jeg føler meg litt trufet. Men ingen jente kliner med deg og lar deg sove med henne hvis hun ikke har noen følelser for deg vel?

Åhh jo, jeg kan gi deg en lang liste.... Dessverre. :whistle:

Jenter er kompliserte, spesielt i tenårene. Vær åpen med dem og formuler deg på måter som vanskelig kan tolkes på forskjellige måter (enkelte har en tendens til å tolke det på værst mulig måte.) Ikke prøv å "løse henne", mest sannsynlig har du bedre hell med å komme med en vitenskapelig åpenbaring a la relativitetsteorien. Enkelte mysterier lar seg ikke løse, og det er mest spennendes slik :)

Ikke tro du kan løse alt, eller alle hennes problemer, mest sannsynlig kan du kanskje hjelpe til i en brøkdel av dem. Slik er det bare.

Enkelte er bare ikke klar for et forhold. Da er det greiest å si dette og la det være. Da kommer jenten til deg om hun føler seg klar, eller så kommer hun ikke. Man slipper ihvertfall å trave rundt og undres hele tiden.

Og husk, enkelte kan elske deg, eller så elsker de at du elsker de. Ofte vanskelig å skille de fra hverandre, men sistnevnte kan være veldig ødeleggendes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...